quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:58 schreef Ruzbeh het volgende:
2005 Moet 2006 zijn.
Doe dan in de OP, net als de Tijdlijn van Nintendoquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:46 schreef Thomper het volgende:
[..]
Klopt wel, want dit staat dacht ik op Nintendo.nl. Lijkt mij vreemd als die bullcrap gaan voorschotelen
GB colour en GBA-SP ontbrekenquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:56 schreef Tomasso het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/nintendo-timeline.1.th.gif]afbeelding][/URL]
OP-waardig![]()
Dat zijn alleen nieuwe versies op al bestaande handhelds. Dat vond ik onzin om erin te zetten...quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:13 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
GB colour en GBA-SP ontbreken
Ik neem aan dat ze het over de grootvader van Yamauchi hebben daarquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:46 schreef Thomper het volgende:
[..]
Klopt wel, want dit staat dacht ik op Nintendo.nl. Lijkt mij vreemd als die bullcrap gaan voorschotelen
Verander het dan als je het er niet mee eens bentquote:Op zaterdag 10 september 2005 17:17 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze het over de grootvader van Yamauchi hebben daar
Of de dochter van Yamauchi is getrouwd met een Iwata oid. Nouja
Nog nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:09 schreef King_of_cubes het volgende:
Hebben zich al meer mensen voor een meeting gemeld?
Meeting? Hoe wat waar en waarom?quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:12 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nog niet
Tot nu toe:
Meeting
AangemeldKing_of_cubes Paultje
Daar kan jij toch niet bij zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:17 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Meeting? Hoe wat waar en waarom?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Daar kan jij toch niet bij zijn
Het gaat om een DS GAM Meet
Herfst vakantie gaat dus niet gehaald wordenquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:30 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Toernooi mario kart en nog wat andere games
Ook weer gedaanquote:GAM DS MeetingWat?
Een DS Meeting. Heb je een DS, dan kan je komen. We gaan dan gewoon een beetje tegen elkaar spelen met verschillende spellen. Misschien tournooitjes opzetten.Waar
[Nog onbekend]Wanneer?
[Nog onbekend]
Aangemeld:King_of_Cubes Paultje
Ik vrees van niet aangezien o.a. mario kart hier dan nog niet uit is. Kerstvakantie it isquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Herfst vakantie gaat dus niet gehaald worden
quote:Zullen we anders een apart topic makenZijn al zo weinig DS gerelateerde topics
Klopt.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Overigens ben ik voor Utrecht als lokatie aangezien dat lekker centraal is.
Er is geen maarquote:
Volgens mij zijn wij nu de hele meet aan het organiseren zonder dat er iemand heeft gezegd te komen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Er is geen maar
Ik was het gewoon met je eens
quote:Kut, ik heb net een mailtje gestuurd naar Nintendo Benelux, gevraagd of ze weten of Electroplankton naar Europa, dan wel VS komt, afgesloten met "Mario-groet", alleen vergeten ze alvast te feliciteren met Mario
Komt de 13e wel dan
Dat idee heb ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:53 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij nu de hele meet aan het organiseren zonder dat er iemand heeft gezegd te komen.
Daarom doen we het ook in een afgelegen plekjequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Houden jullie rekening met: Gameboy flashmob? :o ?
Voor je weet wordt de meet ontdekt en sta je op FOK!![]()
Het wordt gewoon een Fok! meet dus het lijkt me logisch dat het op Fok! komtquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als er meer dan 3 handhelds naast elkaar liggen dan vinden non-gamers het al gauw beangstigendquote:Op zaterdag 10 september 2005 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Thomper het volgende:
[..]
Als er meer dan 3 handhelds naast elkaar liggen dan vinden non-gamers het al gauw beangstigend. Net als meer dan 11 topics over DS games, daar worden PSP'ers bang van. Of meer dan 5 mannen met lange baarden, vermoed men dat het terroristen zijn.
Natuurlijk iedereen wil, ze zijn gewoon stil van het idee.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:39 schreef Tomasso het volgende:
Niemand die mee wil met een DS Meet?
We vragen gewoon dè Matt meequote:Op zaterdag 10 september 2005 19:41 schreef King_of_cubes het volgende:
Misschien kunnen we het door Nintendo laten sponsoren![]()
[..]
Natuurlijk iedereen wil, ze zijn gewoon stil van het idee.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:45 schreef grasmat het volgende:
de topicnaam is eigelijk best wel gay ja
oh oke, volgende keer zal ik een anime meisje van 8 jaar als avatar instellen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:56 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
![]()
Edit: Je hebt gelijk.Nintendoboys? WTF!
Edit2: Je avatar is ook best gay dus jij voelt je vast thuis.
quote:Op zondag 11 september 2005 10:27 schreef Tomasso het volgende:
Ik wil nog even *dit* onder de aandacht brengen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:39 schreef Tomasso het volgende:
Niemand die mee wil met een DS Meet?
Neequote:Op zondag 11 september 2005 12:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Ohwjah! Thomper moest jij niet naar de gaymersdag gistervan DS gamer?
grapje tochquote:Op zondag 11 september 2005 13:57 schreef Thomper het volgende:
[..]
NeeGayman
, ik had Gaykoorts
en
gayverkoudenheid
.
quote:Op zondag 11 september 2005 01:08 schreef grasmat het volgende:
[..]
oh oke, volgende keer zal ik een anime meisje van 8 jaar als avatar instellen.
quote:Op zondag 11 september 2005 10:42 schreef Tomasso het volgende:
Hmm, stomme Ruzbeh...
Dankzij hem ben ik serieus gaan denken dat we de 16e iets krijgen
quote:Op zondag 11 september 2005 13:57 schreef Thomper het volgende:
[..]
NeeGayman
, ik had Gaykoorts
en
gayverkoudenheid
.
ik vind jou avatar tofquote:Op zondag 11 september 2005 16:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]Beter een grappig meisje dan die gay Trunks.
[..].
You must believe!
[..]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |