Waarom kan jij dat? overblijfsel van je modschap?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
en ik 19 minuten na jou NOG door het slotje heen kon posten
Hehe, wel leuk om af en toe te proberen of het nog steeds luktquote:
neuh ik had gewoon niet gezien dat jij al gepost hadquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:13 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Hehe, wel leuk om af en toe te proberen of het nog steeds lukt
Mijn eerste kadootje vandaagquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:20 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Sorry, iets te weinig kaarsjes.
Mwoa er missen er maar 8 hoorquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:20 schreef Toeps het volgende:
Sorry, iets te weinig kaarsjes.
quote:
* Proest!quote:
quote:
Hoe kom je dáár nou weer aan?quote:
Wat knap gedaan Puckzzz, en dat bij je favo schuurtje!quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:19 schreef Puckzzz het volgende:
FF hier ook spammenstaat ook in Beoordeel mijn bewerking, maar daar komt toch nooit iemand
[afbeelding]
Je vroeg je af of het echt een bloemetje was?quote:
nee, ik dacht "eens kijken wat ik vind"quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Je vroeg je af of het echt een bloemetje was?![]()
Wat leuk!!! Speciaal voor Pea!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:17 schreef RonaldV het volgende:
Woei!! Kijk ik uit het raam, zijn ze een straat verder ballonnen aan het oplaten!
[afbeelding]
ff snel geregeldquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Wat leuk!!! Speciaal voor Pea!!!
Is dat met voorbeeldjes? of wordt het alleen uitgelegd?quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:36 schreef Shark.Bait het volgende:
zoooo, ik heb het stappen gisteren ook weer overleeft
Mogguh lui
Gefeli Pea.
Ik heb mijn hobby maar eens aangevuld
[afbeelding]
Met voorbeelden natuurlijk, anders heb je niks aan zo'n boekquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:43 schreef pea4fun het volgende:
Is dat met voorbeeldjes? of wordt het alleen uitgelegd?
Nou ik heb ook the photoshop bible, maar daar staat het alleen beschreven. Ik heb wel een paar goedkope boeken van de witte boekenmarkt mét plaatjes, das dan wel weer handigquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:46 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Met voorbeelden natuurlijk, anders heb je niks aan zo'n boek![]()
De foto's die hij gebruikt staan hier:
http://www.scottkelbybooks.com/cs2digitalphotographers/
ik ga hoofdstuk 10 maar eens doorspitten
lekkere bijbel dan 13.gifquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:48 schreef pea4fun het volgende:
Nou ik heb ook the photoshop bible, maar daar staat het alleen beschreven. Ik heb wel een paar goedkope boeken van de witte boekenmarkt mét plaatjes, das dan wel weer handig
had je daar nog nooit van gehoord dan Fleskequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als een nieuw ontdekt zeldzaam bloemetje
de Felipea Kwiebuskensis
Ties!quote:
Ik ga naar bedquote:Op zondag 11 september 2005 00:10 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ties!![]()
Schop es wat leven in de brouwerij?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 21:58 schreef _evenstar_ het volgende:
Lieve Pea van hartehieperdepiep
ik neem een jip en janneke champagne op je
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |