quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Foto van Taja dr moeder
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef BorTheWolf het volgende:
Foto van Taja dr moeder
[afbeelding]
Waar haalt john zijn poen vandaan denk je.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
Kan FOK! dit trouwens niet organiseren?
Gewoon 15 mensen in 1 huis pleuren of zow![]()
Toen was BB nog veel heftiger (GJ, arm en rijk). Was eigenlijk toen wel leuker dan 'back to basic' van nu. Maar toch.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:35 schreef mmoesta het volgende:Jammie niet doen :-( want................................... toen was bb nog leuk
Verloren zaak, lieverdquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:45 schreef Jammie het volgende:
[..]
Toen was BB nog veel heftiger (GJ, arm en rijk). Was eigenlijk toen wel leuker dan 'back to basic' van nu. Maar toch.
Ik dacht over deze 'back to basic' edititie nog: waarom niet helemaal niets doen? Geen weekopdrachten, geen verborgen missies. Gewoon helemaal niks. Verveling is dan het hottest item, waardoor ruzies en intriges ontstaan. Al die bewoners aan hun lot overlaten en wachten totdat de verveling ze helemaal mesjogge maakt.
Geduld. Dat komt allemaal nog wel. Nu, na twee weken, merk je er al iets van. Kun je nagaan hoe dat over 2 maanden is. De boel gaat nog wel exploderen, zeker wetenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:45 schreef Jammie het volgende:
[..]
Toen was BB nog veel heftiger (GJ, arm en rijk). Was eigenlijk toen wel leuker dan 'back to basic' van nu. Maar toch.
Ik dacht over deze 'back to basic' edititie nog: waarom niet helemaal niets doen? Geen weekopdrachten, geen verborgen missies. Gewoon helemaal niks. Verveling is dan het hottest item, waardoor ruzies en intriges ontstaan. Al die bewoners aan hun lot overlaten en wachten totdat de verveling ze helemaal mesjogge maakt.
Ik vind het wel een lieve tikquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:50 schreef Jammie het volgende:
"Lieve mensen, ik ga tandenpoetsen en naar bed." (Nathalie kinderstemmetje)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |