Ja, zal wel. Maar ik was ook al niet zo'n fan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was ze dehele tijd al, dus dat ligt aan jou ben ik bang
He, wat is die Joost toch een lekkere amicale gast.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef scanman01 het volgende:
Joost kort echt alle namen af: Lin, Naat, Chan .....![]()
Lieske is 'hem' met verstoppertje spelen... of spelen ze toch niet meer?
[afbeelding]
Mij staat iets bij van lessie buutquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Dat is het ookMaar je kan toch ook zeggen... Buut Menno ofzo?
Ik denk dat je ff een tijdje geen BB meer moet kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Rikkert echt aantrekkelijk, is dat raar?
Ja maar ik bedoel buuRt en buutquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Zo deed ik dat vroeger ook ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Heeft dat er iets mee te maken dan? Ik ben man, en ja, ik ben homo.quote:
Bent ge Gay?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef LuQas het volgende:
Ik vind Rikkert echt aantrekkelijk, is dat raar?
Volgens mij wel, ik denk dat die voor vrouwen minder aantrekkelijk is dan voor mannen die van mannen houden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Heeft dat er iets mee te maken dan? Ik ben man, en ja, ik ben homo.
Waar sloeg die DVD-opmerking van Lieske trouwens net op?
Mja, ik heb wel vaker een zwak voor beetje slungelige studentikoze tiepjes, geen ballen, maar dat vind ik Rikkert ook niet echt. Hij moet alleen niet te vaak zijn shirt uittrekken, dan is ie wat minder charmant.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:35 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik denk dat je ff een tijdje geen BB meer moet kijkenJe krijgt waanideeen!
Tanja mag DVD kijken, en Lieske is jaloersquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Waar sloeg die DVD-opmerking van Lieske trouwens net op?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ik denk dat die voor vrouwen minder aantrekkelijk is dan voor mannen die van mannen houden.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |