dan neem je toch een canal plus abonnement..digitale kwaliteitquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:07 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb Ajax - Feyenoord zo gezien, maar de kwaliteit was echt bagger.
Ik heb Canal Plus, alleen komt daar geen Ajax-Feyenoord op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:14 schreef BennyNL het volgende:
[..]
dan neem je toch een canal plus abonnement..digitale kwaliteit![]()
Op http://www.digimuziek.nl/livevoetbalschema.htm staan 6 links naar de rechtstreekse uitzending van Willem II - Ajax.quote:PSV Utrecht x komt vanavond op GoalTv2..Ajax zendenz e niet live uit
vreemd, die van mij in de stad welquote:Op zaterdag 10 september 2005 15:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik heb Canal Plus, alleen komt daar geen Ajax-Feyenoord op.
Dat lijkt me heel erg sterk, aangezien Canal Plus de rechten voor het Eredivisievoetbal niet heeft.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:21 schreef BennyNL het volgende:
[..]
vreemd, die van mij in de stad wel![]()
Dat zou voor die P2Pstreams juist andersom zijn. Iedereen helpt met het verspreiden van het signaal. Hoe meer hoe beter dus, net als Bittorrent eigenlijk.quote:Op zich werkt het wel, als alleen iedereen het op al die forums gaat zetten zijn er veel te veel mensen en is het weer zo traag als de tering.
Maar hoe kan ik dan bijv. meehelpen om het aan te bieden als ik het zelf nauwelijks binnen krijg?quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:51 schreef Qazwer het volgende:
[..]
Dat zou voor die P2Pstreams juist andersom zijn. Iedereen helpt met het verspreiden van het signaal. Hoe meer hoe beter dus, net als Bittorrent eigenlijk.![]()
ongeveer 2 minuutjes, daarna 2 minuutjes wat hakkelig en daarna werkt ie (bij mij tenminste) perfect.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:52 schreef Johan-Derksen het volgende:
Klopt het dat het een hele tijd duurt voordat je beeld hebt, nadat je op CCTV 5 heb geklikt?
je download en upload zijn altijd rechtevenredig aan elkaar. ik heb nu gemiideld zo'n 100 kb up en down.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:52 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar hoe kan ik dan bijv. meehelpen om het aan te bieden als ik het zelf nauwelijks binnen krijg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |