Hee maar trictrac is best leuk hoor......quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef Kolomo het volgende:
Nathalie & Rob houden het ook lang uit met zo'n eenvoudig spelletje...
Misschien een boterham met nutella delen ofzo.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef sannuh het volgende:
Moeten Roel en Lieske niet even knuffelen of iets dergelijks.. er moet iets gebeuren!!
Bonding.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef Kolomo het volgende:
Nathalie & Rob houden het ook lang uit met zo'n eenvoudig spelletje...
Hebben ze weer een nieuw spel? Wat is trictrac?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:02 schreef marbe het volgende:
[..]
Hee maar trictrac is best leuk hoor......
dat zou wel sweet zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:02 schreef newsman het volgende:
[..]
Misschien een boterham met nutella delen ofzo.![]()
Ik heb anders horen zeggen door een van de bewoners (weet niet meer wie...?) dat Roel iemand leuk vindt, maar dat diegene niet blond is. (Dido dan?)quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef sannuh het volgende:
Moeten Roel en Lieske niet even knuffelen of iets dergelijks.. er moet iets gebeuren!!
die is heeeel scherpquote:
Je hebt het over Tanja, hè.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef newsman het volgende:
Als Tanja geen echo wilde, waarom heeft ze dat niet geweigerd. Is het soms een geheime opdracht die ze heeft.Waarom slaat ze binnen een dag zo om, wat ik ook vreemd vind.
vast dido dan ja... hij vond haar sowieso in t begin leuk maar moeilijk te krijgen denk ik? Lieske is veel makkelijkerquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb anders horen zeggen door een van de bewoners (weet niet meer wie...?) dat Roel iemand leuk vindt, maar dat diegene niet blond is. (Dido dan?)
Volgens mij issie er nog steeds niet uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb anders horen zeggen door een van de bewoners (weet niet meer wie...?) dat Roel iemand leuk vindt, maar dat diegene niet blond is. (Dido dan?)
Tenminste het lijkt op trictrac. Simpel spelletje maar redelijk verslavendquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:03 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hebben ze weer een nieuw spel? Wat is trictrac?![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef scanman01 het volgende:
Regie, doe even wat aan het geluid graag. En bedankt hè!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef TRiXeS het volgende:
Buut Isabeau!! Je zat in het topic Klaarkomen in mond of toch maar niet? Deel 2. in onderdeel Seksualiteit
Dus niet. Hij wil eigenlijk meer en zei een tijd geleden al dat het bij Lieske maanden duurt voordat hij iets verder kan gaan. Bij Dido zit dat er veel sneller in.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef sannuh het volgende:
[..]
vast dido dan ja... hij vond haar sowieso in t begin leuk maar moeilijk te krijgen denk ik? Lieske is veel makkelijker
hmm balen! Ik vind lieske en roel zoquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus niet. Hij wil eigenlijk meer en zei een tijd geleden al dat het bij Lieske maanden duurt voordat hij iets verder kan gaan. Bij Dido zit dat er veel sneller in.
Zij die niet genoemd mag worden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt het over Tanja, hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |