Die zijn niet nodig , tanja zit buiten en de rest heeft nog genoegquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:26 schreef gebruikersnaam het volgende:
hij is de sigaretten vergeten
Bestelling voor het eten en drinken zooiquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom zit Joost(?) te bellen?
hij wil ook met tanja's moeder sprekenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom zit Joost(?) te bellen?
Ik wil wel geDidoficeerd worden!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef BB-King het volgende:
Dido daagt graag mannen uit... vandaar dat ze wijdbeens zit denk ik.
Lieske daagt graag mannen uit... vandaar dat ze zo ligt denk ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:29 schreef BB-King het volgende:
Lieske ligt er trouwens ook wel appetijtelijk bij eerlijk gezegd.
Natuurlijk zit ze er zelf niet mee, anders zou ze het niet doen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:29 schreef Jane het volgende:
Zou Ingrid nu zelf niet eens denken dat dat duimen wel erg kinderachtig overkomt? Ze lijkt er totaal niet mee te zitten.
Dat blijft nog het meest verbazingwekkende inderdaad.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:29 schreef Jane het volgende:
Zou Ingrid nu zelf niet eens denken dat dat duimen wel erg kinderachtig overkomt? Ze lijkt er totaal niet mee te zitten.
Een zeer groot kindquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat blijft nog het meest verbazingwekkende inderdaad.
Veel volwassenen doen het, bedoel je?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:31 schreef teamlead het volgende:
En dat kinderachtig overkomen vind ik nogal meevallen hoor.. ik vind het wel cute![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |