Ik zeg het je: gat in de markt.quote:Op maandag 12 september 2005 17:20 schreef 430n het volgende:
[..]
Laat ik volgende keer eens een laptop meenemen naar de kroeg![]()
De grote vraag is dan natuurlijk: waarom?quote:Op maandag 12 september 2005 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weer eens even een kijkje nemen hier. Mijn Leuke Man heeft alweer afgedaan.
Lang verhaal, privé blabla.quote:Op maandag 12 september 2005 18:16 schreef AirwiN het volgende:
De grote vraag is dan natuurlijk: waarom?
Mannen zijn nooit leuk.quote:Op maandag 12 september 2005 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De grote vraag is dan natuurlijk: waarom?
Daarom val jij toch ook op vrouwen?quote:
Jammer om te horen maar altijd beter dan dat je al bij elkaar bent ingetrokken etc etcquote:Op maandag 12 september 2005 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ze nu nog op mij zouden vallen zou ik helemaal blij zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom val jij toch ook op vrouwen?
Er moet toch iets te wensen over blijven, niet?quote:Op maandag 12 september 2005 18:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als ze nu nog op mij zouden vallen zou ik helemaal blij zijn.
Zonder hobbies en interesses is het ook niet bijster interessantquote:Op maandag 12 september 2005 18:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als ze nu nog op mij zouden vallen zou ik helemaal blij zijn.
Zie het als iets positiefs. Een man die z'n volledige leven aan jou kan wijden!quote:Op maandag 12 september 2005 18:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zonder hobbies en interesses is het ook niet bijster interessant![]()
Liever niet.quote:Op maandag 12 september 2005 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er moet toch iets te wensen over blijven, niet?
Ik ben ingeschreven bij RP en bij Lexa, maar ik doe er niet echt actief iets mee.quote:Op maandag 12 september 2005 19:03 schreef Christine het volgende:
[..]
hoe staat het eigenlijk met jou en de datingsites?
Grapjurk... ik ben druk met een ander die nog nooit van fok heeft gehoord.... lijkt me beterquote:Op maandag 12 september 2005 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het als iets positiefs. Een man die z'n volledige leven aan jou kan wijden!![]()
Je moet al die vrouwen wel terugmailen natuurlijk...quote:Op maandag 12 september 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben ingeschreven bij RP en bij Lexa, maar ik doe er niet echt actief iets mee.
Bekend probleemquote:Op maandag 12 september 2005 20:42 schreef Kemania het volgende:
En ja hoor, het is weer zover. Ze heeft mijn bericht wel gelezen maar stuurt niks terug... ben ik dan gvd zo afzichtelijk, word er echt schijtziek van !
hoi Luupquote:Op maandag 12 september 2005 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet waarop je gereageerd hebt, maar het aantal berichtjes wat je zo op een dag kan krijgen loopt aardig op. Ik zou het niet persoonlijk opvatten iig.quote:
Jij wel, ja.quote:Op maandag 12 september 2005 22:32 schreef Christine het volgende:
oké, lexa vind ik niks... ik krijg steeds berichtjes...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |