kutuserquote:
Beetje dimmen Mongoolquote:
Kutopmerkingquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:50 schreef Mescalino het volgende:
[..]
Beetje dimmen Mongool
Ik begin toch ook niet over de fout die jou ouders hebben gemaakt ongeveer 9 maanden voor je geboorte.
Zwak, heel zwak.
Randdebiel!
Ben je nu geïrriteerd of geërgerd?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Verpauper gewoon lekker mee met die kutbewoners van dat kuthuis waarvan de beelden worden uitgezonden door die kutzender.
kutspellingquote:
Flikker op, had je maar niet zo'n kuttopic moeten openen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:50 schreef Mescalino het volgende:
[..]
Beetje dimmen Mongool
Ik begin toch ook niet over de fout die jou ouders hebben gemaakt ongeveer 9 maanden voor je geboorte.
Zwak, heel zwak.
Randdebiel!
Ik ben geil.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:54 schreef misterDre het volgende:
Ben je nu geïrriteerd of geërgerd?![]()
dat kunnen we allemaal wel zeggenquote:
Kan je ook nog andere woordjes als 'flikker op' ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:55 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op, had je maar niet zo'n kuttopic moeten openen.
En hoe hadden mijn ouders kunnen weten dat die Opel Kadet na twee maanden rijp voor de sloop was
'Kan'quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:58 schreef Mescalino het volgende:
Kan je ook nog andere woordjes als 'flikker op' ?
'als'quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:58 schreef Mescalino het volgende:
Kan je ook nog andere woordjes als 'flikker op' ?
Ik heb jou ook niet gemist.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:48 schreef Mescalino het volgende:
Ik was ff eten maar ben weer terug. Maar aan de posts te lezen heb ik niet veel gemist.
En ik mag van mijn pappie altijd laat opblijven.
Om dit kuttopic omhoog te schoppen tot er een kutmod langskomt om er een kutslot op te gooien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:08 schreef Mescalino het volgende:
maar als dit zo'n kut topic is waarom post je dan nog hier?
Zit er dik in...quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:10 schreef APK het volgende:
[..]
Om dit kuttopic omhoog te schoppen tot er een kutmod langskomt om er een kutslot op te gooien.![]()
We vinden jou ook kut hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef Mescalino het volgende:
Maar kunnen jullie ook nog iest orgineels bedenken dan allen maar mijn pa aan te vallen?
Lees je eigen TS nog eens goed door. Aan jou valt geen eer meer te behalenquote:Op zaterdag 10 september 2005 20:15 schreef Mescalino het volgende:
Maar kunnen jullie ook nog iest orgineels bedenken dan allen maar mijn pa aan te vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |