Nee, Rikkert heeft z'n muts op.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ze zitten gewoon met ze vieren naakt daar of nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt net een prachtige scan gemistquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Valt wel op... ze is genomineerd en ze gooit meteen d'r tieten in de strijd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef ks_choice het volgende:
zit linda nu topless in het bubbelbad??
Ja die kerel is ook knettergek wil die zo stemmen winnen ofzoquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Nee, Rikkert heeft z'n muts op.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat, OMG?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
OMGom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij wil opvallen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die kerel is ook knettergek wil die zo stemmen winnen ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Interressant vind je dat? nou ja ok dat is jouw mening. Ik vind haar een super eng wijf. Al die informatie slaat ze op in d'r kop en gebruikt en misbruikt ze tegen alles en iedereen als het haar uitkomt. Ze gaat met iedereen een ''vertrouwelijk'' gesprek aan en peutert vanalles uit iedereen. Die info gebruikt ze vervolgens weer bij de volgende om een reacties uit te lokken en te intrigeren....quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:37 schreef Davidboaz het volgende:
[..]
neuh..., over de avond gezien kun je volgens mij alleen maar concluderen dat Chantal een bijzonder rolletje heeft in dat huis. Nu ook; ze voert niet echt een gesprek uit eigenbelang, is geinteresseerd, maar dringt zich niet op. Intussen krijgt ze van alles los, terwijl Dido al die informatie niet eens met haar wil delen; ze doet het wel. Eerder op de avond wist ze Lieske volkomen te neutraliseren in haar mening over Tanja.
Chantal maakt 'verbindingen' en heeft een hele doorslaggevende rol. Ze is een verhelderende bewoner. Best interessant ook, vind ik.
Post-it!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt net een prachtige scan gemistom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat zeg je nu pasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hehehehehe Ja, je hebt gelijk, hij is dubbel te interpreterenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef Jane het volgende:
[..]
En bedankt!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan hier niet meer op zeggen dan: totaal eensquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef milagro het volgende:
Wat doet ze dat toch handig.
Eerst zeggen dat ze gevoelens ziet tussen mensen om hen daarna ervan te overtuigen dat toegeven aan die (nietbestaande) gevoelens bloedlink is.
En waarom, omdat zij als enige 40-er daar zit en er voor haar niets bij zit.
Chantal is zo'n vrouw die volgens mij irl te vaak naast de verkeerde wakker wordt na een avondje doorzakken, omdat naast de goeie wakker worden maar niet luktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als ik iets in paint wil plakken gaat de stream daar gewoon doorquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Post-it!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Post-it!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd heb ik ookquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:44 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als ik iets in paint wil plakken gaat de stream daar gewoon doorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop