Zat ik wel op te hopen jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:29 schreef Tetraktys het volgende:
RIOT!!!
Wrong daar kijk ik ook niet daarquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:16 schreef kluivie het volgende:
[..]
Je hebt nog geen produkt gezien en toch vind je het bagger een klote zender een super slecht product????
Raar hoor......maar dan kijk je toch lekker naar je goede tijden op rtl 4 of daar nx fake is?![]()
En je eet ook nooit een frietje?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:44 schreef Gillian_Anderson het volgende:
[..]
Wrong daar kijk ik ook niet daar
Dat zijn bagger serie's
Pff, ik kan je hebben, ik sloop je, ik maak je kappot...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Wat had je nou? Ik maak je af hoor als je zo doorgaat.
Ik ben een meissie hoor, geen gozah.
Als je zelf nou met echte argumenten kwam dan hadden we er nog wat aan, een beetje zielloos getrap tegen iets wat je toch niet kijkt is ook zooooo 1999....quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:10 schreef Mescalino het volgende:
Het niveau hier is geweldig! Geen enkel argument waarom ik er langs zit (ik sta open voor argumenten)
Alleen maar een hoop gescheld en verwijten.
en als we dan toch gaan zeiken dan verdien Ruby een ban i.v.m. een dood verwensing. Daar heb ik hier ook al eens een ban voor gehad.
Het is niet irriteren, maar ergeren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Het irriteert je werkelijk dat er ergens op de tv een programma is dat je niet kan bekoren?
Ben jij soms steeds grappiger geworden sinds je van de voetbal af bent ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:02 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Dat is een soort van in een warm land wonen en zeiken dat het regent in nederland....
Gelukkig is het een synoniemquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:08 schreef APK het volgende:
[..]
Het is niet irriteren, maar ergeren.
Stomme trut!
Gelukkig is het een contaminatiequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gelukkig is het een synoniem
ik voetbal nogquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben jij soms steeds grappiger geworden sinds je van de voetbal af bent ofzo?
Oh zo, ik dacht dat APK zich ergerde (quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:21 schreef boyv het volgende:
Volgens mij is het in dit geval zelfs allebei goed
Verpauper gewoon lekker mee met die kutbewoners van dat kuthuis waarvan de beelden worden uitgezonden door die kutzender.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Mij maakt het eerlijk gezegd weinig uit, zolang ik nog goed kan begrijpen wat iemand bedoelt
Vergeet de kutstreams nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:36 schreef APK het volgende:
[..]
Verpauper gewoon lekker mee met die kutbewoners van dat kuthuis waarvan de beelden worden uitgezonden door die kutzender.
Oh ja, die kutstreams zijn gratis met als gevolg dat al die kut-LMBO-ers het BB5 subforum volposten met hun domme kut-oneliners.quote:
Kutforumquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:44 schreef APK het volgende:
[..]
Oh ja, die kutstreams zijn gratis met als gevolg dat al die kut-LMBO-ers het BB5 subforum volposten met hun domme kut-oneliners.
Kutvader.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:48 schreef Mescalino het volgende:
En ik mag van mijn pappie altijd laat opblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |