Jah dat is de dampende mesthoop van de Achterhoek die warmte uitstraalt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:53 schreef Oom_Agent het volgende:
Oost Gelderland is warmer
De zwarte pit die eerst bij Tilburg hing is ook al roze geworden zie ik...quote:
Niet zo pessimistisch joh!... de buien herorganiseren en die breuk die jij zag trekt net ten westen van ons langs:quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef indahnesia.com het volgende:
maar geen onweer en geen regen meer..
ja maar... ja maar.. het gaat áltijd net zo ..quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:57 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch joh!... de buien herorganiseren en die breuk die jij zag trekt net ten westen van ons langs:
[afbeelding]
Mijn regenmeter werkt niet volgens mij... ooh wacht, het is dan ook gewoon droogquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:58 schreef DemonRage het volgende:
Dan wachten we toch lekker af wat er gaat gebeuren
staat stappegoor ook helemaal onder water?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:59 schreef sk888er het volgende:
[[url=http://img4.imageshack.us/img4/8311/overstroming7rh.jpg]afbeelding][/URL]
Dit was na om 7 uur vanmorgen.
Normaal staat het 10cm onder die rand toen zon 3 cm erboven.
In die tijd tot een uur geleden was het gezakt tot precies de rand.... dus ben benieuwd hoe hoog het staat als het strx (of morgen) als het droog is![]()
(vanuit Tilburg hier dus...)
het is nu nog 23.1, maar goed, 7 uur in de avond natuurlijk..quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef DemonRage het volgende:
Het koelt opeens hard af hier... alsof de bui de warmte opslokt.
zal wel leuk zijn daar in dat buitenzwembad daarquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
staat stappegoor ook helemaal onder water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |