Ze hebben haar in het tuinhuisje gestoptquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:34 schreef Avenger84 het volgende:
Zo ik ben er weer en ik zie geen bolle bertha op de streams!
Is ze er eindelijk uit?![]()
Was het maar waar. Ze zit dvd's te kijken in het huisje waar Rob ook zat. BB gunt haar alles wat ze wil hebben, op voorwaarde dat ze blijft (denk ik)quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:34 schreef Avenger84 het volgende:
Zo ik ben er weer en ik zie geen bolle bertha op de streams!
Is ze er eindelijk uit?![]()
Ja, maar anderzijds heeft ze het al 10x gehad over dat ze wel "klaar is voor een relatie".quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zodra een jongen interesse toont en ze dus 'beet' heeft, dumpt ze hem weer omdat dan de lol eraf is.
neuh..., over de avond gezien kun je volgens mij alleen maar concluderen dat Chantal een bijzonder rolletje heeft in dat huis. Nu ook; ze voert niet echt een gesprek uit eigenbelang, is geinteresseerd, maar dringt zich niet op. Intussen krijgt ze van alles los, terwijl Dido al die informatie niet eens met haar wil delen; ze doet het wel. Eerder op de avond wist ze Lieske volkomen te neutraliseren in haar mening over Tanja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:31 schreef Dynabite het volgende:
Chantal denkt.."wanneer krijg ik eens sjans gvd!!!!!!!!!!!!!"
Zo dacht ik er ook eerst overquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:37 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
neuh..., over de avond gezien kun je volgens mij alleen maar concluderen dat Chantal een bijzonder rolletje heeft in dat huis. Nu ook; ze voert niet echt een gesprek uit eigenbelang, is geinteresseerd, maar dringt zich niet op. Intussen krijgt ze van alles los, terwijl Dido al die informatie niet eens met haar wil delen; ze doet het wel. Eerder op de avond wist ze Lieske volkomen te neutraliseren in haar mening over Tanja.
Chantal maakt 'verbindingen' en heeft een hele doorslaggevende rol en is een verhelderende bewoner. Best interessant ook, vind ik.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:37 schreef scanman01 het volgende:
Ieder gesprek dat Chantal 1 op 1 heeft met iemand is echt tenenkrommend.
Ongelooflijk dus straks komt ze weer terug erger dan ooit!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was het maar waar. Ze zit dvd's te kijken in het huisje waar Rob ook zat. BB gunt haar alles wat ze wil hebben, op voorwaarde dat ze blijft (denk ik)
topless!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:35 schreef Jane het volgende:
Oh, ze zitten buiten in bad!!!!!!!!!1
OMGquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:37 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
neuh..., over de avond gezien kun je volgens mij alleen maar concluderen dat Chantal een bijzonder rolletje heeft in dat huis. Nu ook; ze voert niet echt een gesprek uit eigenbelang, is geinteresseerd, maar dringt zich niet op. Intussen krijgt ze van alles los, terwijl Dido al die informatie niet eens met haar wil delen; ze doet het wel. Eerder op de avond wist ze Lieske volkomen te neutraliseren in haar mening over Tanja.
Chantal maakt 'verbindingen' en heeft een hele doorslaggevende rol. Ze is een verhelderende bewoner. Best interessant ook, vind ik.
Ik heb niet echt het idee dat nu al die gevoelens uit Dido komen. Chantal zet naar mijn mening ook een deel van de gevoelens die zij (Chantal) denkt te "zien" daar neer. Dido ontkent deze deels en toch concludeerd zij dat het er wel is. Dat vind ik andermans gevoelens veranderen en beinvloedenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:37 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
Chantal maakt 'verbindingen' en heeft een hele doorslaggevende rol en is een verhelderende bewoner. Best interessant ook, vind ik.
En bedankt!!!!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:39 schreef Kolomo het volgende:
Ik geloof niet dat er nog interessante mensen (ja, misschien 1 of 2) wakker zijn... dan zal ik ook maar eens gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |