abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30509811
Wat een lelijke schoenen draagt ze trouwens
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  maandag 12 september 2005 @ 16:11:06 #127
57434 Marloes
Digital Love
pi_30516260
Ik vind die bril ook zo afschuwelijk
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_30516304
Jezus of schoenen of een bril boeiend zijn zeg met z'on onderwerp
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  maandag 12 september 2005 @ 18:19:43 #129
57434 Marloes
Digital Love
pi_30518770
Ik zeg toch ook niet dat het boeiend is, ik zeg gewoon dat ik 'm lelijk vind
The more that I appear.
  maandag 12 september 2005 @ 18:30:51 #130
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30519067
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:13 schreef Ghostbuster het volgende:
Jezus of schoenen of een bril boeiend zijn zeg met z'on onderwerp
Niet op uiterlijk letten?

Dat is een beetje te veel gevraagd voor vrouwen hoor ...
pi_30519105
ja je zou toch denken met al dat geld wat ze bespaard op eten dat er wel een leuk paar schoenen afkon
pi_30519243
het is inderdaad typisch, twee dingen die die therapeute in dat programma zei worden bevestigd:
enerzijds de opmerkingne dat vrouwen kennelijk elkaar graag op uiterlijk 'afbranden', oftewel tegen anderen opmerken maken over 'dat ziet er niet uit'... waarbij dan mensen met een ietwat sterker zelfbeeld daar geen problemen mee hebben, maar juist zwakkere personen ervan van slag raken ...

het tweede punt is dat die therapeute opmerkte dat er vaak zoveel verwacht wordt van hulpveleners, terwijl het eerder familie en vrienden zijn, of bij jonge meisjes leraren die een veel diepere invloed op die meiden hebben..
Artsen en hulpvereleners krijgen meestal pas kontakt met zulke meisjes, als de problemen al enigszins geescaleerd zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 12 september 2005 @ 18:48:46 #133
57434 Marloes
Digital Love
pi_30519541
Wat ik me trouwens afvraag: heeft Mien hulp? Heeft ze ooit hulp gezocht en zoekt ze die nog steeds als de hulp die ze nu heeft niet werkt?
The more that I appear.
pi_30519890
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:30 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Niet op uiterlijk letten?

Dat is een beetje te veel gevraagd voor vrouwen hoor ...
Mannen hebben bijna nooit geen eetstoornissen
pi_30519904
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:01 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Mannen hebben bijna nooit geen eetstoornissen
Je zou nog versteld staan Spook.
Whatever I want.
pi_30519923
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:48 schreef Marloes het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag: heeft Mien hulp? Heeft ze ooit hulp gezocht en zoekt ze die nog steeds als de hulp die ze nu heeft niet werkt?
Ze heeft wel eens hulp, maar komt dan liever twee weken niet opdagen omdat ze met haar nieuwe vlam naar Antwerpen gaat. Ja, dan wordt je dus "ontslagen".
pi_30519997
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:02 schreef PeRi het volgende:

[..]

Je zou nog versteld staan Spook.
ja vreemde dingen eten ofzo
Rolmopsen snachts
  maandag 12 september 2005 @ 19:07:58 #138
57434 Marloes
Digital Love
pi_30520051
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:02 schreef Toeps het volgende:

[..]

Ze heeft wel eens hulp, maar komt dan liever twee weken niet opdagen omdat ze met haar nieuwe vlam naar Antwerpen gaat. Ja, dan wordt je dus "ontslagen".
Ja want van die vlam krijgt ze natuurlijk weer die aandacht waar ze zo op kickt, man man
The more that I appear.
pi_30520451
Ze praat wel snel.

Net zo snel als ze afvalt en weer aankomt.
  maandag 12 september 2005 @ 20:05:49 #140
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_30521782
heb net ff dat filmpje gezien en het is zoals iemand eerder zei: Mien heeft totaal geen identiteit...ze is niemand
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
  maandag 12 september 2005 @ 20:08:28 #141
57434 Marloes
Digital Love
pi_30521870
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:05 schreef BennyNL het volgende:
heb net ff dat filmpje gezien en het is zoals iemand eerder zei: Mien heeft totaal geen identiteit...ze is niemand
nouja ik denk dat ongeveer bijna iedereen haar ziet als anorexia, of iemand met een probleem, terwijl ze dat natuurlijk helemaal niet is, ze maakt het er alleen wel zelf naar.
The more that I appear.
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:32:42 #142
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30529684
Lengte 166 cm.
Gewicht 0 kg.
Schoenmaat 0
Kleur ogen bruin
Kleur haar bruin

Rook je? Nee, ik rook niet
Piercing Geen
Tattoo Geen
Dress Code -

Sexuele Voorkeur bi
Relatie onbekend
School / Werk Kunstenares en zangeres
-------------------------------------------------------------------------
Haar profiel op sugababes.

Dat gewicht lijkt me ook weer overdreven
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 13 september 2005 @ 00:39:57 #143
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_30529847
Van d'r "eigen forumpje" :
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vervelende / beledigende reacties van mensen verwijder ik zonder verdere mededeling.

Soms gaat het hier op het weblog er heftig aan toe. Daarom een woord speciaal gericht aan degenen, die mij menen te kennen op basis van hoe ik mij profileer op Internet:

Niemand kan mij goed inschatten via een website...jullie hebben hoogstens verschillende interpretaties en ideeën van mij en mijn problemen, op basis van een stuk tekst van mij (dat vaak maar 1 kant laat zien óf op een moment is geschreven dat ik emotioneel er helemaal doorheen zit en dan typische borderline reacties geef, waar ik later weer spijt van heb). Door middel van een weblog / forum kun je niet voor 100% zien hoe iemand in elkaar steekt. Daarom zal ik vanaf heden (13 augustus 2004) zonder verdere mededeling reacties van 'rellers' onmiddelijk verwijderen evenals reacties die mij in diskrediet brengen en / of emotioneel beschadigen, of ze nu waar zijn of niet. Dit is MIJN weblog, dus MIJN regels.

** De mensen, die op de 'zwarte lijst' staan zal ik niet meer noemen. Hun berichtjes verwijder ik zonder verdere mededeling **
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:24:44 #144
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30536005
quote:
Op maandag 12 september 2005 11:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb het gezien van het weekend.

ten eerste: idd raar om opeens een stem bij het beeld te horen! Ik zat steeds te denken "mien dobbelsteen heeft helemaal niet zo'n accent "

ten tweede hoop ik dat marjolein een keer hele goede hulp krijgt en die ook aanneemt. Ik heb zelf het idee dat ze haar stoornissen wel fijn vind op een bepaalde manier (op heleboel manieren ook niet natuurlijk) omdat ze aandacht genereren en haar apart maken. Het koketteren er mee op internet en in de media past daar ook prima bij. Ik hoop voor haar en vooral voor haar zoontje dat ze door een hulpverlener eens op de prioriteiten voor een normaal leven egwezenw ordt en dat ze een knop om kan gooien op dat moment.
Ik heb het net even gekeken. 2Vandaag is er net zo hard ingetrapt als de meeste Fokkers dat de afgelopen jaren deden. Marjolein kan haar verhaaltje heel overtuigend brengen, maar als je iets dieper graaft (en dat hebben ze in Hilversum blijkbaar niet gedaan) dan zie je meer. Ze wentelt zich in de aandacht die ze over zichzelf afroept. Ze is te goed in staat om te manipuleren. En ze wekt niet de indruk daadwerkelijk haar problemen op te pakken, en er echt serieus werk van te maken om ze op te lossen. Mevrouw Donks zou eigenlijk eens verplicht opgenomen moeten worden, en onder een zeer strak regime behandeld.

Het jammere is: ze was niet lelijk. Ik heb destijds foto's van haar gezien waarvan ik dacht, nou, da's geen vervelende meid om es een dagje naar te kijken op het strand. Jammer dat de binnenkant van haar hoofd in elkaar zit zoals het in elkaar zit.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30536206
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 00:39 schreef Vivi het volgende:
Van d'r "eigen forumpje" :
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vervelende / beledigende reacties van mensen verwijder ik zonder verdere mededeling.

Soms gaat het hier op het weblog er heftig aan toe. Daarom een woord speciaal gericht aan degenen, die mij menen te kennen op basis van hoe ik mij profileer op Internet:

Niemand kan mij goed inschatten via een website...jullie hebben hoogstens verschillende interpretaties en ideeën van mij en mijn problemen, op basis van een stuk tekst van mij (dat vaak maar 1 kant laat zien óf op een moment is geschreven dat ik emotioneel er helemaal doorheen zit en dan typische borderline reacties geef, waar ik later weer spijt van heb). Door middel van een weblog / forum kun je niet voor 100% zien hoe iemand in elkaar steekt. Daarom zal ik vanaf heden (13 augustus 2004) zonder verdere mededeling reacties van 'rellers' onmiddelijk verwijderen evenals reacties die mij in diskrediet brengen en / of emotioneel beschadigen, of ze nu waar zijn of niet. Dit is MIJN weblog, dus MIJN regels.

** De mensen, die op de 'zwarte lijst' staan zal ik niet meer noemen. Hun berichtjes verwijder ik zonder verdere mededeling **
----------------------------------------------------------------------------------------------
O, dit is uit 2004. Momenteel staat er weer zo'n stukje, met mijn naam voorop. Dat ze mijn reacties toch niet leest, en er niet op reageert. Wij zijn als lucht voor haar. Vervolgens gaat ze een hele alinea uitwijden over wat wij, de "haters", allemaal verkeerd begrijpen aan haar.
pi_30536212
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:24 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik heb het net even gekeken. 2Vandaag is er net zo hard ingetrapt als de meeste Fokkers dat de afgelopen jaren deden. Marjolein kan haar verhaaltje heel overtuigend brengen, maar als je iets dieper graaft (en dat hebben ze in Hilversum blijkbaar niet gedaan) dan zie je meer. Ze wentelt zich in de aandacht die ze over zichzelf afroept. Ze is te goed in staat om te manipuleren. En ze wekt niet de indruk daadwerkelijk haar problemen op te pakken, en er echt serieus werk van te maken om ze op te lossen. Mevrouw Donks zou eigenlijk eens verplicht opgenomen moeten worden, en onder een zeer strak regime behandeld.

Het jammere is: ze was niet lelijk. Ik heb destijds foto's van haar gezien waarvan ik dacht, nou, da's geen vervelende meid om es een dagje naar te kijken op het strand. Jammer dat de binnenkant van haar hoofd in elkaar zit zoals het in elkaar zit.
Dat zijn de criteria he? Ze mag niet lelijk zijn en iets moet niet vervelend zijn

[ Bericht 1% gewijzigd door Tafkahs op 13-09-2005 11:38:06 ]
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30536285
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:24 schreef RonaldV het volgende:

Het jammere is: ze was niet lelijk.
onbedoeld geef je nu precies aan waarom zoveel mensen zo 'boos' tegen haar zijn ... namelijk omdat ze zich 'in het ootje genomen voelen' ... ze tov haar een 'hulpverlenershouding hebben aangenomen en als blijkt dat het ziek zijn voor mevrouw Donks een 'lifestyle' is, worden ze boos ...

Uiteindelijk hadden ze niks gedaan als de dame lelijk was geweest, of, als ze wel aantrekkelijk was geweest, maar niet zo 'kwetsbaar' overkwam, de 'ziekte' is een prima aanleiding voor een 'first-line'
En dat is nu net het punt waarom mevrouw Donks ook 'ziek' blijft, (eerst Borderline, toen weer ADHD, nu weer anorexia, binnenkort misschien Tourette) haar leven bestaat uit een continue stroom 'hulpverleners', die haar om haar ziekte aandacht geven.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:37:52 #148
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_30536365
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:31 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

Dat zijn de criteria he? Iets moet niet vervelend zijn
That's life
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_30536563
als je haar gedrag hier zag en hoe ze bezig is met aandacht zoeken: de weblogs, waarom zoveel? en nu dit weer krijgt ze iig genoeg aandacht door haar eetstoornis. en aandacht is natuurlijk fijn
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_30537000
Ik vond het (laatste stukje niet gezien) een interessante uitzending.

Het geeft mijns inziens duidelijk weer hoe een obsessie om kan slaan in een verslaving.
En ik geloof niet, wat hierboven gesuggereerd is, dat ze nooit echte pogingen heeft ondernomen om beter te worden. Willen en kunnen zijn 2 verschillende dingen.
I bet you are flying inside.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')