fucked up veel kassa's eigk.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:13 schreef Meki het volgende:
wij zijn nog kleiner dan XL hoofddorp en hebben 19 kassa´s
jep maar meestal op vrijdag en zaterdag zijn ze vrijwel bijna allemaal openquote:
Ik weet niet of het klopt kan best welquote:
quote:Error 403
toegang geweigerd
De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.
U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.
Dat is ie ja.quote:Op woensdag 14 september 2005 22:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik weet niet of het klopt kan best wel
Trouwens die kassa miepen waren erg blij vanavond met omroepen. Veel gegiechel enzo. Echt niet grappig.
Ben jij Carpento van Salesplaza?
Yep, de one and onlyquote:Op woensdag 14 september 2005 22:27 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ben jij Carpento van Salesplaza?
Deze bedoel ik dus:quote:Op woensdag 14 september 2005 22:00 schreef highway101 het volgende:
[..]
De foto's zijn offline oid, maar ik bedoel gewoon bij de hoek van de zuivel. Bovenaan zie je dan iets wat op die plastic 1 literflessen van Campina Melk lijkt. Ik kon het niet goed zien.
13 kassa's is niet zoveel, wij zijn een stuk kleiner qua opp. en hebben 12 kassa's, over de volle breedte van de winkel.
Dat zijn dummies. Als je op de andere foto's kijkt zal je dit meer tegenkomen. Het is gedaan om snel te kunnen zien waar welke afdeling zit. Zo heeft de broodafdeling plastic broden, bij de kip plastic kippen, bij frisdrank CocaCola en Fanta flessen, bij de wijn wijnflessen ect.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:33 schreef highway101 het volgende:
[..]
Deze bedoel ik dus:
[[url=http://img383.imageshack.us/img383/5484/zuivel7dg.th.jpg]afbeelding][/URL]Dat ken ik niet van onze AH. Zijn dat dummies, of n poster, of erger nog, échte flessen?
Het gaat in de winkel om de producten en niet om de versiering. Als je in de winkel loopt komt hij gelukkig niet kaal en sfeerloos over.quote:Op woensdag 14 september 2005 21:09 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Ligt het aan mij, of de foto's, of is het echt een heel fel verlichte sfeerloze winkel?
Echt tè ergquote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2005 10:27 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Echt tè erg![]()
We weten nu in ieder geval wel zeker dat ze bang voor ons zijn.
ze kunnen de concurrentie niet aanquote:Op donderdag 15 september 2005 10:42 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Inderdaad.Zag de bovenste advertentie vanochtend ook in het AD staan.
En waar komt deze tekst vandaan?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:56 schreef Meki het volgende:
Gisteravond kwam de eerste reactie van AS Watson, de eigenaar van Kruidvat. De advertentie van Albert Heijn werd op een ludieke manier gekopieerd en belachelijk gemaakt. Een geweldige advertentie, wat een humor, wat een feest. Alle genoemde artikelen werden fors in prijs verlaagd, de vrolijke bedrijfsleider nog vrolijker gemaakt en de kleuren en lettertypen van Albert Heijn gekoppeld aan het merk ‘aha’. “Bij Kruidvat zijn de prijzen altijd laag. Zonder bonuskaart of andere fratsen. En neem maar van ons aan dat uw favoriete shampoo ertussen staat. Want wij hebben ook nog eens de meeste keus”, meldt de advertentie. In een tweede pagina biedt de drogisterijketen de consument alle flessen shampoos aan in een 1+1-actie. Twee hamstertjes staan onderop afgebeeld en trekken opnieuw een dikke neus naar de hamsterweken van Albert Heijn
Wat ga je doen ?quote:Op donderdag 15 september 2005 12:20 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zag de advertentie vanmorgen in de Spits staan, heb hem bewaard en ga hem bij ons in de kantine ophangen.
ex werknemers mogen ook!quote:Op donderdag 15 september 2005 15:23 schreef koenimex het volgende:
Mogen ex-medewerkers ook (AH 1514)?
Ik ken trouwens alleen de advertenties van AH, die een vergelijking maakt 'de voordeeldrogist'.
Wat is de wereld toch klein hequote:Op woensdag 14 september 2005 22:49 schreef Carpento het volgende:
[..]
Yep, de one and only
Nice to meet you Metalboy / Muffin / of gewoon D.![]()
geloof t wel.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:03 schreef Brammie1 het volgende:
zitten jullie eigenlijk ook allemaal in het ziekenfonds via AH?
Punt 1: AH heeft geen eigen ziekenfonds.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:03 schreef Brammie1 het volgende:
zitten jullie eigenlijk ook allemaal in het ziekenfonds via AH?
Ik zeg toch ook VIA AH, niet BIJ AH! Via AH zit ik nu in het ziekenfonds bij Menzis ipv particulier bij OHRA. Scheelt een hele hoopquote:Op donderdag 15 september 2005 16:07 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Punt 1: AH heeft geen eigen ziekenfonds.
Punt 2: Nee, ik zit bij het VGZ.
Punt 3: Ahold is wel bezig met een voordelig pakketje voor volgend jaar![]()
Ik heb de BENQ 17'' uit de vorige actiequote:Op donderdag 15 september 2005 18:01 schreef SHERMAN het volgende:
Ik kan jullie zeggen dat die BenQ tfttjes best oke zijn.
Heb hier een 17" staan.
quote:Op donderdag 15 september 2005 16:38 schreef koenimex het volgende:
Ah fijn, ik voel me welkom.
19 en dus te oud, dus ontslagen. Best jammer ja.
Hmm, mijn salaris komt te laat.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:01 schreef SHERMAN het volgende:
Ik kan jullie zeggen dat die BenQ tfttjes best oke zijn.
Heb hier een 17" staan.
Tot 8 oktober he.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hmm, mijn salaris komt te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |