Ah neeeee die manier waarop ie praat is juist zo liefquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:46 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach dat nemen we voor lief, als dat het enige minpuntje is dan neem ik 'm wel mee naar de logopedist![]()
Nog altijd beter dan kijken naar dat suffe Trick Trackquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:01 schreef lambrusco_bianco het volgende:
ingrid kan line-dancen
< brengt punten in mindering
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:50 schreef amaranta het volgende:
nog een sanctiepunt
quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef Zw0rld het volgende:
Die Chantal, wat een zeikwijf is dat.
Inderdaadquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:06 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
Koekje erbij ! CHantal heeft volgens mij genoeg koekjes gehad
Ik had bedacht, dat Talpa, elke keer als er iemand zinloos begint te zingen, die persoon een sanctipunt moet geven.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:05 schreef teamlead het volgende:
[..]Ik heb ongetwijfeld iets gemist.....
Dat geld ook voor irritant fluitenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had bedacht, dat Talpa, elke keer als er iemand zinloos begint te zingen, die persoon een sanctipunt moet geven.
`10 sanctiepunten is een nominatie
Goed plan.. kunnen we dat niet wat uitbreiden? Als Chantal, Linda Tanja of Rob geluid maken meteen 2 sanctiepunten?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had bedacht, dat Talpa, elke keer als er iemand zinloos begint te zingen, die persoon een sanctipunt moet geven.
`10 sanctiepunten is een nominatie
Ik vind alles prima..quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Goed plan.. kunnen we dat niet wat uitbreiden? Als Chantal, Linda Tanja of Rob geluid maken meteen 2 sanctiepunten?
Nou, dan is iedereen al binnen 5 minuten genomineerd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind alles prima..
zinloze gesprekken 5 punten
En tandenpoets geluidenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
Goed plan.. kunnen we dat niet wat uitbreiden? Als Chantal, Linda Tanja of Rob geluid maken meteen 2 sanctiepunten?
Als we zo doorgaan, kunnen we beter meteen 12 nieuwe bewoners het huis in schoppenquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vind alles prima..
zinloze gesprekken 5 punten
The horrorquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:11 schreef Debbus het volgende:
Tanja is terug in het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |