Dat zegt me dan weer helemaal niets.... (misschien word ik oud...quote:
Ow ja... zucht zwijmel...quote:Op woensdag 14 september 2005 10:20 schreef Enyalius het volgende:
is maar wat je leuk vindt heh?
corsten is zo'n trance dj geloof ik
ik wil ooit ook nog eens naar een mooie opera gaan. maar wel met boekje waarin vertaling zit zodat ik het verhaal kan volgen aangezien ik geen italiaans kenLa Triviata sprak me heel erg aan toen ik het ooit eens op nederland 3 zag met ondertitels
* vamperotica wenst Enyalius de piercing, tegenwind, open bruggen en lekke banden toe!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:28 schreef Enyalius het volgende:
uhm...niet kwijlen. heb net een schone long sleve shirt aangedaan. gaat ff naar dord. als de piercing er is die ik in gedachte heb laat ik hem meteen zetten. zo niet dan niet.
en als ik trug ben...be prepared to be confronted by yourself
ik weet niet wat er allemaal voor kwam , maar als ik dit lees krijg ik neigingen om te vragenquote:Op woensdag 14 september 2005 10:30 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica wenst Enyalius de piercing, tegenwind, open bruggen en lekke banden toe!
Nee hoor... Maar hoe langer Enyalius weg blijft hoe langer het duurt voordat ik met mezelf geconfronteerd gaquote:Op woensdag 14 september 2005 10:40 schreef coz het volgende:
[..]
ik weet niet wat er allemaal voor kwam , maar als ik dit lees krijg ik neigingen om te vragen
ochtendhumeurtje![]()
PMSje?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:40 schreef coz het volgende:
[..]
ik weet niet wat er allemaal voor kwam , maar als ik dit lees krijg ik neigingen om te vragen
ochtendhumeurtje![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:20 schreef Enyalius het volgende:
ik wil ooit ook nog eens naar een mooie opera gaan.
Sssssst ik zit hier gigantisch leeg te bloeden!quote:
mhja , dan kan het wel beter , brug open en wind tegen scheelt geen uren ... piercing welquote:Op woensdag 14 september 2005 10:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Nee hoor... Maar hoe langer Enyalius weg blijft hoe langer het duurt voordat ik met mezelf geconfronteerd ga
worden!![]()
* vamperotica zoekt telnrs van alle piercingshops in Dordt op!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:46 schreef coz het volgende:
[..]
mhja , dan kan het wel beter , brug open en wind tegen scheelt geen uren ... piercing wel![]()
Geef ze de opdracht om hem een eikelpiercing te geven. Dan fietst ie voorlopig niet terugquote:Op woensdag 14 september 2005 10:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* vamperotica zoekt telnrs van alle piercingshops in Dordt op!
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geef ze de opdracht om hem een eikelpiercing te geven. Dan fietst ie voorlopig niet terug![]()
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:46 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Sssssst ik zit hier gigantisch leeg te bloeden!
Ach... we wonen toch allemaal veilig in het grote Fokhuis?!quote:Op woensdag 14 september 2005 10:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zijn wel heeeel erg veel vrouwen tegelijk.
Moest vandeweek met een paar vrouwen samen het een en ander doen en allemaal hetzelfde verhaal. Het is bekend dat de cyclus van een groep vrouwen zich op elkaar af gaat stemmen als ze bijvoorbeeld samen leven. Maar in dit geval is dat niet eens zo.
quote:Op woensdag 14 september 2005 10:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geef ze de opdracht om hem een eikelpiercing te geven. Dan fietst ie voorlopig niet terug![]()
quote:favo FOK!ker: Nokwanda, coz, mirage
quote:Op woensdag 14 september 2005 11:06 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach... we wonen toch allemaal veilig in het grote Fokhuis?!
quote:
nou...... bijna allemaal!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
En als Truthertjes doen we gewoon allemaal mee.
zal wel aan school liggenquote:Op woensdag 14 september 2005 11:21 schreef nokwanda het volgende:
Alleen zijn spelling en interpunctie....![]()
heej.... je bent veeeeel te vroeg terug!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:38 schreef Enyalius het volgende:
ben er weer.
wat heb ik gehad. miezel, tegenwind, open brug die sloot toen ik net aankwam. heb in de vitrine bij mick gekeken en wat vragen gesteld. in de vitrine lag precies de piercing die ik zocht. 18 karaats goud ringetje met de onderkant open. op het einde zitten dan bolletjes.
dus ik stel me vraag: en hoe zet je zo'n tepelpiercing? bij een vrouw heb je van die lekkere tieten met grote doppen waar je de staaf door heen kan raggen. maar bij een man is de borst platter hoe doe je dat? steek je stang er dan achterlangs of zo? en is die 90 euro inclusief zetten?
en nee...eikel piercing doe ik niet. lijkt me auw :S
zat wel lekker van links naar rechts te zwaaien op het fietspad met Avantasia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |