Joost ging geloof ik een tijdje terug ook al naar bedquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:46 schreef Kolomo het volgende:
Ah, rob ook nog wakker... dat maakt 8
Alleen Ingrid (die was al eerder te bed) Ralph, Joost en Menno mis ik nu nog. Zouden die ook al slapen? Menno bij Ingrid misschien. Ah nee, dan stond er wel een stream op.
En Tanja natuurlijk maar die telt niet meer meeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb ik gemist, waar doelde hij op?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:45 schreef Jane het volgende:
Oh, en Naat is erin geluisd, volgens Rob, met haar geklets over Ralph. Tuurlijk Rob.
Same here, vind Roel en hem een goed teamquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik krijg trouwens steeds meer sympatiek voor die rare rukkertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jep als ze nu eens samen Rob er uit zouden werken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:48 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Same here, vind Roel en hem een goed teamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh, over die 'straf' die ze kreeg omdat ze over de nominaties had gepraat met Rob. Volgens hem heeft BB daar zelf op aangestuurd of zo. En is ze er dus ingeluisd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:48 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Heb ik gemist, waar doelde hij op?
Leest dus allen mijn sig en besteed uw geld wijs deze week!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:47 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik krijg trouwens steeds meer sympatiek voor die rare rukkertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat kost datquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Leest dus allen mijn sig en besteed uw geld wijs deze week!
Oke...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:46 schreef bemeall het volgende:
[..]
Joost ging geloof ik een tijdje terug ook al naar bedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
You can leave your hat on.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef Jane het volgende:
Nee, Rikkert heeft z'n muts op.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen prijs is toch te hoog voor onze Ruckertquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:50 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat kost datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop