Ik kan altijd m'n geheime wapen nog gebruiken..quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:04 schreef Meki het volgende:
Kijk uit anders denken ze dat je spion bent van Dirk die er tegenover zit
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:08 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Ik kan altijd m'n geheime wapen nog gebruiken..
M'n Blauwe Voordeel Kaart!!!!
Nog erger: AH Volle melk komt binnen in kratten en moet dan op een roll-in gevuld wordenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:25 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Wij hebben maar 4 roll-ins.
AH Volle melk komt in kratten binnen en moet in het schap.
Ook Zaanse Hoeve half volle melk komt in kratten.
Istie zeker!quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:35 schreef Radjesh het volgende:
woei ik ga vrijdag ook maar kijken bij die AH-XL in hoofddorp. Mijn tante zei dat het een mooie winkel is![]()
quote:
Ik zal maar niks zeggen over voor jouw tijd... 6 rollies i.p.v 4.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:32 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Inderdaad, tig keer op een dag dat vak bij vullen.
En dan van die kut josties die de zaanse hoeve melk onderop de rolley van de retouren zetten en de yoghurt en de vla er boven.
Een Roll-in voor vla en yogurt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:36 schreef Carpento het volgende:
[..]
Ik was al blij dat het nog erger kon als bij ons, blijkt dat jullie ze na een middagje weer weg mochten schoppen...
Bofkonten
[..]
Ik zal maar niks zeggen over voor jouw tijd... 6 rollies i.p.v 4.![]()
AH Halfvolle melk 1,5 liter AH Halfvolle melk 1 liter AH Volle melk 1 liter AH Vanille vla 1 liter AH Magere yoghurt 1 liter AH Karnemelk 1 liter
De twee andere rollies stonden op de plaats waar nu onder andere het vak van de Milk en Fruit enzo is. Kijk maar eens een keer goed, dat stukje is nieuwer dan de rest.
Volgens mij hebben wij nog steeds iets van 5-6 melkriks?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:36 schreef Carpento het volgende:
[..]
Ik zal maar niks zeggen over voor jouw tijd... 6 rollies i.p.v 4.![]()
*rollie-geblaat*
De twee andere rollies stonden op de plaats waar nu onder andere het vak van de Milk en Fruit enzo is. Kijk maar eens een keer goed, dat stukje is nieuwer dan de rest.
Wat is jullie omzet dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:49 schreef highway101 het volgende:
[..]
Een Roll-in voor vla en yogurt?![]()
Wij hebben er 6 met melk: Karnemelk, AH Volle melk 1 liter, Dzh halfvolle melk 1 liter, AH Halfvolle melk 1 liter, AH Halfvolle melk 1,5 Liter en Dzh halfvolle melk 2 liter.
De vakken voor Dzh Vla en Yoghurt zijn veel te klein door vele worpswijzigingen. íets te vaak nee-verkoop. Maargoed, onze AH barst toch al uit zn voegen, qua oppervlakte een gewone, maar qua omzet de topper. oa de bestlopende Kaas en Brood afdeling van Nederland ten noorden van de lijn Hilversum - Arnhem![]()
![]()
Zou de omzet van een paar filialen zoveel kwaad kunnen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:03 schreef highway101 het volgende:
[..]
Veel.
Kweetniet of dat slim is om dat hier te gaan zeggen...
400000+quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:04 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Zou de omzet van een paar filialen zoveel kwaad kunnen?
Hoeveel kassa's hebben jullie?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:02 schreef Radjesh het volgende:
[..]
schommelt per week rond de 450/480![]()
Dan is ie nog niet echt groot. Onze is dan toch wel wat groter. En die is dankzij de verbouwing al wat kleiner geworden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hij is nog iets groter. Een 1/3 staat niet op de foto ofzo.
Zandkleurig is bij ons voor het brood. Ik moet een wit schort aan.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Verschil is er he, de zuivelmensen moeten zo'n zandkleuring ding aan. Maar ik ben belangrijk dus ik mag een blauwe.
Er staat bij dat het leerlingen van groep 8 zijn he.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:33 schreef Renesite het volgende:
kolere!
Wat een broekkies bij Meki zeg!!!!
Ik bedoel, bij ons zijn ze allemaal 16/17 en minstens 1.50 hoog![]()
Boeiendquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:40 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Er staat bij dat het leerlingen van groep 8 zijn he.
Heu!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:24 schreef WarPuppy het volgende:
Checkt ook even in
8787 AH-4 Warnsveld AGF Maestro (Eigenlijk allround, en voor alweer 6jaar kwam ik vorige week achter :S )
Yeah yeah... franchise is hier in de minderheid merk ik ..quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heu!
Niet echte albert heijn!!!
Neppert
Maar ik krijg op jaarbasis maximaal 300 euro meer.quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:29 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Yeah yeah... franchise is hier in de minderheid merk ik ..
Maar ach, wij kunnen tenminste rijkelijk spelen met de regels en worpen
Verkapte mijn-ah-is-een-zooi-normaalquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:33 schreef firecow het volgende:
Ik zal straks ff wat pics posten van het filiaal waar ik werk net na de verbouwing 1.5 jaar terug ofzoToen alles er echt op en top bij lag.....
Wist niet dat je al 21 wasquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar ik krijg op jaarbasis maximaal 300 euro meer.
dus
Neeheeequote:Op dinsdag 13 september 2005 17:34 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Wist niet dat je al 21 was![]()
(oftewel, als ik even ga poepen, verdien ik wat jij in een uur verdiend)
En hoezo?quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neeheee
ben 16 en ik verdien een poep en een zucht maar ik krijg toch 300 euro op jaarbasis meer.
hey michelquote:Op dinsdag 13 september 2005 18:43 schreef bosvruchtendrankje het volgende:
Hej een AH-TOPIC das wel heel cheil![]()
Wij hadden "ooit" een forum voor de medewerkers van AH.
Werk zelf bij AH Hulst 8524 HB+AGF
Je bedoeld je bonuspas gekoppeld aan je rekening?quote:
O?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:25 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Je bedoeld je bonuspas gekoppeld aan je rekening?
zo ja, ik own ook elk kwartaal ¤75 van de AHdus dat is ook 300 op jaarbasis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |