abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34525922
Neeeee niet Lurling!!! Ik weet het niet hoor. Ik ben iig blij dat hij eerst een half jaartje op proef komt, dan kunnen we alsnog van hem afzien als hij ook bij ons zijn niveau niet haalt. Als hij wel zijn niveau van Jaaaaaaaaren terug haalt dan mag ie tekenen, maar ook alleen dan.
  zaterdag 28 januari 2006 @ 09:42:16 #202
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_34542208
Lurling dus... ik heb op zich wel vertrouwen in die jongen, bij RKC kan ie hopelijk weer op z'n oude niveau komen.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_34542841
Doe niet zo raar! wat heeft die gast de afgelopen 5 jaar gepresteerd? Ik hoop dat je vertrouwen hem goed gaat doen en dat ie idd weer op dat eeuwuh oude niveau terugkomt. Ik heb mijn twefels. Maar ben blij dat ie eerst op huurbasis komt.

Daarnaast nog een nieuwtje!

RKC is nog wel opzoek naar een echte plaatsvervanger! Een scorende spits!
Ze hebben al interesse getoond in Ricky v/d Bergh van Sparta! Maar Sparta wil vooralsnog niet meewerken aan een transfer.
v/d Bergh is precies dezelfde soort voetballer als Hoogendorp, dus ik zie het eigenlijk best wel zitten, met een beter en aanvallender team om zich heen kunnen we hem ook wel tot een doelpuntenmachine vormen lijkt me. Maar ik ben benieuwd of dit nog gaat lukken en wie ze anders willen gaan halen!
pi_34544277
Lurling de dribbelaar. Gaat dan zeker in de Hoogendorp-rol om Hans heen cirkelen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 januari 2006 @ 19:10:50 #205
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_34589380
Verdomme, we hadden Leonardo moeten halen
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 29 januari 2006 @ 19:42:02 #206
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_34590270
Lurling deed het vandaag trouwens helemaal niet slecht, hij had alleen wel mogen scoren.

[ Bericht 53% gewijzigd door HAL9000S op 30-01-2006 01:16:09 ]
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_34625520
Lurling speelde idd een goede pot. Om eerlijk te zijn was hij een van de beste van RKC kant af. Hopen dat hij deze lijn door kan zetten. Toch blijft het een net niet speler. Het ziet er allemaal aardig uit maar het laatste tikkie is net niet goed of hij kan gen kracht meer achter zijn schot zetten etc.

Mulder vond ik erg tegenvallen. Ik hoop dat het zenuwen waren maar mij heeft ie niet kunnen overtuigen. Het enige waar ik bewondering voor had was zijn sprongkracht, maar hij gaat het aankomend weekend zeker moeilijk krijgen tegen Niedzielan. Hopelijk toont hij dan wel zijn talenten.

Laatste roddels: RKC zou bezig zijn met Boussabon! daar zou ik zeer content mee zijn. Als dat niet lukt denken ze aan Benson (vitesse) dat vind ik dat meteen weer 3 klasse minder.

Nog 27 uur en dan weten we of RKC voor de rest van het seizoen nog iemand heeft weten te strikken om als doelpuntenmachine te fungeren.
pi_34626173
Martens zou naar AZ gaan als Ajax Perez toch per direct overneemt las ik ergens...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 30 januari 2006 @ 22:20:06 #209
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_34630339
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef Vandalist het volgende:

Nog 27 uur en dan weten we of RKC voor de rest van het seizoen nog iemand heeft weten te strikken om als doelpuntenmachine te fungeren.
Na het aantrekken van Lurling denk ik dat we dat wel kunnen vergeten... sowieso kan ik me zo 1,2,3 of zelfs 4,5,6 geen geschikte (en realistisch haalbare) kanidaat indenken.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_34630404
quote:
Op zondag 29 januari 2006 19:42 schreef HAL9000S het volgende:
Lurling deed het vandaag trouwens helemaal niet slecht, hij had alleen wel mogen scoren.

[afbeelding]

Staat hem goed, dat groen. (was bij Dordt ook al zo)
That's all folks!
  maandag 30 januari 2006 @ 22:38:01 #211
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_34631147
Er is maar één kleurencombinatie die 'm echt goed staat en dat is geel/blauw
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_34633409
quote:
Op maandag 30 januari 2006 22:38 schreef HAL9000S het volgende:
Er is maar één kleurencombinatie die 'm echt goed staat en dat is geel/blauw
Mee eens. Ik zal hem missen.
pi_34656399
Boussaboun lijkt me raar als Feyenoord dat doet.

Dustley Mulder heeft tijd nodig, maar kan wel wat worden hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_34657630
Ik begrijp ook wel dat Mulder tijd nodig heeft, die komt net kijken. Maar ik kijk naar de kleine dingetjes als hoe neemt hij een bal, korte bal, lange bal, opstelling op het veld, inzicht etc.

Maar ja hij is nog jong en het was 1 wedstrijd waar ik over oordeel dus niet opjectief.

RKC gaat idd niemand meer aantrekken neem ik aan, maar dat heeft niks met de komst van Lurling te maken, Ze toonden immers nog interesse voor spelers na de komst van Hoogendorp.

Als er geen spits komt moet het middenveld anders gaan spelen. Martens zal vlak achter vd Haar moeten gaan spelen anders beland hij op een eiland en gaat hij diepe ballen krijgen (hetgeen wat vd Haar dus niks mee kan) Daarnaast is het voor Lurling jammer dat v Haaren het niet meer kan belopen, er is dus niemand voor hem die ruimte voor hem creeerd. Of te wel met Lurling als vervanger voor Hoogendorp zal de boel omgegooid moeten worden
pi_34692110
AAah ik word gek waarom wordt er zo hard aan Martens getrokken! AZ blijf er vanaf!
  woensdag 1 februari 2006 @ 20:32:54 #216
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_34692161
Waarom heeft RKC Bakatti eigenlijk niet doorgezet?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_34723395
Waarschijnlijk zagen ze meer potentie in Mulder? en misschien heeft Ado een betere aanbieding gedaan waardoor Bakatti teveel vroeg.
pi_34731958
Martens waarschijnlijk voor de rest van het seizoen uitgeschakeld. Met een beetje pech zien we hem nooit meer in geel/blauw voetballen
  zaterdag 4 februari 2006 @ 16:18:19 #219
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_34732033
quote:
Op zaterdag 4 februari 2006 16:15 schreef Vandalist het volgende:
Martens waarschijnlijk voor de rest van het seizoen uitgeschakeld. Met een beetje pech zien we hem nooit meer in geel/blauw voetballen
Met een beetje geluk wil AZ niet het risico lopen om 'm nu over te nemen :')
Cop killer
Kill them, cop killer
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 5 februari 2006 @ 19:10:22 #220
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34769547
wat ziet het er weer sfeerloos uit in het rkc stadion zeg , gaat cker niet echt goed met de bezoekersaantallen
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_34807387
Maar de interesse voor Ricky van de Bergh is niet over. Het is zelfs al zover dat de handtekeningen nog gezet moeten worden en Ricky volgend seizoen de vervanger is van DE Ricky
  maandag 6 februari 2006 @ 20:59:53 #222
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_34807423
De aankoop van van de Bergh zou voor mij wel een overtuigende factor zijn in het opnieuw aanschaffen van een seizoenskaart voor volgend seizoen.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_34814187
quote:
Op maandag 6 februari 2006 20:59 schreef HAL9000S het volgende:
De aankoop van van de Bergh zou voor mij wel een overtuigende factor zijn in het opnieuw aanschaffen van een seizoenskaart voor volgend seizoen.
Ja, lekker driftig menneke. Mooi spelertje. Zou mooi zijn in Walluk
pi_35341210
Jochen Janssen voor acht maanden out door een achillespeesblessure.

Geen RKC voor hem meer denk ik, z'n contract loopt af.
That's all folks!
  dinsdag 21 februari 2006 @ 20:29:48 #225
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_35341902
Haha Hoogendorp lijkt op die foto op Eric Dikeb.
The Most Incredible, Baby
pi_35368516
quote:
Op dinsdag 21 februari 2006 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Jochen Janssen voor acht maanden out door een achillespeesblessure.

Geen RKC voor hem meer denk ik, z'n contract loopt af.
Sneu inderdaad, want wie gaat er wel een geblesseerde spits die zelden scoort contracteren?
www.thuisuiteten.nl
pi_35406406
Jammer voor Janssen maarja, sommigen hebben enorm veel pech!

Morgenavond RKC Waalwijk - FC Twente op RTL5, ik ben er weer bij!
Do-Re-Mi-Fa-So-La-Ti-Do
pi_35488583
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 20:32 schreef HAL9000S het volgende:
Waarom heeft RKC Bakatti eigenlijk niet doorgezet?
Mulder is in potentie een veel betere voetballer dan Bakatti.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:45:03 #229
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_35488699
Toen ik 'm laatst zag blunderen bij Den Haag vond ik het niet meer zo erg idd
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_35488756
Bakatti vind ik 'n omhooggevallen speler, daar heeft Heerenveen er wel meer van. Zo'n Seip bijvoorbeeld. In principe is dat echt gewoon GGD-materiaal.

Mulder heeft nog wat potentie. Slimme aankoop van RKC, kan dezelfde kant opgaan als Vermaelen en Greene. Ervaring opdoen bij RKC en dan naar een topclub.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35488761
quote:
Op woensdag 22 februari 2006 16:04 schreef methodmich het volgende:

[..]

Sneu inderdaad, want wie gaat er wel een geblesseerde spits die zelden scoort contracteren?
Wij niet hopelijk.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:51:54 #232
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_35488967
Ik denk dat Jochen weer terug kannaar Belgie om daar een clubje uit te zoeken.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_35488991
Hij zal wel terechtkomen bij een 2e klasser of een ambitieuze 3e klasser.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:58:06 #234
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_35489201
In Nederland komt ie niet meer aan de bak iig... Het ergste is dat die kerel ons ook nog eens echt dik geld gekost heeft
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_35489219
Ons heeft hij vast niet veel gekost, maar wel heel veel irritatie bezorgd.
  zaterdag 25 februari 2006 @ 20:59:16 #236
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_35489244
Ik ken niemand met zo'n lage handelingssnelheid als Janssen Wat een slome drol zeg....
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_35489643
Ik heb me vorig seizoen echt flink zitten ergeren aan die houten klaas. Hij werd gehaald om goals te maken door Fred v/d Hoorn.
pi_35489945
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb me vorig seizoen echt flink zitten ergeren aan die houten klaas. Hij werd gehaald om goals te maken door Fred v/d Hoorn.
Correctie. Hij werd gehaald om een aanspeelpunt te zijn .

Niet dat dat wel gelukt is overigens .
pi_35489973
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Aanspeelpunt? Voor welke goalgetter?
  zaterdag 25 februari 2006 @ 21:23:22 #240
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_35490068
quote:
Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Aanspeelpunt.. Het enige, maar dan ook het enige wat hij kan is hoge ballen doorkoppen... Jammergenoeg stelde Jol 'm continu op omdat het toch z'n 'dure aankoop' was
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_35508368
Jol heeft dat overigens ook zelf aangegeven tijdens interviews die hij heeft gegeven! Hij heeft Brands geadviseerd Janssen te verhuren want anders moest hij Janssen opstellen van zichzelf omdat ie dus zo veel geld koste.... En dat wilde hij dus liever niet.

Brands heeft onlangs in een interview aangegeven dat Janssen zijn grootste miskoop ooit was en dat hij Janssen maar een kleinzerige aansteller vond.
Ben ik het eigenlijk wel mee eens, alhoewel v/d Heide ook een grote miskoop is geweest die heeft helemaal niet gespeeld en heeft RKC ook 1,3 milj gekost.

Ik vind het trouwens niet zo n slimme uitspraak van een voorzitter van een club om uiteindelijk een speler zo af te branden.
pi_35508436
Verhaal over Mulder, ik hoop dat je gelijk hebt maar mij heeft hij tot nu toe niet echt kunnen overtuigen. Voor het debuut van Donk overigens kan ik alleen maar uiten. Tijdens de wedstrijd tegen Twente heeft hij laten zien dat hij een talent met potentie is. Hopen dat hij de kans krijgt voor hem om die lijn door te trekken.
pi_35569115
RKC heeft het oog nu laten vallen op Sergio v Dijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem eigenlijk vrijwel nooit heb zien spelen. Hij heeft veel doelpunten gemaakt in de eerste divisie, maar ja dat hoeft niet meteen iets te betekenen!
pi_35582361
Nee, precies. Lijkt me een goed voorbeeld van een typische eerste divisiespits eigenlijk. Presteert vooral goed onder Jan van Dijk.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 28 februari 2006 @ 19:24:27 #245
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_35582574
Dat zou de derde van Dijk zijn in de selectie
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_35584059
Mark van Dijk is wellicht ook nog te koop, Gregoor wordt lastiger.
www.thuisuiteten.nl
pi_35584837
Sergio is wat mij betreft wel toe aan een stap hogerop, voor een laatste kans. Dit seizoen voetbalt hij echt prima. Wellicht is het een laatbloeier.
That's all folks!
pi_35595962
Sergio van Dijk is een typische GGD-speler. Lijkt me niet dat die wat gaat klaarmaken in de Eredivisie. Dat wordt voor RKC een tweede John van Loenhout. Tussen tafellaken en servet.
pi_35597411
Ik denk alleen wel dat als v. Loenhout wat beter bij de trainer had gelegen hij bij RKC een redelijke kans van slagen zou hebben gehad. Ja ik zie ook wel in dat als hij echt een goede speler was dat hij nu ook wel bij een andere eredivisieclub zou zitten. Met wat betere keuzes in zijn leven zou hij daar nu ook zitten.

RKC test overigens deze week een jeugdinternational van Denemarken en van Wales, ben benieuwd.

Over v Dijk kan ik niks nuttigs zeggen, ik weet wel dat toen Hoogendorp gehaald werd ook iedereen riep dat het een typische eerstedivisiespits was. Hoogendorp had dan misschien niet de mooiste techniek hij is sinds zijn komst wel altijd een van de meest waardevolle spitsen bij RKC geweest.
pi_35606665
Maar Hoogendorp schoot toen wel al iets langer met scherp op lager niveau natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')