LOL ja da's best een goede vergelijkingquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:52 schreef Waxxer het volgende:
Het lijkt wel alsof ik kijk naar hoe iemand anders The Sims speelt...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wij allemaal, maar intussen zit ze te genieten van "Rosemary's baby" ofzo ..
Oke bel jij dan maar een keertje voor mijquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:50 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Geen prijs is toch te hoog voor onze Ruckertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar heeft ze wel een punt natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:52 schreef clauwheee het volgende:
Lieske vind Ralph niet een van de slimsten.
Rob zei net over Tanja: Die zit lekker met haar moeder dvdtjes te kijken, dat is wel goed voor haar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:52 schreef mmoesta het volgende:
Zien jullie ook nog iets van Tanja in het huisje? Wat zit ik nu te lullen die asbak zit echt niet ALLEEN Iin dat huisje maar met moeder of ze zit bij pa in het ziekenhuis. Ik vind bb niet leuk meer maar als ik mijn post van tig jaar geleden terug lees vond ik het nooit leuk. maar ik bleef kijken hoor
Pfff, jaja. En BB had er zeker ook op aangestuurd dat Lieske met Rikkert over haar dilemma praatte. Daar kan BB ook echt op aansturen ja. Slimme robquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Oh, over die 'straf' die ze kreeg omdat ze over de nominaties had gepraat met Rob. Volgens hem heeft BB daar zelf op aangestuurd of zo. En is ze er dus ingeluisd.
Gelukkig is het zelf niet zo'n domme doos.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:52 schreef clauwheee het volgende:
Lieske vind Ralph niet een van de slimsten.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:53 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Oke bel jij dan maar een keertje voor mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:53 schreef bemeall het volgende:
[..]
LOL ja da's best een goede vergelijkingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lieske is liefquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Gelukkig is het zelf niet zo'n domme doos.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het lijkt me wel waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:54 schreef HassieBassie het volgende:
Rob zei net over Tanja: Die zit lekker met haar moeder dvdtjes te kijken, dat is wel goed voor haar.
Alleen zal ze dus wel niet zijn? Of Rob heeft weer een theorietje verzonnen, dat kan ook natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik moest eerst media player 10 hebben om de scherpe beelden te krijgen. Geen idee waarom. En dan via deze site: http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:52 schreef Apache4U het volgende:
scanman: hoe krijg jij van die duidelijke streams binnen? versatel ofzo? Hier gaat ie op 98 kb
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:54 schreef Jane het volgende:
[..]
Gelukkig is het zelf niet zo'n domme doos.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop