abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2005 @ 11:46:18 #251
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30567484
ach van al dat fietsen moet ik eerst ff relaxen dus...
kreeg ook een aparte vraagstelling in Cursus astraal reizen waar ik ff rustig over moet gaan nadenken hoe ik het antwoord ga formuleren.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  woensdag 14 september 2005 @ 11:51:14 #252
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30567597
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef Enyalius het volgende:
maar bij een man is de borst platter hoe doe je dat? steek je stang er dan achterlangs of zo? en is die 90 euro inclusief zetten?
ze hangen je eerst 15 minuten aan het plafond mbv hele goede tepelklemmen
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  woensdag 14 september 2005 @ 11:52:59 #253
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30567633
haha dat lijkt me pijnlijk
loop je meteen rond met zo uitgerekte tepel zoals op tv in die reclame die ooit zag. dat je die gozer rond ziet lopen met 2 lange harde tepels. hangt zijn bril er aan op en is er een DJ mee
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
pi_30568563
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:25 schreef vamperotica het volgende:

[..]

nou...... bijna allemaal!
Of gaan we ook met zn alle met Mirage meedoen?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_30568691
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:39 schreef coz het volgende:

[..]

zal wel aan school liggen
gelukkig geen breezer
Ligt niet aan school en zeker niet aan mij Ik miep daar heel erg over. Krijgt ie gelijk van die blikken van me.
Breezah.... moet ie proberen!!!!! Krijgt ie gelijk een leuke piercing van me.... zet ik er zelf in Leuke schotellip of zo. Kan ie zijn breezah erin hangen. grrrrrrr.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30568722
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef Enyalius het volgende:
ben er weer.

wat heb ik gehad. miezel, tegenwind, open brug die sloot toen ik net aankwam. heb in de vitrine bij mick gekeken en wat vragen gesteld. in de vitrine lag precies de piercing die ik zocht. 18 karaats goud ringetje met de onderkant open. op het einde zitten dan bolletjes.

dus ik stel me vraag: en hoe zet je zo'n tepelpiercing? bij een vrouw heb je van die lekkere tieten met grote doppen waar je de staaf door heen kan raggen. maar bij een man is de borst platter hoe doe je dat? steek je stang er dan achterlangs of zo? en is die 90 euro inclusief zetten?

en nee...eikel piercing doe ik niet. lijkt me auw :S

zat wel lekker van links naar rechts te zwaaien op het fietspad met Avantasia
Maar heb je nou die tepelpiercing gezet of niet?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 14 september 2005 @ 12:38:26 #257
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30568743
nee eind volgende maand pas. morgen krijg ik loon maar gaat op aan vaste lasten, de kast en wat andere dingen. dus het loon daarna kan ik die 90 voor piercing gebruiken
pi_30569309
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 17:27 schreef Enyalius het volgende:
weet je...ik probeer juist "aggresiever" te worden in de zin van het uiten van me woede ipv opkroppen. maar het wil er gewoon niet uitkomen best ongezond
Woede hoeft er niet in de vorm van agressie uit te komen. Bij mij uit (echte) woede zich op hele rare manieren, maar op manieren die onschuldig zijn voor mijn omgeving.
  woensdag 14 september 2005 @ 13:06:31 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30569506
Pfff ik ben misselijk. Straks maar wat eten denk ik.

Mijn buik begint weg te gaan zie ik. In korte tijd ben ik de buik aan het kwijtraken. 6 kilo eraf in 2 weken. Dat gaat snel

Ik eet minder en drink minder bier. En ik heb gesport. Dus als het goed is....is het zo gepiept.

Straks in Einstein verdiepen en het menselijke lichaam proberen te begrijpen. Ik wil dus ook weten hoe mijn lichaam in elkaar steekt helemaal. Vanaf het DNA tot de bloedcellen en hersens tot en met de gewrichten en speeksel plus nog meer

Daarna nog kijken hoe een hond is opgebouwd, ik bedoel dus ook de hersens van een hond en het universum ook. En zo wil ik alles te weten komen

Ik ben op het punt beland dat ik alles wil weten dat bestaat Dat is waar ik nu voor leef ook
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_30569540
ik ben vanochtend naar de verloskundige geweest, ik krijg maarzo een 2e echo...ze is toch niet zeker over het aantal weken ( op dit moment officieel 17 weken en 3 dagen), maar er wordt over 2 weken getwijveld.. dat zou mij dus op 19 weken zetten.

Ik voel de baby al goed !
En het hartje dendert prachtig.. het is net een locomotief die langsdendert.

Bloeddruk is nog steeds goed.
De vorige keer 110/60 nu 110/70 .

Gewicht is inmiddels stabiel en ik begin zowaar pondjes erbij te krijgen lijkt het.

Zow, nou Enyalius als jij voor die piercing gaat...zal ik dan maar voor een navelpiecing gaan ? Eens kijken wat de piercingman/vrouw zegt

Als je piercing erin zit dan begrijp je natuurlijk wel dat een pic verplicht is, Enyalius ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 14 september 2005 @ 13:08:10 #261
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30569567
Dus het zit goed met je zwangerschap???

Mooi zo Dat lijkt me een hele zorg minder voor jou
pi_30569760
Lekker Mirage!

Gaat het voor de rest inmiddels ook al iets beter?
  woensdag 14 september 2005 @ 13:50:29 #263
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30570734
Ik moet eten. Ik heb nog niet gegeten. Ik moet eten. Ik heb nog niet gegeten. Waarom is het zo moeilijk om constant te eten? Ben ik te druk? Rook ik teveel? Gisteren teveel gezopen?

Denk dat ik maar ff een rustmoment ga inlassen en buiten ga zitten lezen ff.

Hoewel ik vandaag erg op dreef ben
  woensdag 14 september 2005 @ 14:03:07 #264
90061 coz
pi_30571070
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ligt niet aan school en zeker niet aan mij Ik miep daar heel erg over. Krijgt ie gelijk van die blikken van me.
Breezah.... moet ie proberen!!!!! Krijgt ie gelijk een leuke piercing van me.... zet ik er zelf in Leuke schotellip of zo. Kan ie zijn breezah erin hangen. grrrrrrr.
Nou EW je hoort het , als je ooit nog eens een piercing wilt
HoEf jE al1 MaAr zO T3 GaAn PrAt3n
  woensdag 14 september 2005 @ 14:16:13 #265
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30571409
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:07 schreef Mirage het volgende:
Zow, nou Enyalius als jij voor die piercing gaat...zal ik dan maar voor een navelpiecing gaan ? Eens kijken wat de piercingman/vrouw zegt

Als je piercing erin zit dan begrijp je natuurlijk wel dat een pic verplicht is, Enyalius ?
weet je al of het een jongen of meisje wordt? ik zeg een meisje

plaatje van piercing...geen probleem. heb dat al eens elders eerder gedaan met mijn wenkbrauw piercing en tattoo.

of jij een navelpiercing neemt is je eigen keus. pijn valt mee, maar het is gewoon een kort venijnig prikje. moest wel lachen van die meiden van 14-16 die bleek wegtrokken toen hun die piercing gezet kregen
  woensdag 14 september 2005 @ 14:17:19 #266
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30571444
ik had vanacht vreemde dromen waarin ik de rol van meerdere mensen had. inclusief einstein
  woensdag 14 september 2005 @ 15:39:53 #267
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30573928
Misschien krijg je straks formules in je hoofd Laten we het hopen

Ik had gedroom dat ik weer op school zat. Ik was bacardi aan het zuipen in de pauze Flessen bacardi stonden er in alle soorten en maten en ik was de hele tijd aan het kijken welke fles ik wilde hebben. Uiteindelijk een gekozen en in de kantine gaan zuupen.
  woensdag 14 september 2005 @ 15:41:29 #268
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30573982
Sowieso denk ik dat de spirit van Einstein kan opleven weer. Als je Einstein in je krijgt dan kan je verder gaan waar hij gebleven is voor zijn dood. Dat zou erg mooi zijn. Einstein is niet dood, hij is gewoon niet meer op de wereld aanwezig. Zijn geest zal altijd doorleven. Net zoals de geesten van de rest van de doden aanwezig blijven. Waar ze aanwezig zijn is de vraag. Maar ze zijn er nog. Stiekem geloof ik ook in terugkering van de overledenen. Maar dat is misschien te voorbarig. En wie weet niet nodig en willen ze helemaal niet terug keren omdat ze gelukkig zijn daar. Of ze zien er allemaal anders uit. Of of of.....veel is nog onbeantwoord gebleven maar dat is ook wel de mooie kant van het bestaan. Dat niet alles voorgeschoteld wordt.

Dus in principe moet het mogelijk zijn om verder te gaan met waar Einstein gestopt is noodgedwongen.

De heilige graal van de wetenschap zoals ik in een topic van mezelf tegen kwam. Die site is rete interessant volgens mij. Maar ik heb het geduld niet om rustig te lezen en kijken.
  woensdag 14 september 2005 @ 15:45:04 #269
90061 coz
pi_30574089
als je formules gaat zien schrijf ze dan wel meteen op
pi_30574531
quote:
Op woensdag 14 september 2005 14:16 schreef Enyalius het volgende:

[..]

weet je al of het een jongen of meisje wordt? ik zeg een meisje
Ik ook...... vanaf het begin al. Aisha
quote:
of jij een navelpiercing neemt is je eigen keus. pijn valt mee, maar het is gewoon een kort venijnig prikje. moest wel lachen van die meiden van 14-16 die bleek wegtrokken toen hun die piercing gezet kregen
als je zwanger bent is dat echt een slimme zet, ja. Wel eens een door een zwangerschap uitgerekt piercing gat gezien? Vriendinnetje van me had er een enliet hem tot een eind in de 6de maand zitten. Zag er niet echt mooi uit daarna. Ik dnek niet eens dat je zoiets kunt laten zetten als je al zwanger bent.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_30574657
quote:
Op woensdag 14 september 2005 13:07 schreef Mirage het volgende:
ik ben vanochtend naar de verloskundige geweest, ik krijg maarzo een 2e echo...ze is toch niet zeker over het aantal weken ( op dit moment officieel 17 weken en 3 dagen), maar er wordt over 2 weken getwijveld.. dat zou mij dus op 19 weken zetten.
Wat denk je zelf?
Logischerwijs zou ik gaan voor de 19 weken aangezien je de babe al zo goed kunt voelen. Meestal voel je ze niet al te vroeg (hoewel ik EW al met 16 weken duidelijk voelde) Is ze ook al van de buitenkant af te voelen?
quote:
Ik voel de baby al goed !
En het hartje dendert prachtig.. het is net een locomotief die langsdendert.

Bloeddruk is nog steeds goed.
De vorige keer 110/60 nu 110/70 .

Gewicht is inmiddels stabiel en ik begin zowaar pondjes erbij te krijgen lijkt het.

fijn dat het lekker loopt.hb
quote:

Zo een waarbij de pijn nog te zien is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 14 september 2005 @ 17:41:42 #272
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30577374
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:45 schreef coz het volgende:
als je formules gaat zien schrijf ze dan wel meteen op
Vorige maand zei ik nog dat ik tijdens een droom een document voor me kreeg geschoteld vol formules. Maar het was een te korte flits. Was dat document aanwezig gebleven voor 10 minuten ofzo, dan had ik het zeker opgeschreven. Ben niet gek.

Stel dat iedereen een formule krijgt ooit nog. Dat duizenden mensen tegelijk formules binnen krijgen die verder gaan op Einsteins formules. Dan krijg je uiteindelijk die heilige graal alsnog.

En de heilige graal zit verscholen in de wetenschap

Het is in ieder geval geen houten beker zoals ze in de film Indiana Jones laten zien. Had ik een graal moeten kiezen dan had ik de mooiste gepakt. Of riskeer ik nu wat? Nee, ik mag dat wel zeggen. Maar waarom werd die ene gestraft omdat hij de duurste pakte? Nee dat hele gedoe met die beker is onzin, de heilige graal is heel anders potverdomme

Slaat nergens op dat ze in Indiana Jones de heilige graal uitbeelden als een goedkoop ding. Waarom mag de heilige graal niet geweldig zijn en van diamanten en nog meer?
  woensdag 14 september 2005 @ 19:14:07 #273
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30579789
als iemand de formules vergeet ben ik het wel
  woensdag 14 september 2005 @ 19:33:50 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30580522
Toen ik die formule zag in die droom zat er dit in.

Iets met.

een "f" en iets met een "x" fx ook. Speciaal effects misschien Maar dan zou het sfx moeten zijn. Maar goed, formules kan ik later gaan verzinnen voor de gein.

De formule zelf was groter en langer. Er zaten ook meerdere andere letters en cijfers in. Maar het kan natuurlijk ook niets voorstellen.
  woensdag 14 september 2005 @ 19:42:06 #275
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_30580830
je klinkt net als char die letters raad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')