abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2005 @ 20:19:53 #281
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30582136
Nou, er zijn altijd meerdere lagen. Je hebt niet 1 laag in dit hele gebeuren. Je hebt niet 1 gebruiksaanwijzing en krijgt die ook niet. Als je je eigen leven goed leidt en je gezond voelt dan doe je vanzelf al mee ermee. En dan heb je de hele vrijheid die je je maar kunt wensen.

De mensen die bepaalde dingen willen bereiken die gaan zich vanzelf daarmee bezig houden en zo krijg je ook verschillende teams die werken. Maar elkaar niet kapot maken. Ze laten elkaar in hun eigen waarde ook.

Dan is het zelfs mogelijk dat de mensen die schuw zijn voor werk een plek verdienen, want dan zijn er weer anderen die graag voor 2 werken. En zo krijgt iedereen recht op het leven dat hij of zij wilt
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_30582167
AAAAAAAAAAAAargh!!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 14 september 2005 @ 20:21:32 #283
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30582181
hehe vamp...je hebt mazzel gehad vandaag dat ik mezelf de hele tijd bezig heb gehouden ipv jouw lastig vallen met confrontaties
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30583970
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:21 schreef Enyalius het volgende:
hehe vamp...je hebt mazzel gehad vandaag dat ik mezelf de hele tijd bezig heb gehouden ipv jouw lastig vallen met confrontaties
Heb van daag al confrontatie met t exje gehad...Da was al confronterend genoeg
  woensdag 14 september 2005 @ 21:17:34 #285
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30584066
positieve afloop?
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_30585216
quote:
Op woensdag 14 september 2005 21:17 schreef Enyalius het volgende:
positieve afloop?
Ben ik nog niet helemaal uit... er is wel een lichtpuntje, maar ook ee heleboel frustratie
( en dan hek t over (ver)nieuw(d)e frustratie)
pi_30585850
Goedenmorgen en avond. (hey, ik was vanochtend niet online)
pi_30594066
quote:
Op woensdag 14 september 2005 22:02 schreef RSH11 het volgende:
Goedenmorgen en avond. (hey, ik was vanochtend niet online)
Zeker nog uitgeput van die astrale beurt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_30594067
Goeiemorgen trouwens
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30594149
Moge
pi_30594161
Mogguh!

Ff afgreageren op mn ex hoor!
Hij vond het onzin dat ie meer moest betalen.. En ook dat ik hem vroeg of ie niet wat bij kon springen ivm de kinderopvang..Want Hee...IK moest toch zo nodig gaan werken!!!
En tja..Dat hij onregelmatige diensten had, dat wist ik van te voren! Hij hoefde dan toch geen rekening met mij te gaan houden?....
Nou ja.... Ik "mag" een lijstje gaan maken met dingetjes die ze nodig hebben en dan zal hij ze wel voor ze kopen..Scheelt al iets natuurlijk, want die monstertjes groeien als kool en tja, voor jongens zijn die naveltruitjes nou niet echt dat je zegt sexy... En mn dochter mag ze niet aan van me! Misschien dat ik snel een cursus breien ga volgen! Kan ik stukjes aan broeken en truitjes breien!

Ow ja...Ik vertelde m ook dat t sporten zo duur was...Tja...IK moest ze toch zo nodig op een sportclubje doen?!
AAAAAAAAAAAAAArg..... Verdere details zal ik jullie maar besparen!
Maar, wzt vinden jullie....Ben ik zo onredelijk als ik vind dat hij , als ie een auto ( N behoorlijke auto) en een motor voor de deur kan hebben staan, genoeg geld heeft om lekker van te leven dzt er dan ook best iets meer naar zn kids mag gaan?
pi_30594208
quote:
Op donderdag 15 september 2005 08:13 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh!

Ff afgreageren op mn ex hoor!
Hij vond het onzin dat ie meer moest betalen.. En ook dat ik hem vroeg of ie niet wat bij kon springen ivm de kinderopvang..Want Hee...IK moest toch zo nodig gaan werken!!!
En tja..Dat hij onregelmatige diensten had, dat wist ik van te voren! Hij hoefde dan toch geen rekening met mij te gaan houden?....
Nou ja.... Ik "mag" een lijstje gaan maken met dingetjes die ze nodig hebben en dan zal hij ze wel voor ze kopen..Scheelt al iets natuurlijk, want die monstertjes groeien als kool en tja, voor jongens zijn die naveltruitjes nou niet echt dat je zegt sexy... En mn dochter mag ze niet aan van me! Misschien dat ik snel een cursus breien ga volgen! Kan ik stukjes aan broeken en truitjes breien!

Ow ja...Ik vertelde m ook dat t sporten zo duur was...Tja...IK moest ze toch zo nodig op een sportclubje doen?!
AAAAAAAAAAAAAArg..... Verdere details zal ik jullie maar besparen!
Maar, wzt vinden jullie....Ben ik zo onredelijk als ik vind dat hij , als ie een auto ( N behoorlijke auto) en een motor voor de deur kan hebben staan, genoeg geld heeft om lekker van te leven dzt er dan ook best iets meer naar zn kids mag gaan?
Nou zeg.... wat flauw van je dat jouw jongens wel naveltruitjes mogen dragen en je dochter niet. En dat staat hardstikke kinky voor die knulen.... doe toch gewoon aan. Breien??? Naaien is handiger.... o nee, doe toch maar niet. Heb je voor je het weet nog meer kids.

Heb je hem al gevraagd of hij een sportclub of welke buitenschoolse activitiet dan ook, voor de kids ook onnodig had gevonden om voor te betalen als ie nog wel samen met jou was geweest?
Dan was het voor hem misschoen wel de normaalste zaak ter wereld geweest dat ie daar wel allemaal aan meebetaalde.
En de opmerking: jij moet zo nodig werken slaat nergens op. Als je een bijstandsuitkering hebt moet ie veeeeel meer bijbetalen en daar zie jij dan niks extra´s van. Nu jij werkt zouden de kinderen dus meer profijt van alimentatie moeten hebben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30594282
quote:
Op donderdag 15 september 2005 08:22 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou zeg.... wat flauw van je dat jouw jongens wel naveltruitjes mogen dragen en je dochter niet. En dat staat hardstikke kinky voor die knulen.... doe toch gewoon aan. Breien??? Naaien is handiger.... o nee, doe toch maar niet. Heb je voor je het weet nog meer kids.

Heb je hem al gevraagd of hij een sportclub of welke buitenschoolse activitiet dan ook, voor de kids ook onnodig had gevonden om voor te betalen als ie nog wel samen met jou was geweest?
Dan was het voor hem misschoen wel de normaalste zaak ter wereld geweest dat ie daar wel allemaal aan meebetaalde.
En de opmerking: jij moet zo nodig werken slaat nergens op. Als je een bijstandsuitkering hebt moet ie veeeeel meer bijbetalen en daar zie jij dan niks extra´s van. Nu jij werkt zouden de kinderen dus meer profijt van alimentatie moeten hebben.
Ja, best ouderwets eigenlijk he.... Ach... Met zo'n ieniemienieminirokje eronder is t ook eigenlijk best leuk....

Nee, zwemles vond ie toen we nog bij elkaar waren ( en aan een vijver woonde) ook maar onzin......

Aan t kinderdagverblijf ben ik per maand na de nodige alleenstande ouderkortingen enzo ongeveer 115 euro kwijt.... t overblijven komt op 1 euro 60 per kind per keer en de sportclubjes ( ieder 1) op ongeveer 30 euro geloof ik... En dan heb ik het niet eens over de rest van de dagelijkse kosten....
pi_30596481
quote:
Op donderdag 15 september 2005 08:32 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja, best ouderwets eigenlijk he.... Ach... Met zo'n ieniemienieminirokje eronder is t ook eigenlijk best leuk....

Nee, zwemles vond ie toen we nog bij elkaar waren ( en aan een vijver woonde) ook maar onzin......

Aan t kinderdagverblijf ben ik per maand na de nodige alleenstande ouderkortingen enzo ongeveer 115 euro kwijt.... t overblijven komt op 1 euro 60 per kind per keer en de sportclubjes ( ieder 1) op ongeveer 30 euro geloof ik... En dan heb ik het niet eens over de rest van de dagelijkse kosten....
Ik heb opeens zin om te schoppen (nee, niet jou). Mijn been heeft een heel rare reflex en schiet steeds met kracht omhoog. Ik wil schoppen... mag ik schoppen??? Ja? Mag het?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 15 september 2005 @ 11:07:36 #295
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30597225
goedemorgen
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_30597314
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:07 schreef coz het volgende:
goedemorgen
Ha, wizzkid. ?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 15 september 2005 @ 11:18:48 #297
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30597519
Goedemorgen

Eerst even bijkomen want dat is erg nodig nu

Helemaal kapot ben ik
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 15 september 2005 @ 11:21:24 #298
90061 coz
pi_30597580
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ha, wizzkid. ?
hmmm !
* koffie aanpakt
* tnx
  donderdag 15 september 2005 @ 11:22:08 #299
90061 coz
pi_30597604
overigens , na twee weken stress en gezeur zijn die sites af

edit
hier verder : Ouwehoer #19

[ Bericht 33% gewijzigd door coz op 15-09-2005 12:38:59 ]
pi_30599584
quote:
Op donderdag 15 september 2005 10:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik heb opeens zin om te schoppen (nee, niet jou). Mijn been heeft een heel rare reflex en schiet steeds met kracht omhoog. Ik wil schoppen... mag ik schoppen??? Ja? Mag het?
van mij wel!!!
pi_30599594
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:22 schreef coz het volgende:
overigens , na twee weken stress en gezeur zijn die sites af
jeuj!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties