quote:
van Hookers'R'Us ??quote:
goede hoopquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef King_Nothing het volgende:
Sex is genoeg.
de macquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef Fok_you het volgende:
[..]
![]()
niet als je @#$@#$ kook-neger defect is![]()
Maddoxx rechts en zijn vriendin linksquote:
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:07 schreef Maikuuul het volgende:
Haha maddoxx vind meisjes stom dat betekent dat hij mannen pieles in zijn kont stopt :/
dat zeg ik.quote:
Jij geloofd het helemaal hequote:Op zaterdag 10 september 2005 14:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maddoxx rechts en zijn vriendin links
quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:07 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Jij geloofd het helemaal he![]()
Jij : http://www.ibrahimovic.org/breezah/tailpipe.jpg
Oke maar dan stop je nog steeds pieles in je anus :/ en dan moet jij de stront die op die kerel zijn eikel zit eraf bijtenquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:07 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Ik moest denken aan badpakboy.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:07 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Jouw fantasieën grapjasquote:Op zaterdag 10 september 2005 14:09 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Oke maar dan stop je nog steeds pieles in je anus :/ en dan moet jij de stront die op die kerel zijn eikel zit eraf bijten
Ik vind meisjes niet stomquote:
Meisjes wijven hoeren, wat ist verschil ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:11 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Zei ik ook nietals je nou eens de FP leest
Ist een lesbie ?quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:32 schreef Pingwingei het volgende:
Mijne kan wel koken en heeft een hekel aan breezah's
Pingwing!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:32 schreef Pingwingei het volgende:
Mijne kan wel koken en heeft een hekel aan breezah's
graag gedaan.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:06 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Jaaaa, eindelijk een reactie..
Dankje, ik weet het.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:26 schreef Heatseeker het volgende:
Wijven zijn stom!
Meisjes zijn lief
Ik geloof dat ik die dooie pop wel mag :-)quote:
Bwheheh de subtiliteit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:33 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik die dooie pop wel mag :-)
Doe je ook aan lesbisex popje ??
Alleen op zondag ben ik een 'subtiel meisje' :-)quote:
Ohw je bent een meisje? Nog beter!quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:46 schreef danaantje het volgende:
[..]
Alleen op zondag ben ik een 'subtiel meisje' :-)
Dood popje!!quote:
quote:
Okay, ik vergeef het je. Maar alleen omdat ik zo goed ben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:53 schreef Pingwingei het volgende:
[..]Ik was niet aanwezig op fok
quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:54 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Okay, ik vergeef het je. Maar alleen omdat ik zo goed ben.
Ze zeggen het.quote:Op zaterdag 10 september 2005 15:49 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Ohw je bent een meisje? Nog beter!.
MSN'en?quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:05 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ze zeggen het.
Hoewel mijn Oma altijd zegt dat een lesbische meid
geen ECHTE meid is hi hi..
Whehe crap.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:09 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een tractorkop!
Ik heb (nog) geen msn, ik ben niet zo'n computerheldinquote:
DD nodigt je graag uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:35 schreef danaantje het volgende:
[..]
Ik heb (nog) geen msn, ik ben niet zo'n computerheldin
heb geen idee hoe je dat moet doen
:-( :-( :-(
Wie is dd en woont ze ook in Arnhem dan ??quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
DD nodigt je graag uit
Bij haar thuis wel te verstaan.,
Verkapte "ik-wil-mijn-piele-in-jouw-pruim-steken-post"quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
DD nodigt je graag uit
Bij haar thuis wel te verstaan.,
Ik woon niet bij DD in huisquote:Op zaterdag 10 september 2005 16:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Verkapte "ik-wil-mijn-piele-in-jouw-pruim-steken-post"
Wél in Gelderland.quote:Op zaterdag 10 september 2005 16:38 schreef danaantje het volgende:
[..]
Wie is dd en woont ze ook in Arnhem dan ??
had een keer naar zo'n lan-feestje geweest, vriendin meenemen voor morele support....en je heb gelijk ik denk niet dat er veel vrouwen komen op die dingen!! GROW UP NERDS!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:01 schreef dady het volgende:
Maddox, is dit nu frustratie omdat ze jou niet willen? Op Computer-feestjes vind je ze niet hoor.
Tssssquote:
ik heb een OV dus dat zou te doen zijn,maar dan lijkt het me handigerquote:
Typische stomme wijven reactiequote:Op zaterdag 10 september 2005 23:39 schreef Priss-ii het volgende:
[..]
Tssss
Enne.... je kan niet iedereen over 1 kam scheren hoor. Want hier maak je lieve, onschuldige, leuke meisjes zoals ik héééél verdrietig mee!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |