Al haar kiezen zijn al preventief gevuld toen ze jonger was vanwege een zwak gebit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:25 schreef amaranta het volgende:
Lieke heeft vast geen gaatjes...
Natuurlijk niet, Natalie is niet zo'n tuthola als Didoquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:25 schreef amaranta het volgende:
was dat niet nathalie?
Focking hell, lieske was eigenlijk een jongen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Al haar kiezen zijn al preventief gevuld toen ze jongen was vanwege een zwak gebit.
hadden ze dat maar bij mij gedaan...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Al haar kiezen zijn al preventief gevuld toen ze jongen was vanwege een zwak gebit.
ik zie geen verschil als ze hoofddoeken dragenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Natalie is niet zo'n tuthola als Dido
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:26 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Focking hell, lieske was eigenlijk een jongen?
Alle hoofddoekvrouwen lijken op elkaar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:27 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik zie geen verschil als ze hoofddoeken dragen
deze hebben geen snorquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:28 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Alle hoofddoekvrouwen lijken op elkaar.
Sja,
sjezus
Oeh, da's best sneu. Minpuntje voor Dido.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:25 schreef lambrusco_bianco het volgende:
wat een kuttekop die dido... komt ze de badkamer in: "aww er stond een hele groep buiten rob en ze stonden er alleen voor mij, ze riepen Didoooo... echt leuk he, echt gaaf he, oh echt gaaf he rob"
Dido zielig!!
Jep.. was gisteren toch beter toen Linda en Lieske topless bij de jongens in de jacuzzi zaten.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:29 schreef Kolomo het volgende:
En weer preutse douche-streams...
wat nou preutse douche-STREAMS?? je bedoelt preutse dido... elke dag met bikini aan douchen?? Zo gaan bepaalde lichaamsdelen echt wel stinken na twee wekenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:29 schreef Kolomo het volgende:
En weer preutse douche-streams...
damn ik weer wat gemist zo te horen, zijn daar ergens caps van te vinden Scan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. was gisteren toch beter toen Linda en Lieske topless bij de jongens in de jacuzzi zaten.
Zijn er Caps?quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jep.. was gisteren toch beter toen Linda en Lieske topless bij de jongens in de jacuzzi zaten.
Dat zag ik net ietsje later (zie aanpassing van mijn berichtquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:31 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
wat nou preutse douche-STREAMS?? je bedoelt preutse dido... elke dag met bikini aan douchen?? Zo gaan bepaalde lichaamsdelen echt wel stinken na twee weken
Hoe kom je daarbijquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:32 schreef Showtime het volgende:
caps caps caps caps we zijn niet desperate voor naakte geile wijven in het bb huis.
Hoe kunnen juliie dat nou zien,... ze scheert alleen langs het buitenste randje van haar bikinibroekje.... Daarachter groeit dus een enorme bos want die durft ze daAR niet bij te houdenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:32 schreef Skaai het volgende:
Nouja, Dido houdt haar bikinilijn in ieder geval goed bij
quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:34 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Rob geniet mee via de spiegel
[afbeelding]
Jaja perfectionist, ze houdt haar zichtbare bikinilijn goed bij.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:34 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Hoe kunnen juliie dat nou zien,... ze scheert alleen langs het buitenste randje van haar bikinibroekje.... Daarachter groeit dus een enorme bos want die durft ze daAR niet bij te houden
Ik geloof het niet. De dames waren niet preuts, helaas de regie wel. Maar Linda was eerder ook al aan de rol. Kijk maar in het tieten topic deel 2quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:31 schreef Showtime het volgende:
[..]
damn ik weer wat gemist zo te horen, zijn daar ergens caps van te vinden Scan?
LOL.. dat is toch bikinilijn.. De naam zegt het al.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:34 schreef lambrusco_bianco het volgende:
[..]
Hoe kunnen juliie dat nou zien,... ze scheert alleen langs het buitenste randje van haar bikinibroekje.... Daarachter groeit dus een enorme bos want die durft ze daAR niet bij te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |