Moah.. gewoon eruit scheppen voorlopig, over 1 maand is de stad weer droog-gepompt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:47 schreef yvonne het volgende:
Hmmmz, water in de wasbak loopt niet meer door en de wc spoelt niet meer door, zou er erg veel water gevallen zijn?
Ik zie 'm niet... *spring* *spring* *spring*quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:49 schreef indahnesia.com het volgende:
Damn.. de buien die er zitten zijn allemaal stuk voor stuk zwaar. De wolk ten Z van Eindhoven schiet trouwens omhoog.
quote:De Heinenoordtunnel ten zuiden van Rotterdam is zaterdagmiddag rond 16.00 uur in beide richtingen gestremd wegens wateroverlast. Volgens een woordvoerder van de ANWB staat in de tunnel 40 centimeter water. De stremming gaat uren duren, aldus de woordvoerder, omdat ook de kelders waar de pompen in staan zijn ondergelopen. De tunnel is onderdeel van de A29 tussen Rotterdam en Bergen op Zoom. Verkeer wordt via de A16 omgeleid.
Al die hoogbouw hier staat er natuurlijk voorquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ik zie 'm niet... *spring* *spring* *spring*
Kun jij de Vestdijktoren, de Kennedytoren, de Admirant en het Regent ff verplaatsen voor me?... dan schuif ik Porthos in Woensel ff aan de kant.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Al die hoogbouw hier staat er natuurlijk voor![]()
Volgens mij is het trouwens gewoon een klein hooghangend wolkje![]()
Als je op de kopse kant kijkt zie je al niet veel, toch, smal ding dat het is.. maar wel mooi. Mogelijk reflecteerd al die zon in die half ronde ramen..quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:52 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Kun jij de Vestdijktoren, de Kennedytoren, de Admirant en het Regent ff verplaatsen voor me?... dan schuif ik Porthos in Woensel ff aan de kant.
Een echte windvanger (aan de 'platte' kant dan eh)quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als je op de kopse kant kijkt zie je al niet veel, toch, smal ding dat het is.. maar wel mooi. Mogelijk reflecteerd al die zon in die half ronde ramen..
Wil dat zeggen dat de ingangen van de tunnelbuizen volledig onder het wateroppervlak liggen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Verkeersinformatie
[..]
nog nooit eerder gezien
![]()
Er staat 40 cm in die buizen.. dus nee, het is geen waterleiding geworden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:56 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat de tunnelbuizen volledig onder het wateroppervlak liggen?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:57 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Er staat 40 cm in die buizen.. dus nee, het is geen waterleiding rioolbuis geworden.
My point exactlyquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, Rotterdam, da's waar ook![]()
Jah, ik zie het...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:03 schreef Oom_Agent het volgende:
wat een zooitje, de buien blijven bijna stationair hangen. Zit bijna geen verplaatsing in, regent lekker uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |