Ik weet dat het moeilijk voor te stellen is, maar het is waar.quote:
Volgens mij was die haan alleen voor de afgelopen week-opdracht...quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:12 schreef Inca het volgende:
die haan hebben ze de nek omgedraaid
Of misschien alleen niet in het weekend ?!quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:44 schreef Debbus het volgende:
[..]
Volgens mij was die haan alleen voor de afgelopen week-opdracht...
Toch jammer.
Ik help het je hopen, maar vrees het ergste...quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Of misschien alleen niet in het weekend ?!
Gewoon de blog/frontpage lezen... denk niet dat er een korte samenvatting te geven is.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:04 schreef amaranta het volgende:
Potverdikkie ik kijk 2 dagen niet en mis werkelijk van alles...Wat is er met tanja gebeurd?
Korte samenvatting?
heel dr rug is vies..kan ze niet douchen ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:06 schreef Marrije het volgende:
Even voor tien ging Linda naar de wc en is daarna weer in bed gekropen.
[afbeelding]
strings moeten verboden worden!quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:06 schreef Marrije het volgende:
Even voor tien ging Linda naar de wc en is daarna weer in bed gekropen.
[afbeelding]
die was voor de weekopdracht die ze hadden -en dit weekend omdat er anders alleen slaap beelden zijn-quote:Op zaterdag 10 september 2005 09:48 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Of misschien alleen niet in het weekend ?!
en ik begin steeds meer een hekel te krijgen aan rob...quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:23 schreef Djoj het volgende:
Ben net tot de conclusie gekomen dat Ingrid mijn favo is geworden, kweetnie waarom....just a feeling..
ze bespreken de andere bewonersquote:Op zaterdag 10 september 2005 10:36 schreef Djoj het volgende:
Gesprek tussen Dido en Rob is bijna niet te verstaan, jullie ook moeite mee??
Nee, was me aan het concentreren op het om elkaar heen druilen van Nathalie en Ralph in de keuken. Ralph die interessant doet over het koffiezetapparaat en zijn thermische sluiting, of zoiets en Nathalie die maar wat graag erbij staat en omgekeerd. Lijkt alsof ze naar elkaar toe groeien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:36 schreef Djoj het volgende:
Gesprek tussen Dido en Rob is bijna niet te verstaan, jullie ook moeite mee??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |