Gelukkig, zolang het maar niet té langzaam gaat, zodat ie instort.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:13 schreef DemonRage het volgende:
Het breidt zich wel NO-waarts uit.
precies, die hoop heb ik wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:14 schreef DemonRage het volgende:
Zolang het blijft rommelen is het nog goed
Waar is jouw hier?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:19 schreef The_Punisher het volgende:
Continu zeer zwaar gerommel met een redelijk aantal flitsen.
Strijp, Eindhovenquote:
owh.. dan moet ik eens achter mijn scherm vandaan kruipen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:26 schreef DemonRage het volgende:
Flitsen zijn nu goed te zien in Eindhoven... en dan wel de flits zelf, niet de wolk die oplicht.
Het is een multicell cluster... de meest zuidelijke cel in dit complex gaat het overnemen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:24 schreef indahnesia.com het volgende:
hmm. de radar van 18:15 laat de buien nog iets verder inzakken..
die zie ik wel groeien inderdaad.. *slurp*quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het is een multicell cluster... de meest zuidelijke cel in dit complex gaat het overnemen.
Je bent het natuurlijke afweersysteem van Tilburg vergeten... De buien nu zijn uitzonderlijk, normaal gesproken is het niet zo erg.... Doet dus us een eilandje bouwen in de plaat van jequote:
En Eindhoven ligt 20 meter hoger dan Dokkum Speedy.,. dus er gaat nog meer fout op je kaart.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je bent het natuurlijke afweersysteem van Tilburg vergeten... De buiten nu zijn uitzonderlijk, normaal gesproken is het niet zo erg.... Doet dus us een eilandje bouwen in de plaat van je
Sorry, maar helaas komt deze voorspelling uit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je bent het natuurlijke afweersysteem van Tilburg vergeten... De buien nu zijn uitzonderlijk, normaal gesproken is het niet zo erg.... Doet dus us een eilandje bouwen in de plaat van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |