Na het aantrekken van Lurling denk ik dat we dat wel kunnen vergeten... sowieso kan ik me zo 1,2,3 of zelfs 4,5,6 geen geschikte (en realistisch haalbare) kanidaat indenken.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:38 schreef Vandalist het volgende:
Nog 27 uur en dan weten we of RKC voor de rest van het seizoen nog iemand heeft weten te strikken om als doelpuntenmachine te fungeren.
Staat hem goed, dat groen. (was bij Dordt ook al zo)quote:Op zondag 29 januari 2006 19:42 schreef HAL9000S het volgende:
Lurling deed het vandaag trouwens helemaal niet slecht, hij had alleen wel mogen scoren.
[afbeelding]
Mee eens. Ik zal hem missen.quote:Op maandag 30 januari 2006 22:38 schreef HAL9000S het volgende:
Er is maar één kleurencombinatie die 'm echt goed staat en dat is geel/blauw
Met een beetje geluk wil AZ niet het risico lopen om 'm nu over te nemen :')quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:15 schreef Vandalist het volgende:
Martens waarschijnlijk voor de rest van het seizoen uitgeschakeld. Met een beetje pech zien we hem nooit meer in geel/blauw voetballen
Ja, lekker driftig menneke. Mooi spelertje. Zou mooi zijn in Wallukquote:Op maandag 6 februari 2006 20:59 schreef HAL9000S het volgende:
De aankoop van van de Bergh zou voor mij wel een overtuigende factor zijn in het opnieuw aanschaffen van een seizoenskaart voor volgend seizoen.
Sneu inderdaad, want wie gaat er wel een geblesseerde spits die zelden scoort contracteren?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Jochen Janssen voor acht maanden out door een achillespeesblessure.![]()
Geen RKC voor hem meer denk ik, z'n contract loopt af.
Mulder is in potentie een veel betere voetballer dan Bakatti.quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:32 schreef HAL9000S het volgende:
Waarom heeft RKC Bakatti eigenlijk niet doorgezet?
Wij niet hopelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:04 schreef methodmich het volgende:
[..]
Sneu inderdaad, want wie gaat er wel een geblesseerde spits die zelden scoort contracteren?
Correctie. Hij werd gehaald om een aanspeelpunt te zijnquote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb me vorig seizoen echt flink zitten ergeren aan die houten klaas. Hij werd gehaald om goals te maken door Fred v/d Hoorn.
Aanspeelpunt? Voor welke goalgetter?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Correctie. Hij werd gehaald om een aanspeelpunt te zijn.
Niet dat dat wel gelukt is overigens.
Aanspeelpunt..quote:Op zaterdag 25 februari 2006 21:19 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Correctie. Hij werd gehaald om een aanspeelpunt te zijn.
Niet dat dat wel gelukt is overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |