Jij loopt achter?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:01 schreef Xalopalyps het volgende:
[afbeelding]
Misschien toch wat nieuwe buien?
OMFG!! Wat een zwarte zooi daar.quote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jij loopt achter?
[..]
OMFG!! Wat een zwarte zooi daar.
Ik heb nog de hele zondag om een reportage te maken danquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Straks heel belgie en het zuiden van NL ondergelopen![]()
nou, veel plezierquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:04 schreef flugeltje het volgende:
Het begint hier nu donker te worden.... Gezien het kaartje hierboven komt er 'rood' aan voor Flugel.
*Fluit* Topic gaatzo snel dat ik het niet meer bijhoudquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:02 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Jij loopt achter?
[..]
OMFG!! Wat een zwarte zooi daar.
jij ook veel plezier dan. Hier wordt het continue gerommel zwaarderquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:05 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Wou ik net posten. daar woon ik!
zeker weten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:08 schreef DemonRage het volgende:
Volgens mij is er in de verte constant gerommel te horen.
Gelukkig wel, want superdonker is het hier ook niet.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:11 schreef DemonRage het volgende:
Schijn bedriegt... zwaar onweer uit een lichte lucht kan nog voor verrassingen zorgen.
En ten noordwesten...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:11 schreef indahnesia.com het volgende:
De onweer zit ten ZW van Eindhoven.
ssshht....quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:12 schreef The_Punisher het volgende:
Veel gerommel ten zuidwesten/Westen van Eindhoven.
Ik denk dat we het weer gaan missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |