Misschien nog een beetje frustie omdat je scharrel er geen trek in had vriendje te worden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehehe je begint het eindelijk in te zien...
Lieverd, pak jij eens een woordenboek en zoek het woord "cynisme" op. Vermenigvuldig dat met 23, dan heb je ongeveer het effect wat Q hier probeert te bereiken. Met nadruk op probeert.quote:
Dat ik iets probeer is al een wonder.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieverd, pak jij eens een woordenboek en zoek het woord "cynisme" op. Vermenigvuldig dat met 23, dan heb je ongeveer het effect wat Q hier probeert te bereiken. Met nadruk op probeert.
Euh, nee ik word nogal cynisch van mijn werk en van die kutscriptie..quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Misschien nog een beetje frustie omdat je scharrel er geen trek in had vriendje te worden?.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Q krijgt inzicht mensen... de tweede al vanavond.
Ik denk dat je gelijk hebt inderdaad...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieverd, pak jij eens een woordenboek en zoek het woord "cynisme" op. Vermenigvuldig dat met 23, dan heb je ongeveer het effect wat Q hier probeert te bereiken. Met nadruk op probeert.
Ik ga het meteen melden bij de paus. Misschien verklaart 'ie je wel heilig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat ik iets probeer is al een wonder.
Ik geloof niet in de paus.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga het meteen melden bij de paus. Misschien verklaart 'ie je wel heilig.
Overigens mag je dan helemaal nooit meer neuken, maar dat was toch al geen probleem.
Ik doe nog niet eens mn best!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt inderdaad...
Dat kan beter Q !!
Alleen jammer dat je kutscriptie niet sneller afkomt door op andere mensen te katten,quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, nee ik word nogal cynisch van mijn werk en van die kutscriptie..
quote:
Single mannen hebben we al teveel hier.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef Rocco_jr het volgende:
Hoi ik ben single!
Ja, vlak voor Sesamstraat zeker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
! Hij bestaat hoor, ik heb hem zelfs op tv gezien!
Rocco?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef Rocco_jr het volgende:
Hoi ik ben single!
Hmm apart, ik kom juist altijd meer single vrouwen tegen. Maar goed, ik ben alweer wegquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Single mannen hebben we al teveel hier.
Ik heb m`n bijnaam niet zelf gekozen dus moet er iets van weghebben jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Rocco?
Als je een beetje op m lijkt, dan ben je van mij!!!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Rocco?
Stuur ze eens mijn kant op dan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:25 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Hmm apart, ik kom juist altijd meer single vrouwen tegen. Maar goed, ik ben alweer weg![]()
En waar kom je die zoal tegen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:25 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Hmm apart, ik kom juist altijd meer single vrouwen tegen. Maar goed, ik ben alweer weg![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
, jij houdt wel van stevig?
ik ben er weg van, het forum loopt me te traag.
Helemaal gelijk in, maar mijn frustraties worden er wel een beetje minder van.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je kutscriptie niet sneller afkomt door op andere mensen te katten,.
Ik heb m`n principes gisteren aan de kant gezet en naar een introductiefeestje geweest voor nieuwe buitenlandse studenten. Heerlijke Amerikaanse, Canadeze en Duitse vrouwen. Bijna allemaal single of spelen het, leuk avondjequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:26 schreef trancethrust het volgende:
[..]
En waar kom je die zoal tegen?![]()
HEBO dus, grappigquote:
Ga lekker ff een avondje chillen mop!! Er ff uit ofzo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
Maar ik zit echt even muuuuuuuuuurvast met m'n scriptie.
Dan moet je dat dus op de Haagse Hogeschool gedaan hebben.quote:
* Christine heeft ook hhs gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus op de Haagse Hogeschool gedaan hebben.
* RATMEN ook en hij werkt er nuquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:31 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine heeft ook hhs gedaan
Ik heb er wel veel lol gehad in ieder geval...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is toch een grappige opleiding?
Veel bij de HEBOS gezeten ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb er wel veel lol gehad in ieder geval...![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus op de Haagse Hogeschool gedaan hebben.
Trouwens wel leuk dat je de eerste vrouw bent die niet denkt dat Rocco een afgeleidde is van mijn echte naam maar weet waar de naam Rocco vandaan komt... Respectquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Rocco?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:33 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Trouwens wel leuk dat je de eerste vrouw bent die niet denkt dat Rocco een afgeleidde is van mijn echte naam maar weet waar de naam Rocco vandaan komt... Respect![]()
Ik ken wel een Tessa, maar ik weet niet of het dezelfde isquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Ken jij Tessa?
Volgens mij heb ik je trouwens wel eens gezien in de stad
Maar ik bedenk me opeens.... die toevoeging "jr" die betekent toch niet wat ik denk dat ie betekent?quote:
Je valt niet op mannen met kleine piemelsquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar ik bedenk me opeens.... die toevoeging "jr" die betekent toch niet wat ik denk dat ie betekent?
Dat ik jonger ben dan hem ja :p ik ben geen senior dus de junior... Je signature zie ik nu ook pas; wanneer kom je eens een willekeurig DVD-tje kijken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:35 schreef Mokster het volgende:
[..]
Maar ik bedenk me opeens.... die toevoeging "jr" die betekent toch niet wat ik denk dat ie betekent?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je valt niet op mannen met kleine piemels.
Daar gaan mijn kansen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Je valt niet op mannen met kleine piemels.
Ik hou van Roccoquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:37 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Dat ik jonger ben dan hem ja :p ik ben geen senior dus de junior... Je signature zie ik nu ook pas; wanneer kom je eens een willekeurig DVD-tje kijken?![]()
[afbeelding]
Dat is senior![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:41 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Rocco dan ook vast van jou, at least junior does!![]()
Zelfde opleiding als jij... en ze zat bij mij op de studentenvereniging.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik ken wel een Tessa, maar ik weet niet of het dezelfde is.
Ik was ff chocola en baco aan het halen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
Waar is iedereen heen?
DVD-tjes kijken?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
Waar is iedereen heen?
Ik ben van m`n weekend genieten, dag lieve singles!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
Waar is iedereen heen?
Goeie combi!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik was ff chocola en baco aan het halen.
Baco is gezond.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik was ff chocola en baco aan het halen.
Dag Rocco!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:45 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Ik ben van m`n weekend genieten, dag lieve singles!![]()
Welke vereniging ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Zelfde opleiding als jij... en ze zat bij mij op de studentenvereniging.
Ja wel he?quote:
Deed ze onderzoekjes voor het atrium ? Enne volgens mij herken ik jou in combi met alphaquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Alpha, maar ze zat ook bij Pallas.
Weet je 't al?
Ach, alcohol is gewoon altijd gezond.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja wel he?
Ik geloof alleen niet dat het zo goed is voor m'n scriptie...
Maar ik werk gewoon stug door.
Ik ben trots op je!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja wel he?
Ik geloof alleen niet dat het zo goed is voor m'n scriptie...
Maar ik werk gewoon stug door.
Dat kan, ik zat een aantal jaar geleden in het bestuur.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Deed ze onderzoekjes voor het atrium ? Enne volgens mij herken ik jou in combi met alpha.
Dat is het zeker. Ik heb altijd met Benno "zaken gedaan" voor bv HAAG IN ed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat kan, ik zat een aantal jaar geleden in het bestuur.
Kleine wereld.
Benno is intussen vader...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Ik heb altijd met Benno "zaken gedaan" voor bv HAAG IN ed.
'97 HAAG IN ciequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Benno is intussen vader...
Maar zat jij ook in een bestuur dan ofzo?
Dat kan ik, als lurker zijnde, Christine niet aandoen...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:10 schreef QyRoZ het volgende:
Je hebt iedereen weggejaagd, Christine. Goed zo.
Hoi!quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kan ik, als lurker zijnde, Christine niet aandoen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |