Ja dat laatste sloeg idd nergens op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:14 schreef jwklopman het volgende:
[..]
plus dat je niet achter andermans rug gaat lullen ( nee ik hoor die kut stem nu door mijn typen heen) en daarnaast blijf je met je poten van andermans spullen af( het doorzoeken van zijn toillettas).
Ze doen het zelfquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:15 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Tja, nu zijn de bubbels weg en dan kunnen we misschien een halve tiet zin. Dat zou toch een schande zijn...
Doet ze gewoon expresquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef Waxxer het volgende:
Hihihihi een klein onderbroekje!Poeh hoor!
Ja joh weet je wat voor ergs er allemaal gebeurd is de laatste dagen.quote:
Linda zat op de rand van het bad har borsten te showen en Rikkert wist niet waar ie moest kijken, terwijl Lieska zat te vertellen hoe opgewonden mannen worden als ze borsten zien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:15 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Tja, nu zijn de bubbels weg en dan kunnen we misschien een halve tiet zin. Dat zou toch een schande zijn...
Ik zal zo even een 'flashback' plaatsen.. Momentje.. even uploaden naar rapidsharequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:16 schreef BorTheWolf het volgende:
BB is echt preuts dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |