ze hangen je eerst 15 minuten aan het plafond mbv hele goede tepelklemmenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef Enyalius het volgende:
maar bij een man is de borst platter hoe doe je dat? steek je stang er dan achterlangs of zo? en is die 90 euro inclusief zetten?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
nou...... bijna allemaal!
Of gaan we ook met zn alle met Mirage meedoen?
Ligt niet aan school en zeker niet aan mijquote:Op woensdag 14 september 2005 11:39 schreef coz het volgende:
[..]
zal wel aan school liggen![]()
![]()
gelukkig geen breezer![]()
Maar heb je nou die tepelpiercing gezet of niet?quote:Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef Enyalius het volgende:
ben er weer.
wat heb ik gehad. miezel, tegenwind, open brug die sloot toen ik net aankwam. heb in de vitrine bij mick gekeken en wat vragen gesteld. in de vitrine lag precies de piercing die ik zocht. 18 karaats goud ringetje met de onderkant open. op het einde zitten dan bolletjes.
dus ik stel me vraag: en hoe zet je zo'n tepelpiercing? bij een vrouw heb je van die lekkere tieten met grote doppen waar je de staaf door heen kan raggen. maar bij een man is de borst platter hoe doe je dat? steek je stang er dan achterlangs of zo? en is die 90 euro inclusief zetten?
en nee...eikel piercing doe ik niet. lijkt me auw :S
zat wel lekker van links naar rechts te zwaaien op het fietspad met Avantasia
Woede hoeft er niet in de vorm van agressie uit te komen. Bij mij uit (echte) woede zich op hele rare manieren, maar op manieren die onschuldig zijn voor mijn omgeving.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:27 schreef Enyalius het volgende:
weet je...ik probeer juist "aggresiever" te worden in de zin van het uiten van me woede ipv opkroppen. maar het wil er gewoon niet uitkomenbest ongezond
Nou EW je hoort het , als je ooit nog eens een piercing wiltquote:Op woensdag 14 september 2005 12:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ligt niet aan school en zeker niet aan mijIk miep daar heel erg over. Krijgt ie gelijk van die
blikken van me.
Breezah.... moet ie proberen!!!!! Krijgt ie gelijk een leuke piercing van me.... zet ik er zelf inLeuke schotellip of zo. Kan ie zijn breezah erin hangen. grrrrrrr.
weet je al of het een jongen of meisje wordt? ik zeg een meisjequote:Op woensdag 14 september 2005 13:07 schreef Mirage het volgende:
Zow, nou Enyalius als jij voor die piercing gaat...zal ik dan maar voor een navelpiecing gaan ? Eens kijken wat de piercingman/vrouw zegt![]()
Als je piercing erin zit dan begrijp je natuurlijk wel dat een pic verplicht is, Enyalius ?
Ik ook...... vanaf het begin al. Aishaquote:Op woensdag 14 september 2005 14:16 schreef Enyalius het volgende:
[..]
weet je al of het een jongen of meisje wordt? ik zeg een meisje
quote:of jij een navelpiercing neemt is je eigen keus. pijn valt mee, maar het is gewoon een kort venijnig prikje. moest wel lachen van die meiden van 14-16 die bleek wegtrokken toen hun die piercing gezet kregen
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 14 september 2005 13:07 schreef Mirage het volgende:
ik ben vanochtend naar de verloskundige geweest, ik krijg maarzo een 2e echo...ze is toch niet zeker over het aantal weken ( op dit moment officieel 17 weken en 3 dagen), maar er wordt over 2 weken getwijveld.. dat zou mij dus op 19 weken zetten.
quote:Ik voel de baby al goed !
En het hartje dendert prachtig.. het is net een locomotief die langsdendert.![]()
![]()
Bloeddruk is nog steeds goed.
De vorige keer 110/60 nu 110/70 .
Gewicht is inmiddels stabiel en ik begin zowaar pondjes erbij te krijgen lijkt het.
![]()
Zo een waarbij de pijn nog te zien isquote:Zow, nou Enyalius als jij voor die piercing gaat...zal ik dan maar voor een navelpiecing gaan ? Eens kijken wat de piercingman/vrouw zegt![]()
Als je piercing erin zit dan begrijp je natuurlijk wel dat een pic verplicht is, Enyalius ?
Vorige maand zei ik nog dat ik tijdens een droom een document voor me kreeg geschoteld vol formules. Maar het was een te korte flits. Was dat document aanwezig gebleven voor 10 minuten ofzo, dan had ik het zeker opgeschreven. Ben niet gek.quote:Op woensdag 14 september 2005 15:45 schreef coz het volgende:
als je formules gaat zien schrijf ze dan wel meteen op![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |