Dan vind ik dat er ook alleen maar Rooms Katholieke voetballers mogen spelenquote:
Ik wilde het net gaan posten. Wát een debiel zegquote:Op zondag 5 maart 2006 19:49 schreef Stpan het volgende:
Anders moedigt Talpa dat ventje met die megafoon even aan door hem steeds in beeld te brengen.![]()
Ik vond hem bij ons niet verkeerd, bij ADO Den Haag destijds ook niet en bij FC Zwolle schijnt hij het ook prima te doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:52 schreef Vandalist het volgende:
RKC heeft belangstelling getoond voor Santi Kolk. Hij speelt dit seizoen goed. Maar is daarvoor bijna bij elke club door de mand gevallen. Toen hij bij RKC speelde was hij of redelijk goed of dramatisch. Misschien heeft hij dit seizoen geleerd wat constanter geworden
Wat heet prima, heeft er al 16 ingeprikt voor ze. Verrassend goed dus!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vond hem bij ons niet verkeerd, bij ADO Den Haag destijds ook niet en bij FC Zwolle schijnt hij het ook prima te doen.
Ik denk dat hij wel past bij een club als RKC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |