Wordt vast niet uitgezondenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:43 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
"Love is in the air."![]()
Damn.. ik wacht met spanning af op de eerste krikpartij
en dus?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:44 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Joost heeft al jaren een vriendin...
Volgens Rob moeten ze dan gewoon doorslikken.quote:
Tegelijk met de stekker van BBquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Die gaat er toch uit.
Zo kunnen ze het wel een weekje uitstellen ja. tot de volgende bestel rondequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens Rob moeten ze dan gewoon doorslikken.
En Rob heeft altijd gelijk![]()
Volgens Chantal wel ja. Maar die was vanaf dag 1 al paranoide.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Tegelijk met de stekker van BB
Rob kan het weten.. want Rob heeft teleurstellingen meegemaakt in zijn leven...toen hij nog maar 16 was, de avond voor kerst...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:45 schreef Pinball het volgende:
[..]
Volgens Rob moeten ze dan gewoon doorslikken.
En Rob heeft altijd gelijk![]()
niet gepastquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me niet erg gepast, aangezien Joost iets met ene Brenda heeft toch.
Niet dat het mij wat uitmaakt, maar ik had gewoon even zin om op Dido te zeiken
Volgens mij was Linda dat ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens Chantal wel ja. Maar die was vanaf dag 1 al paranoide.
Idd, dan wordt er tenminste nog gelachenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef wickie het volgende:
ik vind dat BB even wat alcohol aan deze mensen moeten schenken, dat kunnen hun en wij ook trouwens wel even gebruiken op dit moment.
Idd... dat huis van BB in Engeland was pas groot. Binnen was het wel fucking saai, maar buiten hadden ze gewoon een groot grasveld met 2 doelen om te kunnen voetballenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:48 schreef milagro het volgende:
[..]
niet gepast
in BB1 en 2 hadden ze tenminste een stuk tuin waar ze in konden rennen een beetje, rondjes.
In deze tuin kan je eigenlijk niets behalve hangen daar of daar , veel zitje, maar weinig bewegingsruimte.
Maar daarvoor had hij het ook al niet makkelijk hoor. Die vreselijke armoede in zijn jeugd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
Rob kan het weten.. want Rob heeft teleurstellingen meegemaakt in zijn leven...toen hij nog maar 16 was, de avond voor kerst...
En die fout maken ze alleen in Brabant ja..quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:49 schreef TRiXeS het volgende:
[mierenneukerij]
En ge komt zeker uit Brabant?"Hun" is een bezittelijke voornaamwoord (bijv. hun huis).
[/mierenneukerij]
hunnie en hullie, en nee ik kom uit maas en waal en dat officieel gelderland maar qua mentaliteit brabants.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:49 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
[mierenneukerij]
En ge komt zeker uit Brabant?"Hun" is een bezittelijke voornaamwoord (bijv. hun huis).
[/mierenneukerij]
precies.. in de winter lag hij kontje-kontje met zijn broertje in bed.. ze konden gewoon door het dak naar buiten kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar daarvoor had hij het ook al niet makkelijk hoor. Die vreselijke armoede in zijn jeugd.
in de Rob-Lodge, weekje eenzame opsluitingquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef PalinG het volgende:
Sorry, heeeeele ochtend en middag in spanning gezeten over de plannen van Tanja.
Sinds 18:00 uur alles gemist... ik kan geduld voor alles nalezen niet opbrengen, ik wil het heeeeeeel graag weten: Waar is Tanja nu?
http://bigbrother.fok.nl/blog/300quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef PalinG het volgende:
Sorry, heeeeele ochtend en middag in spanning gezeten over de plannen van Tanja.
Sinds 18:00 uur alles gemist... ik kan geduld voor alles nalezen niet opbrengen, ik wil het heeeeeeel graag weten: Waar is Tanja nu?
Tanja zit in het huis waarin Rob ook 2 dagen heeft doorgebracht. Waarschijnlijk samen met haar moeder. Om bij te komen. Ze mag kennelijk van BB absoluut niet vertrekken.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef PalinG het volgende:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef teamlead het volgende:
precies.. in de winter lag hij kontje-kontje met zijn broertje in bed.. ze konden gewoon door het dak naar buiten kijken
in het andere huisje........quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef PalinG het volgende:
Gelukkig heeft zijn voetbaltalent zijn jeugd gered.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar daarvoor had hij het ook al niet makkelijk hoor. Die vreselijke armoede in zijn jeugd.
AAAAArgh. Neeee, gekkenhuis!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:53 schreef Jane het volgende:
Tanja zit in het huis waarin Rob ook 2 dagen heeft doorgebracht. Waarschijnlijk samen met haar moeder. Om bij te komen. Ze mag kennelijk van BB absoluut niet vertrekken.
Ik ben alleen even kwijt welke positie hij speeldequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gelukkig heeft zijn voetbaltalent zijn jeugd gered.
Nee, maar dat is meestal wel het geval.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:51 schreef Pinball het volgende:
[..]
En die fout maken ze alleen in Brabant ja..![]()
Ik ook eigenlijk, maar om het stoer te maken zullen we maar zeggen dat het in de spits was.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik ben alleen even kwijt welke positie hij speelde
Lolquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Tanja had gezegd dat ze naar huis wilde, lekker in haar eentje dvd's kijken. BB heeft haar de kans gegeven exact dat te doen, zonder dat ze al het huis hoeft te verlaten. Goed bedacht op zich
En ik hoorde haar daarna zeggen dat ze misselijk werd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef dronkeykong het volgende:
Dido is op zoek naar Menno zijn 3e been...
Van zen 3e been?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef Jane het volgende:
[..]
En ik hoorde haar daarna zeggen dat ze misselijk werd.
mid-mid... dat klinkt wel lekker jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, maar om het stoer te maken zullen we maar zeggen dat het in de spits was.
waar ging die deur ook alweer naar toe?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef TRiXeS het volgende:
Waarom heeft nou niemand die deur achter die stoelen nog niet ontdekt!
Dat is niet bekend volgens mij.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
waar ging die deur ook alweer naar toe?
Ik durf er vrij veel op te zetten dat hij dan nu coach van het Nederlands elftal was geweest.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
mid-mid... dat klinkt wel lekker ja
Toch jammer van dat been.. Rob was toch van de generatie Gullit-Rijkaard-van Basten.. als dat ongeluk niet gebeurd was, had indruk kunnen maken op de scouts van een topclub...en wie weet.. misschien had hij dan wel de winnende treffer tegen de Duitsers gemaakt in de halve finale van het EK 88.... Hadden we van van Basten nooit meer wat gehoord...
In zijn positie zou ik daar toch tot mijn 30e wel last van hebben
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
mid-mid... dat klinkt wel lekker ja
Toch jammer van dat been.. Rob was toch van de generatie Gullit-Rijkaard-van Basten.. als dat ongeluk niet gebeurd was, had indruk kunnen maken op de scouts van een topclub...en wie weet.. misschien had hij dan wel de winnende treffer tegen de Duitsers gemaakt in de halve finale van het EK 88.... Hadden we van van Basten nooit meer wat gehoord...
In zijn positie zou ik daar toch tot mijn 30e wel last van hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |