Ik ben ook een beetje bijgedraaid en áls ons allerliefste Lieske nu Tanja een keer goed de waarheid zegt, dan word ik helemaal fanquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoop het. Mijn mening over Lieske is dan ook helemaal omgedraaid de laatste dagen.
Duurt vast niet lang meer.quote:
"probeer het uit te houden met tanja in huis"quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:44 schreef Bep het volgende:
Zijn er nog opdrachten?
Tanja afzeiken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:44 schreef Bep het volgende:
Zijn er nog opdrachten?
dat moet per ongeluk zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:45 schreef -Delta- het volgende:
Wow praat Tanja over iets anders dan haar zelf
Dit moment moet vereeuwigd worden, dit maken we nooit meer mee
Aan de andere kant: de rest van de bewoners doet ook weinig om zelf in de picture te komenquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:42 schreef scanman01 het volgende:
Dit worden Tanja wéken... Dat is het trieste aan dit alles. Tanja staat opnieuw in het middelpunt en dat zullen we op de streams en in de tv uitzendingen merken ook.
Lieske kan zich nu onsterfelijk maken.....en die dagboekkamer instappen of gewoon in huis zich uitspreken. Ze doet het niet vanwege dat gedonder met Tanja's vader denk ik.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:43 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik meen het ook ofzoTanja moet per direct naar huis, haar pa ligt met hartproblemen in het ziekenhuis en zij loopt dom te lullen in het BB-huis
![]()
Tanja zorgt wel dat ze niet vergeten wordt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Duurt vast niet lang meer.
Vanavond drank en hopelijk ook muziekdan is Tanja gauw vergeten.
![]()
leuk kipje sannuh , waar is die van?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:45 schreef sannuh het volgende:
ik wil ook dat ze daar muziek hebben... idd veel leuker om dansende mensen te zien! Kunnen ze ook met elkaar dansen
Ik had al lang een dergelijke actie verwacht ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef Bep het volgende:
[..]
ff wat paginas printen en over de schutting gooien
In dit geval, ieder zijn zeug.quote:
Ik zit nou niet direct in de buurtquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:47 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik had al lang een dergelijke actie verwacht ja.
En ik al helemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef teamlead het volgende:
de zeug kan niet wachten tot ze kan zeggen dat ze lieske genomineerd heeft
He zou een stuk interessanter worden als haar pa straks middels een weekopdracht in dat huis moet wonen en dat de bewoners hem moeten verzorgen en als hij doodgaat is de weekopdracht misluktquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:43 schreef vw_caddy het volgende:
Ik meen het ook ofzoTanja moet per direct naar huis, haar pa ligt met hartproblemen in het ziekenhuis en zij loopt dom te lullen in het BB-huis
![]()
Van de lama's (cabaretprogr. bij bnn, op die site stonden wat kippetjes dus ff eentje gejat) Schattig he!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef Bep het volgende:
[..]
leuk kipje sannuh , waar is die van?
En ik kan niet wachten tot ze het huis uit word gegooidquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef teamlead het volgende:
de zeug kan niet wachten tot ze kan zeggen dat ze lieske genomineerd heeft
Nou, zeg dat!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:50 schreef ruby het volgende:
Verdomme Ingrid, haal die achterlijke duim uit je mond.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:
het blijft leuk om naar te kijken hoor
[afbeelding]
Zolang je Ingrid niet van dichtbij ziet, ziet ze er best wel goed uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:52 schreef teamlead het volgende:
het blijft leuk om naar te kijken hoor
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tanja zorgt wel dat ze niet vergeten wordt.
Ze gaat gewoon weer gillen dat ze weg wil, dan komt haar moeder met de limo, en is ze er weer een dagje uit.
Misschien mag ze volgende week wel even de stad in om meisjeskleertjes te kopen, samen met Hummie en haar moeder.
Ik denk dat er ook wel een telefoon in huis komt, misschien wil ze wel graag even bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |