abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:04:40 #26
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_30448906
Dit gaat echt zooo averechts werken.
pi_30449009
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:04 schreef Slarioux het volgende:
Dit gaat echt zooo averechts werken.
Slotje, alsjeblieft
Of een fatsoenlijke TT
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_30449041
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:03 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Nee, dit is gewoon een apart Nintendo slowchat topic
dat wou N.Roy graag, en dan doen we dat voor hem

ik wacht nog op BMH
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:36:22 #29
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_30449900
Hooi.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:41:30 #30
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30450036
Laten we over een tijdje een GAM DS Meet houden

In Utrecht ofzo
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:44:32 #31
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30450124
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:41 schreef Tomasso het volgende:
Laten we over een tijdje een GAM DS Meet houden

In Utrecht ofzo
Dat doen we..
  zaterdag 10 september 2005 @ 12:57:28 #32
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30450545
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:44 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Dat doen we..
Met z'n tweëen staat zo stom

Meer mensen die willen?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30450581
Haaaaaaaai kinders Nintendo Woohooooooo!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:03:03 #34
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30450701
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:57 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Met z'n tweëen staat zo stom

Meer mensen die willen?
Huppa aanmelden allen..
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haaaaaaaai kinders Nintendo Woohooooooo!
Hoi Roy Kom je ook?
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:03:54 #35
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30450731
Nintendoboys klinkt echt hardstikke gay .

Nintendo Algemeen ( had ik dat niet voorgesteld ) Woohooo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:07:27 #36
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30450852
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
Nintendoboys klinkt echt hardstikke gay .
Inderaad.

Maak er anders van: Alvast gefeliciteerd Mario. Zoiets...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:22:47 #37
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30451333
Super Mario Bros. 3

Maar iig, nog meer mensen die zin hebben in een DS Meet?

Nintendo gaat voor een make-over bij hun HQ:



[ Bericht 12% gewijzigd door Tomasso op 10-09-2005 13:44:42 ]
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 10 september 2005 @ 13:29:21 #38
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_30451502
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:22 schreef Tomasso het volgende:
Super Mario Bros. 3
Die is toch nep
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:02:25 #39
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30452375
De iPod DS

"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30452556
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:03 schreef MMaRsu het volgende:
Nintendoboys klinkt echt hardstikke gay .
push it to the limit
  zaterdag 10 september 2005 @ 14:40:03 #41
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_30453364
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:02 schreef Tomasso het volgende:
De iPod DS

[afbeelding]
Was het maar zo
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:06:41 #42
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30453964
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:40 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Was het maar zo
Het zou wel heel lekker zijn om een Nintendo DS te hebben met een iPod uiterlijk (niet een iPod vorm maar gewoon uiterlijk en glans enzo) met ingebouwde harde schijf. Maar goed.
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef mikando18 het volgende:

[..]

[afbeelding]


tvp, hoe heb ik dit topic kunnen missen
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:19:56 #43
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30454271
Wat raakt de Rev topic snel vol zeg.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:21:11 #44
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30454301
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 15:19 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat raakt de Rev topic snel vol zeg.
1 keer raden wie daar de grootste schuldige van is
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:24:51 #45
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_30454388
De Non-Nbots die steeds de topics binnenstormen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  zaterdag 10 september 2005 @ 15:39:51 #46
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_30454769
quote:
Nintendo Geschiedenis

1889
ˇ Fusajiro Yamauchi, overgrootvader van Nintendo's huidige president, begint in Kyoto met het ontwikkelen van \"Hanahuda\" (Japans voor bloem), een soort Japanse speelkaarten.


1902
ˇ F. Yamauchi begint, als eerste in Japan, met het ontwikkelen van westerse speelkaarten. De kaarten zijn in eerste instantie bedoeld voor export naar het westen, maar worden al snel ook populair in Japan en de rest van de wereld.


1933
ˇ Oprichting van het vennootschap Yamauchi Nintendo & Co.


1947
ˇ Start van het distributiebedrijf, Marufuku Co. Ltd.


1950
ˇ Hiroshi Yamauchi word aangesteld als President. Hij geeft sturing aan het productieproces van Yamauchi Nintendo & Co.


1951
ˇ De naam Marufuku Co. Ltd. wordt veranderd in Nintendo Playing Card Co. Ltd.


1952
ˇ Een serie fabrieken wordt geopend in Kyoto, Japan.


1953
ˇ Voor het eerst worden in Japan plastic speelkaarten in massaproductie genomen.


1959
ˇ Start van de verkoop van kaarten met opdruk van Disney-figuren, waarmee een nieuwe markt wordt aangeboord: speelkaarten voor kinderen. De speelkaartenafdeling neemt een hoge vlucht!


1962
ˇ Aandelen worden genoteerd aan de tweede sectie van de Osaka Stock Exchange en op de Kyoto Stock Exchange.


1963
ˇ De naam wordt gewijzigd in Nintendo Co., Ltd. Naast speelkaarten worden nu ook andere spellen geproduceerd.


1969
ˇ De spellenafdeling wordt versterkt en uitgebreid. Een nieuwe fabriek wordt opgezet in Uji City, een buitenwijk van Kyoto, Japan.


1970
ˇ De aandelen worden genoteerd aan de eerste sectie van de Osaka Stock Exchange. Het herbouwen en uitbreiden van het hoofdkantoor wordt voltooid. Er wordt begonnen met de verkoop van de Beam Gun-series, waarin gebruik wordt gemaakt van opto-elektronica. Hiermee wordt voor het eerst in Japan elektronische technologie toegepast in de speelgoedindustrie.


1973
ˇ Er wordt een kleiduivenschietspel ontwikkeld, dat bowlen overtreft als favoriete vrijetijdsbesteding.


1974
ˇ Er wordt een beeldprojectiesysteem ontwikkeld dat samen met een 16mm filmprojector wordt gebruikt in speelhallen. Deze apparaten worden vanaf dit jaar ook naar Amerika en Europa geëxporteerd.


1975
ˇ In samenwerking met Mitsubishi Electric, wordt een videogamesysteem ontwikkeld dat gebruik maakt van een elektronische videorecorder (EVR).


1976
ˇ Voor het eerst wordt een microprocessor in een videogamesysteem gebruikt.


1977
ˇ In samenwerking met Mitsubishi Electric wordt een spelsysteem voor thuisgebruik ontwikkeld.


ˇ Nintendo's eerste videogamesystemen voor thuisgebruik worden ontwikkeld, \"TV Game 15\" en \"TV Game 6\".


1978
ˇ In maart brengt Nintendo een eenvoudig arcade computerspel uit in een tafelmodel. Het spel is gebaseerd op het bordspel Othello, en wordt dan ook Computer Othello genoemd. In een zwart beeld worden de groene, witte en zwarte stenen vervangen door rechthoeken en andere symbolen in een enkele kleur. In Computer Othello wordt geen joystick gebruikt, maar kunnen beide spelers beschikken over tien gekleurde knoppen.


1979
ˇ Minoru Arakawa, de schoonzoon van de Japanse president directeur Hiroshi Yamauchi, opent Nintendo of America in New York City.

ˇ Er wordt een divisie opgericht voor coin-operated games (spellen die gestart worden na inwerpen van een muntstuk).


1980
ˇ Nintendo of America Inc. wordt in New York aangekondigd als nieuwe dochtermaatschappij.


ˇ In Japan wordt de \"GAME & WATCH\"-serie geďntroduceerd, de eerste portable LCD-videospellen met microprocessor.


ˇ Nintendo-medewerker Shigeru Miyamoto ontwikkelt Donkey Kong. De held in dit spel, die al snel Jumpman wordt genoemd, is een loodgieter die zijn vriendinnetje Pauline moet redden uit de klauwen van een grote gorilla. Later krijgt de loodgieter een andere naam. Omdat het mannetje sterke gelijkenis vertoont met Mario Segali, de verhuurder van het kantoor van Nintendo of America, wordt hij Mario genoemd. Donkey Kong wordt een grote hit.


1981
ˇ Ontwikkeling en distributie van de coin-up videogame \"Donkey Kong.\" Deze videogame wordt al snel het best verkopende coin-up spel in de industrie.


1983
ˇ Een nieuwe fabriek wordt gebouwd in Uji City om de productiecapaciteit op te voeren en om uitbreiding mogelijk te maken.

ˇ In juli worden aandelen genoteerd aan de eerste sectie van de Tokyo Stock Exchange. De \"Family Computer\" wordt ontwikkeld, de eerste spelcomputer met een specifiek voor videogames ontwikkelde CPU (Central Processing Unit) en PPU (Picture Processing Unit).


1984
ˇ Ontwikkeling en verkoop van het unieke \"VS. System\", een coin-up videogame met twee beeldschermen.
ˇ De Famicom wordt gelanceerd in Japan. Dit spelsysteem wordt later door Nintendo in de rest van de wereld gelanceerd als het Nintendo Entertainment System (NES). Populaire titels zijn Excitebike, Super Mario Bros., Metroid, Legend of Zelda en Punch Out! Mario wordt net zo populair als de NES zelf. Het NES-spel \"Super Mario Bros.\" wordt wereldwijd een grote hit. Een onderzoek wijst uit dat Mario onder kinderen meer bekendheid geniet dan Mickey Mouse en Bugs Bunny.


1986
ˇ Het \"Nintendo Entertainment System\" (Famicom = FAMIly COMputer) wordt gelanceerd in Europa. Met ondersteuning van spellen als Super Mario Bros., The Legend of Zelda en Excitebike wordt de NES vrijwel direct een grote hit, een \"must-have\" voor huishoudens over het hele continent.

ˇ Het \"Family Computer Disk Drive System\" wordt ontwikkeld en gelanceerd voor uitbreiding van de mogelijkheden van de Family Computer. Installatie van de \"Disk Writer\" wordt gestart, om software te kunnen overschrijven.


1987
ˇ Een golftoernooi in Japan wordt gesponsord door Family Computer. Er wordt geëxperimenteerd met een Family Computer netwerk via het publieke telefoonnet en Disc-faxen.


1988
ˇ De Hands Free controller wordt ontwikkeld, waardoor de NES toegankelijk wordt voor een groter aantal Nintendo-fans. Het spelaanbod voor de NES groeit tot 65 titels, waardoor ook steeds meer volwassen spelers zich voelen aangetrokken.


1989
ˇ In Japan wordt de Game Boy uitgebracht, het eerste portable spelsysteem met uitwisselbare spelcassettes.

ˇ Het spel Tetris wordt wereldwijd uitgebracht voor de Game Boy.


1990
ˇ Japan betreedt het 16-bits tijdperk door in de herfst de Super Famicom te lanceren.

ˇ De Game Boy wordt gelanceerd in Europa, en mede hierdoor wordt wereldwijd al snel een gigantisch uitstaand park bereikt.

ˇ In juni wordt het hoofdkantoor van Nintendo of Europe opgericht in Grossostheim, Duitsland als een nieuwe dochteronderneming.


1992
ˇ Het Super Nintendo Entertainment System (Super Famicom) wordt gelanceerd in Europa. Wereldwijd worden van deze console meer dan 46 miljoen exemplaren verkocht.

ˇ In Japan wordt de Super Scope uitgebracht. Samen met Mario Paint wordt een ander accessoire uitgebracht: een muis voor de Super NES. De langverwachte nieuwe Zelda-game \"The Legend of Zelda: A Link to the Past,\" arriveert voor de Super NES.


1993
ˇ De komst van de Super FX chip wordt aangekondigd als een baanbrekende technologie voor spelsystemen. Het eerste spel dat gebruik maakt van de Super FX chip is \"Starwing,\" uitgebracht in april.

ˇ Nintendo Nederland wordt opgericht. Nintendo-producten die in Nederland voorheen werden gedistribueerd door Bandai, worden overgedragen aan Nintendo Nederland.

ˇ Nieuwe dochterondernemingen worden opgericht in Frankrijk, Engeland, Spanje, België en Australië.


1994
ˇ Het Super Game Boy Accessoire wordt uitgebracht, waarmee het spelaanbod voor de Super NES drastisch toeneemt. De populaire ruimteheldin Samus keert terug in een langverwacht avontuur met de naam Super Metroid. Nintendo draagt bij aan het ontwikkelen en verwezenlijken van een algemeen systeem voor leeftijdsadviezen.

ˇ Een spel dat een nieuwe standaard in videogame-graphics neerzet wordt geďntroduceerd. Dankzij Advanced Computer Modelling (ACM) is Donkey Kong Country de grote hit van december 1994.


ˇ Nintendo Gateway wordt succesvol gelanceerd. Het Super Nintendo Entertainment Systeem is in een speciale uitvoering terug te vinden in passagiersvliegtuigen, om de passagiers tijdens de vlucht te vermaken. Met de systemen is het mogelijk om een brede selectie SNES-games te spelen.


1995
ˇ Dankzij het overdonderende succes van Donkey Kong Country worden ACM-graphics nu ook geďntroduceerd op de Game Boy, in de titel Donkey Kong Land. De verkopen van de Game Boy stijgen naar nieuwe hoogtes, mede door de Play it loud! serie, waarmee de Game Boy in verschillende kleuren verkrijgbaar is. De ACM-graphics zorgen wederom voor een grote hit op de Super NES met de release van de speelhalhit Killer Instinct.

ˇ In Japan begint de verkoop van de SatellaView-adapter voor de Super Famicom, waardoor het systeem digitale gegevens kan ontvangen via een satelliet.


ˇ Nintendo introduceert een 32-bit Virtual Immersion system onder de naam Virtual Boy. Ook wordt gehoor gegeven aan de smeekbeden van vele fans met de release van Yoshi's Island: Super Mario World 2. Nintendo ziet kans de kwaliteit van ACM-graphics nog verder op te voeren met de release van Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest. Cruis'n USA en Killer Instinct worden opgesteld in speelhallen.


ˇ Nintendo heeft in totaal meer dan 1 miljard spelcassettes verkocht.


1996
ˇ De Nintendo 64 wordt in Japan gelanceerd op 23 juni. Duizenden mensen staan in de rij om op dag één het 64-bit spelsysteem in handen te krijgen. Op de eerste dag worden meer dan 500.000 exemplaren verkocht.

ˇ Begin september introduceert Nintendo de Game Boy Pocket, een 30-procent kleinere versie van 's werelds populairste portable spelsysteem.

ˇ Super Mario 64 wordt door velen uitgeroepen tot \"Beste videogame aller tijden!\" Voor de Super NES werd het derde deel in de Donkey Kong Country-serie uitgebracht: Donkey Kong Country 3: Dixie Kong's Double Trouble.

ˇ Pokémon, een nieuw spelfenomeen voor de Game Boy, wordt op 26 februari uitgebracht in Japan.


1997
ˇ In maart wordt de Nintendo 64 uitgebracht in Europa. In het eerste jaar worden er 2,3 miljoen exemplaren van verkocht.

ˇ Nintendo introduceert het Rumble Pak. Dit accessoire produceert realistische vibraties, die de speler nog meer bij de actie betrekken.


1998
ˇ Nintendo introduceert de Game Boy Color en innovatieve accessoires als de Game Boy Camera en Printer, waarmee het populairste spelsysteem uit de geschiedenis van de videogames nieuw leven wordt ingeblazen. De Game Boy Color wordt geleverd in twee kleuren: paars en transparant paars.

ˇ Met de release van Banjo-Kazooie voor de Nintendo 64, wordt een reeks nieuwe spelfiguren toegevoegd aan de immer groeiende lijst Nintendo-helden. Daarnaast wordt met The Legend of Zelda: Ocarina of Time een spel gelanceerd waar velen al lang naar uitkeken - in de voorverkoop worden alle records gebroken.


1999
ˇ Op 8 oktober wordt Pokémon in Europa uitgebracht. De Pokémon-franchise is nu een wereldwijd fenomeen.

ˇ Nintendo kondigt plannen aan voor een nieuw systeem dat gebruik zal maken van een IBM Gekko Processor en de unieke DVD-technologie van Matsushita.

ˇ Nintendo verbreedt het aanbod in unieke kwaliteitssoftware met innovatieve titels als Pokémon Snap en Pokémon Pinball. Pokémon Pinball is uitgerust met een ingebouwde trilfunctie. Andere belangrijke titels die Nintendo lanceert zijn Star Wars Episode 1: Racer, Mario Golf, Donkey Kong 64, en Perfect Dark.

ˇ In de zomer wordt de Game Boy Color geleverd in een aantal nieuwe kleuren. De portable spelcomputer is nu ook verkrijgbaar in een rode, groene, blauwe en gele uitvoering.


2000
ˇ De Nintendo Game Boy wordt het bestverkochte spelsysteem aller tijden, met meer dan 100.000.000 verkochte exemplaren.

ˇ Het Pokémon-fenomeen blijft wereldwijd records breken. Nintendo viert het megasucces met de release van de Pikachu Nintendo 64.

ˇ Het spelaanbod voor de N64 wordt versterkt met hits als The Legend of Zelda: Majora's Mask, Ridge Racer 64 en Mario Tennis.


ˇ Het kantoor van Nintendo Nederland wordt nu ook verantwoordelijk voor de Belgische markt, de naam wordt veranderd in Nintendo Benelux.


ˇ Het hoofdkantoor van Nintendo Co., Ltd wordt verplaatst naar Minami-ward in Kyoto, Japan.


2001
ˇ Nintendo UK wordt opgericht in januari. Daarnaast wordt een nieuw kantoor geopend in Slough, Berkshire, Engeland.


ˇ Game Boy Advance wordt op 21 maart gelanceerd in Japan. Op 11 juni volgt een lancering in de VS, op 22 juni is Europa aan de beurt. Game Boy Advance wordt de snelstverkopende spelcomputer aller tijden, in de eerste week gaan in Europa 500.000 exemplaren over de toonbank. De hits uit het eerste aanbod zijn onder andere Super Mario Advance, F-Zero: Maximum Velocity en kurukuru kururin.


ˇ Een hele reeks nieuwe Pokémon figuren worden in Europa geďntroduceerd met de lancering van Pokémon Gold en Silver voor de Game Boy Color. De twee spellen worden tegelijk uitgebracht op 6 april 2001. In het eerste weekend worden meer dan één miljoen exemplaren van Pokémon Gold en Silver verkocht, waarmee dit de snelstverkopende videogame ooit in Europa is.


ˇ Nintendo GameCube wordt op 14 September 2001 gelanceerd in Japan, gevolgd door een Amerikaanse lancering op 18 november. In december zijn 2,7 miljoen eenheden verscheept, waarvan 95% is doorverkocht. Grote hits uit het eerste spelaanbod zijn onder andere Luigi's Mansion en Super Smash Bros. Melee.


ˇ Op 1 december wordt de Game Boy Advance Card-e Reader gelanceerd in Japan, waarmee het begrip portable gameplay een nieuwe dimensie krijgt. Spelinformatie die is opgeslagen op Card-e cards, kan door de Card-e reader worden gelezen om door te geven aan de Game Boy Advance.


2002
ˇ Nintendo Italië wordt opgericht op 2 januari. Een nieuw kantoor wordt geopend in Milaan, Italië.


ˇ Game Boy Advance overschrijdt de grens van 3 miljoen verkochte exemplaren in Europa.


ˇ Nintendo, Sega en Namco kondigen op 22 februari de gezamenlijke ontwikkeling aan van het 3D computer graphic board \"TRIFORCE\", voor een nieuwe generatie speelhalkasten.


ˇ Pokémon mini, de kleinste spelcomputer ter wereld, wordt op 15 maart gelanceerd in Europa met vier titels: Pokémon mini Party, Pokémon mini Zany Cards, Pokémon mini Puzzle Collection en Pokémon mini Pinball.


ˇ De zwarte uitvoering van Game Boy Advance wordt op 12 april gelanceerd om de gelijktijdige release te vieren van een Nintendo-klassieker: Super Mario World: Super Mario Advance 2.


ˇ De Nintendo GameCube wordt op 3 mei in Europa gelanceerd. De eerste lading bestaat uit 1 miljoen eenheden, die voor een verwachte prijs van ¤219 zal worden verkocht. Tegelijk met de console worden 20 titels uitgebracht, dit aantal zal in de zomer van 2002 oplopen tot 50 titels.


2004
- Nintendo presenteert de Nintendo DS (codenaam Nitro) aan het publiek. Men is dolenthousiast en kan niet wachten tot de nieuwe innovatieve handheld op de markt komt. De DS past precies in de tijdlijn van Nintendo, telkens nieuwe dingen voor gameplay toevoegen. Ditmaal zijn er 2 schermen op een handheld ipv 1, zoals we ook al zagen op de Game&Watch. Daarnaast heeft de DS een ingebouwde microfoon en is het onderste scherm een touchscreen!


- Nintendo maakt bekend dat ze aan een console bezig zijn, codenaam Revolution. Nintendo belooft het jaar erop meer over de nieuwe console bekend te maken.


- In november wordt de DS gelanceert in Japan, de VS en Europa zullen later aan de beurt zijn. Het is meteen een groot succes. De handhelds vliegen over de toonbank alsof het zoete broodjes zijn.


2005
- Nintendo lanceert de DS nu in de overige werelddelen. Ook hier zal de nieuwe handheld een succes blijken.


- Nintendo laat de Revolution zien. De kleinste console ooit door Nintendo ontwikkeld.


- Nintendo lanceert een nieuwe GameBoy. Ditmaal een GameBoy micro, de kleinste in zijn soort. De portable spelcomputer past in je broekzak en in je handpalm. Het heeft daarnaast het helderste scherm ooit op een Nintendo handheld. 13 September zal de Micro uitkomen in Japan.


- De DS zal in november wereldwijd online gaan met Mario Kart.
Vanaf 2004 heb ik het zelf moeten doen, verander waar nodig. Dit lijkt mij ook wel OP-waardig
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_30455090
quote:
Nintendoboys
* Steeven huivert...
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_30455291
nintendo
pi_30455332
1889
ˇ Fusajiro Yamauchi, overgrootvader van Nintendo's huidige president, begint in Kyoto met het ontwikkelen van \"Hanahuda\" (Japans voor bloem), een soort Japanse speelkaarten.

Klopt niet.
pi_30456445
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 16:03 schreef Xrenity het volgende:
1889
ˇ Fusajiro Yamauchi, overgrootvader van Nintendo's huidige president, begint in Kyoto met het ontwikkelen van \"Hanahuda\" (Japans voor bloem), een soort Japanse speelkaarten.

Klopt niet.
Klopt wel, want dit staat dacht ik op Nintendo.nl. Lijkt mij vreemd als die bullcrap gaan voorschotelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')