als iedere bewoner op Tanja gaat stemmen heeft BB geen poot om op te staan....dan moeten ze wel....of ze moeten de nominaties gaan manipuleren......knippen en plakken in beeldmateriaal....quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat ze, al wil ze dat nog zo graag, toch niet zal doen. Lieske zal ook genomineerd worden en dat verliest ze dat geheid van Tanja. Daar zorg BB wel voor.
populair of niet.. Hummie wil een BB-Baby dus die komt er hoe dan ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van, volgens mij is die zwangere minder populair dan Hummie denkt.
Een andere primeur de eerste BB adoptie babyquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
populair of niet.. Hummie wil een BB-Baby dus die komt er hoe dan ook
Dan vervalsen ze de uitslag .quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo zeker van, volgens mij is die zwangere minder populair dan Hummie denkt.
Ja, stamp ze vol met alcohol!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:40 schreef GraafD het volgende:
Drank versterkt gevoelens, dus vanavond komen de frustraties vanzelf
Leuk tochquote:
Als Tanja nou snel bevalt, dan zijn er nog weken over en kan ze daarna het huis uit en wordt ze niet de winnaarquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
populair of niet.. Hummie wil een BB-Baby dus die komt er hoe dan ook
Nou, dat zou wel heel erg opvallen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan vervalsen ze de uitslag .
Dan hoop ik dat Tanja niet teveel drinkt, anders krijgen we een ik2-tanja-über-ego show die nog erger is dan de vorigequote:Op zaterdag 10 september 2005 13:40 schreef GraafD het volgende:
Drank versterkt gevoelens, dus vanavond komen de frustraties vanzelf
Dit worden Tanja wéken... Dat is het trieste aan dit alles. Tanja staat opnieuw in het middelpunt en dat zullen we op de streams en in de tv uitzendingen merken ook.quote:
Ik meen het ook ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |