Ik weet wat je doormaakt, sterkte.quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:06 schreef coz het volgende:
een paar keer moeten trappen om weer te kunnen fietsen
'Nuff said[*insert rant*]
minuut of 'net thuis en topic opent - 15 minuten fietsen'quote:Op zaterdag 10 september 2005 04:08 schreef Ruzbeh het volgende:
Hoe recent is je verhaal dan? Ging je vandaag fietsen om 4 uur in de ochtend of is dit gister gebeurd?
Zou dat het zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 04:22 schreef RichardQuest het volgende:
Dat je ketting doortrapt?
True, dus komt er nog wat vanquote:Op zaterdag 10 september 2005 04:29 schreef coz het volgende:
niet zo'n groot hoofd!
![]()
great minds think alike
Zie je wel, je kan het welquote:Op zaterdag 10 september 2005 04:44 schreef coz het volgende:
$%^&*(&(*&))(*&piep&^%)(*&(*)&(*
&*(&(*&))(*&piep&^%)(*&(*&$%^
&*(&(*&))(*&piep&^%)(*&(*)&(*&
(*&(*)![]()
&(*&$%^&*(&(*&))(*&piep&^%)( ~
O> *&(*)&(*&$%^&
*(&(*&))(*&piep&^%)(*&(*)&(*&$ }:
$%^&**&))(*&piep&^%)(*&(*)&(*&$%^&
*(&(*&))(*&piep&^%)(*&(*)&(*&$
%^&*(&(*&))(*&piep&^%)(*&(*)&(*&
![]()
quote:Op zaterdag 10 september 2005 06:05 schreef wonko het volgende:
Stukkie kaas iemand?
Got bier?quote:
ZWELGJE!!!! (als je begrijpt wat ik bedoel..';) )quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:56 schreef Conorach het volgende:
Ouwe brokkelkaas en Hertog Jan..![]()
Gelukkig heb ik nog nooit mijn eigen fiets moeten rechttrappen.
Wel een keer dat ik iets te hard remde en daardoor mijn achterwiel kromtrok![]()
Toen was ik ook verre van thuis... Gelukkig was het goed weer
Zwelgje heeft geen fiets.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:29 schreef descendent1 het volgende:
[..]
ZWELGJE!!!! (als je begrijpt wat ik bedoel..';) )![]()
![]()
![]()
Vleugels??quote:
ondertussen wel een aantal keerquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:56 schreef Conorach het volgende:
Gelukkig heb ik nog nooit mijn eigen fiets moeten rechttrappen.
Het zit je ook niet mee hequote:Op zaterdag 10 september 2005 11:56 schreef coz het volgende:
fietspomp is trouwens ook pleite #%$^&*$#%^&*($#
%^&*(&^*(
het zou zomaar kunnen schelen ... maar ik woon in het gedeelte van NL waar de fietsendieven niet zo'n goede opleiding ervoor krijgenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:57 schreef TijnIIE het volgende:
Wat heeft een slot tegenwoordig met een fietsendief te maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |