ja dat klopt, maar dan is de kwaliteit iets minder...............beeld wordt dan een beetje opgeblazen....quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:16 schreef Skaai het volgende:
[..]
Weet je wat ook nog kan? Als je dubbelklikt op de streambeelden krijg je het beeld over je hele beeldscherm. Dan krijg je sowieso grotere screencaps.
Ja maar als je die grote beelden weer kleiner resized, worden ze dan niet wat mooier?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:23 schreef Zapje het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar dan is de kwaliteit iets minder...............beeld wordt dan een beetje opgeblazen....
oohh zielepietje.....zakdoekje hebben....of wil je ff in een aparte kamer dvd kijken......quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:23 schreef ruby het volgende:
Ik heb ook de hele wereld bij elkaar gejankt. Om het feit dat Tanja in huis blijft.
Bij mij dus niet. En dan verklein ik die full screen capture naar 580 breed (de ideale fok breedte)quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:23 schreef Zapje het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar dan is de kwaliteit iets minder...............beeld wordt dan een beetje opgeblazen....
quote:
Ja en ik wil ook een pakje shag hebben als het kan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:24 schreef Zapje het volgende:
[..]
oohh zielepietje.....zakdoekje hebben....of wil je ff in een aparte kamer dvd kijken......![]()
En je mama bellenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja en ik wil ook een pakje shag hebben als het kan.
ik heb het al....beetje schuiven met de % is ook een optie...ik gebruik altijd Hypersnap DXquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij dus niet. En dan verklein ik die full screen capture naar 580 breed (de ideale fok breedte)
Come to daddy.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |