Jij vindt dat "oh ja, goh, dankjewel' niet erg?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zie niks anders dan een goed zelfverzekerde meid.
Dat ze irritant is, ja soms wel, maar vol van zichzelf, ik vind haar niet arrogant.
De helft is gewoon een beetje klieren en plagen.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:17 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik zie niks anders dan een goed zelfverzekerde meid.
Dat ze irritant is, ja soms wel, maar vol van zichzelf, ik vind haar niet arrogant.
De helft is gewoon een beetje klieren en plagen.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wacht op een compleet laveloze BB bewoonster met het uiterlijk van een Dominicaanse stoephoer en een zwaar Amsterdamse tongval, met minstens 2 heren achter in de tuin zich buiten het bereik vd camera's wanend.
van voor en achter, van links en rechts, lalalalalalaalaaaaaaaaaa ... attenooie, sorry mam![]()
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij vindt dat "oh ja, goh, dankjewel' niet erg?
Die staat thuis uren voor de spiegel en zegt dan: "Goh, wat ben ik toch ontzettend mooi"quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:19 schreef teamlead het volgende:
[..]kijk jij naar dezelfde streams als ik? Constant "Ik Ik Ik Ik Ik Ik en ohja IK" en dan is ze niet vol van zichzelf?
Beetje pervers ben je wel... maar dat is dan ook wel weer erg prettigquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef milagro het volgende:
[..]
ik wacht op een compleet laveloze BB bewoonster met het uiterlijk van een Dominicaanse stoephoer en een zwaar Amsterdamse tongval, met minstens 2 heren achter in de tuin zich buiten het bereik vd camera's wanend.
van voor en achter, van links en rechts, lalalalalalaalaaaaaaaaaa ... attenooie, sorry mam![]()
Wat moet ze dan zeggen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij vindt dat "oh ja, goh, dankjewel' niet erg?
Alleen daarom kan ik juist wél respect opbrengen voor Linda. Maar echt alleen daarom hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:19 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb Linda nog echt geen 1 keer verzorgd in het huis gezien... Ja misschien een keer op Donderdagavond.
Altijd die topjes en dat onverzorgde vreselijke krullerige droge haar en zo'n goedkoop broekje, korter dan kort.
Dido, Nathalie, Lieske en Chantal lopen er wel zo nu en dan leuk en verzorgd bij.
Tanja zie ik door de vingers door de buik, alhoewel d'r kop wel wat make-up en een klein beetje verzorging had gemogen, maar zelfs dat is verzorgder dan Linda.![]()
je lijkt wel verliefd zegquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:22 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat moet ze dan zeggen?
"oh mijn god, wat overkomt me nu![]()
![]()
jeetje zeg
"
Ze krijgt het zo vaak te horen, dan kom je niet elke dag met iets nieuws.
En ja het is wel een vrij irritant zinnetje, gewoon "dankje" was goed geweest, maar ja.
Ik denk dat dat gewoon een vorm van humor is, omdat al die jongens praktisch op d'r geilen, elke dag weer. Tja dan maakt ze er een grapje van.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die staat thuis uren voor de spiegel en zegt dan: "Goh, wat ben ik toch ontzettend mooi"
Hahaha, ja verliefd op een wijf, ik ben zelf een vrouw he.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
je lijkt wel verliefd zeg
delta and dido sitting in a tree.. k.i.s.s.i.n.g.![]()
Het is iig wel leuk om ook iemand anders te zien die fanatiek is over een bewoonsterquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon een vorm van humor is, omdat al die jongens praktisch op d'r geilen, elke dag weer. Tja dan maakt ze er een grapje van.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hahaha, ja verliefd op een wijf, ik ben zelf een vrouw he.![]()
Is het niet wijvennijd dan wel weer zoiets![]()
bt: kun je ff bij het hek gaan staan roepen op dido? ze snakt naar vrouwelijke fans...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:26 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hahaha, ja verliefd op een wijf, ik ben zelf een vrouw he.![]()
Is het niet wijvennijd dan wel weer zoiets![]()
Precies, op een gegeven moment lijkt het alsof ze arrogant reageert, maar je ziet duidelijk dat ze ergens toch wel niet precies weet wat voor houding ze moet nemen. Vandaar dat ze het herhaald, en oh meen je dat nou?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:26 schreef ruby het volgende:
Maar ik denk dat je je soms geen houding weet te geven als iedereen constant met complimenten loopt te zwaaien.
Desondanks blijft haar antwoord irritant. Ze moet nu wat anders verzinnen.
Meer zoiets van: ja weet ik, dat zeggen er meer.
En ze moet veeeeeel minder liggen te poseren, want dat is helemaal bijzonder doorzichtig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:26 schreef ruby het volgende:
Maar ik denk dat je je soms geen houding weet te geven als iedereen constant met complimenten loopt te zwaaien.
Desondanks blijft haar antwoord irritant. Ze moet nu wat anders verzinnen.
Meer zoiets van: ja weet ik, dat zeggen er meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |