Ik heb ooit een boek van 1529 bladzijde gelezen dan piep je wel andersquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:09 schreef Imberr het volgende:
[..]
whahah!!![]()
hoezo droog![]()
t boek dat ik nu dus aan t lezen ben heeft uuhm.. 239 pagina'sben nu precies op de helft

yupquote:
ja, normaal lees ik dikkere boeken maar deze leek me wel leukquote:

Ontdekking van de Hemel van Harry Mulisch was ook behoorlijk lan gja, kwam op 1000 pagina's uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb ooit een boek van 1529 bladzijde gelezen dan piep je wel anders
NOOIT MEER ZEG IK JE !

Ik dat dikke LOTR boek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:14 schreef freiss het volgende:
[..]
Ontdekking van de Hemel van Harry Mulisch was ook behoorlijk lan gja, kwam op 1000 pagina's uit![]()

is die verfilmd? dan ga ik die wel een keer kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:01 schreef Imberr het volgende:
[..]
Springvloed van Annie Garrett
originele titel is After you
@Gabry: boeken zijn mooi

Je kan beter met mij in Utrecht ff lol maken ipv je ogen verprutsen in het 'saaie?' weekendquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
yupik zoek altijd de helft en lees tot daar, neem dan ff een pauze indien nodig en dan lees ik weer verder
stomme tic van me
![]()
[..]
ja, normaal lees ik dikkere boeken maar deze leek me wel leuken had iets nodig om snel uit te lezen voor t weekend

Mijn moeder leest altijd na een kwart van het boek het einde, zodat ze rustig verder kan lezen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
yupik zoek altijd de helft en lees tot daar, neem dan ff een pauze indien nodig en dan lees ik weer verder
stomme tic van me
![]()

Ik zoek altijd de 2e pagina en lees tot daarquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
stomme tic van me
![]()

ik heb boeken nodigquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:15 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je kan beter met mij in Utrecht ff lol maken ipv je ogen verprutsen in het 'saaie?' weekend![]()

Ik ook, en soms lees ik daarna nog het laatste of 1 na laatste hoofdstukquote:Op zaterdag 10 september 2005 19:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik een boek moet lezen dan lees ik de samenvatting op internet

ik ook hoor.. t eerste wat ik deed toen ik pauze nam van dat boek was naar fok gaanquote:

quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ook hoor.. t eerste wat ik deed toen ik pauze nam van dat boek was naar fok gaan![]()
maar ik moet gaan.. dalijk naar de griek![]()
tot vanavond![]()
![]()

Eet smakelijk !quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik ook hoor.. t eerste wat ik deed toen ik pauze nam van dat boek was naar fok gaan![]()
maar ik moet gaan.. dalijk naar de griek![]()
tot vanavond![]()
![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |