Ik zie even geen link met Hazesquote:
Ik vind dit veel leuker. Doeiquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:00 schreef mmoesta het volgende:
Ik heb vroeger zo gevloekt op arm en rjlk maar ik wil dat terug want dit is niet om aan te zien
Jah, ik mis em ook een beetjequote:Op zaterdag 10 september 2005 02:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie even geen link met Hazes
Nee, maar daar hebben ze het al veel vaker over gehad! Raar hoor, en met name Chantal wist toch wel behoorlijk wat van BB, toch? Ze zijn nu onze late night showquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:01 schreef Jane het volgende:
Ze begrijpen echt niet dat ze 24 uur per dag te zien zijn, he? Bizar.
Je leert ook eens wat van BB hè, leerzaam programma.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Chantal:"Plumpy is de man oraal bevredigen terwijl hij zit te schijten"
Wel leerzaam. Smakelijk is andersquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je leert ook eens wat van BB hè, leerzaam programma.
Altijd beter dan houden van schijten en oraal bevredigen alleen doenquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:04 schreef scanman01 het volgende:
Ik hou wel van orale bevrediging, maar schijten doe ik liever alleen
Ik denk ook dat ze dus niet in dat huisje zit, maar aan het ziekenhuisbed van d'r vader.... Big Brother wordt soft...quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:04 schreef BBscanner het volgende:
Chantalleke, Dido en Roel zitten in de woonkamer ons te amuseren!
Is de rest al naar bed? Is er geen cam in het huisje van Tanja? Of is ze nu toch echt naar gruningen vertrokken?
Komt nog wel, dan lig je slap.quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie even geen link met Hazes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |