Ik post alleen maar hoogstaande onzin!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
![]()
En weer een voorbeeld van de neergang van dit topic![]()
Wist ik maar eens iets zeker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat je lolly was?
Kijk Joeyquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik post alleen maar hoogstaande onzin!!
doe toch eens normaalquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:59 schreef Christine het volgende:
[..]
Ze pakten je lolly af op het schoolplein? Daar zou ik ook een complex van krijgen
99... Laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weet het wel zeker
Ben je ontmaagd in 99?
Dan mag je als nog in het oude maagden topic
Maar je deed het toch maar... da's wel lief.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:02 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Sterker nog
Ik was al aan het tikken
Moest de backspace er bij halen![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je Maandag weer mag werken
Je had er eentje verkeerd 89 toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:04 schreef Mokster het volgende:
[..]
99... Laten we het daar maar op houden
Dus?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
, heb je nog niet gehoord van die verhoogde alarmfase tav terroristische aanslagen?
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:03 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je Maandag weer mag werken
En als z'n toko zondag ontploft?quote:
Dan hebben we nog kantoren in Utrecht en Rotterdam waar ik zonder problemen terecht kan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan mag die nog wel werken
Is alleen beetje lastig
Dat was geen mening maar een kutopmerkingquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef Christine het volgende:
[..]
sorry dat mijn mening jou niet bevalt.
Dan kan ik weer met mensen praten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je je er nu al op verheugen?
Dan kan je er toch omheen rijdenquote:
Omheen rijden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Dan kan je er toch omheen rijden
Bovendien ontploft zo'n toko niet op zondag, maar eerder maandag in de spits.
Lekker zo dichtbij, wordt je in het weekend ook nog aan je werk herinnerd,quote:
Oh, je zit te huilen? Ik zei toch sorry....quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was geen mening maar een kutopmerking![]()
Ik kan mijn werk zien als ik uit het raam kijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Krijg je als je zo ongeveer naast je werk woont![]()
Doe eens normaalquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, je zit te huilen? Ik zei toch sorry....
Ja, je bent om van te jankenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, je zit te huilen? Ik zei toch sorry....
Hey Godlike02quote:
Zoals het hoort! Je werk is je leven!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Lekker zo dichtbij, wordt je in het weekend ook nog aan je werk herinnerd,.
Hoef je je wekker tenminste niet te zettenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik kan mijn werk zien als ik uit het raam kijk.
Je bent echt niet lief vanavond.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Voor mooi vuurwerk dichtbij, zat je in Enschede beter.
Ik heb bier op.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:10 schreef Christine het volgende:
[..]
Oeh, het zit diep... je vertoont beschermend gedrag.
Uhuh, je hebt de foto's wel gezien tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Was het gezellig met Jer en Mukie?
Eentjequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Uhuh, je hebt de foto's wel gezien toch.
Maar het kan NOG triester....quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Zoals het hoort! Je werk is je leven!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van Q
Tof, dan blijf ik nog ff hangenquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Begint net pas!
Dus de cliffhanger moet nog komen
In het Userfoto topic van US staan er nog een paar.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eentje
jij en mukie op een bankje
Waren er nog lichaamsdelen die contact hadden met elkaar? Tongen ofzo??quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Eentje
jij en mukie op een bankje
Zal zo ff gaan kijken!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:12 schreef RATMEN het volgende:
[..]
In het Userfoto topic van US staan er nog een paar.
Mogelijk, alleen hebben we daar dan net geen foto's vanquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Waren er nog lichaamsdelen die contact hadden met elkaar? Tongen ofzo??
Misschien nog een beetje frustie omdat je scharrel er geen trek in had vriendje te worden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Hehehe je begint het eindelijk in te zien...
Lieverd, pak jij eens een woordenboek en zoek het woord "cynisme" op. Vermenigvuldig dat met 23, dan heb je ongeveer het effect wat Q hier probeert te bereiken. Met nadruk op probeert.quote:
Dat ik iets probeer is al een wonder.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieverd, pak jij eens een woordenboek en zoek het woord "cynisme" op. Vermenigvuldig dat met 23, dan heb je ongeveer het effect wat Q hier probeert te bereiken. Met nadruk op probeert.
Euh, nee ik word nogal cynisch van mijn werk en van die kutscriptie..quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef Frezer het volgende:
[..]
Misschien nog een beetje frustie omdat je scharrel er geen trek in had vriendje te worden?.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Q krijgt inzicht mensen... de tweede al vanavond.
Ik denk dat je gelijk hebt inderdaad...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Lieverd, pak jij eens een woordenboek en zoek het woord "cynisme" op. Vermenigvuldig dat met 23, dan heb je ongeveer het effect wat Q hier probeert te bereiken. Met nadruk op probeert.
Ik ga het meteen melden bij de paus. Misschien verklaart 'ie je wel heilig.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:15 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dat ik iets probeer is al een wonder.
Ik geloof niet in de paus.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ga het meteen melden bij de paus. Misschien verklaart 'ie je wel heilig.
Overigens mag je dan helemaal nooit meer neuken, maar dat was toch al geen probleem.
Ik doe nog niet eens mn best!quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt inderdaad...
Dat kan beter Q !!
Alleen jammer dat je kutscriptie niet sneller afkomt door op andere mensen te katten,quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Euh, nee ik word nogal cynisch van mijn werk en van die kutscriptie..
quote:
Single mannen hebben we al teveel hier.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef Rocco_jr het volgende:
Hoi ik ben single!
Ja, vlak voor Sesamstraat zeker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
[..]
! Hij bestaat hoor, ik heb hem zelfs op tv gezien!
Rocco?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:23 schreef Rocco_jr het volgende:
Hoi ik ben single!
Hmm apart, ik kom juist altijd meer single vrouwen tegen. Maar goed, ik ben alweer wegquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Single mannen hebben we al teveel hier.
Ik heb m`n bijnaam niet zelf gekozen dus moet er iets van weghebben jaquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Rocco?
Als je een beetje op m lijkt, dan ben je van mij!!!
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Rocco?
Stuur ze eens mijn kant op dan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:25 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Hmm apart, ik kom juist altijd meer single vrouwen tegen. Maar goed, ik ben alweer weg![]()
En waar kom je die zoal tegen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:25 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Hmm apart, ik kom juist altijd meer single vrouwen tegen. Maar goed, ik ben alweer weg![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:26 schreef Frezer het volgende:
[..]
, jij houdt wel van stevig?
ik ben er weg van, het forum loopt me te traag.
Helemaal gelijk in, maar mijn frustraties worden er wel een beetje minder van.quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:20 schreef Frezer het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je kutscriptie niet sneller afkomt door op andere mensen te katten,.
Ik heb m`n principes gisteren aan de kant gezet en naar een introductiefeestje geweest voor nieuwe buitenlandse studenten. Heerlijke Amerikaanse, Canadeze en Duitse vrouwen. Bijna allemaal single of spelen het, leuk avondjequote:Op vrijdag 9 september 2005 21:26 schreef trancethrust het volgende:
[..]
En waar kom je die zoal tegen?![]()
HEBO dus, grappigquote:
Ga lekker ff een avondje chillen mop!! Er ff uit ofzo...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:29 schreef Christine het volgende:
Maar ik zit echt even muuuuuuuuuurvast met m'n scriptie.
Dan moet je dat dus op de Haagse Hogeschool gedaan hebben.quote:
* Christine heeft ook hhs gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus op de Haagse Hogeschool gedaan hebben.
* RATMEN ook en hij werkt er nuquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:31 schreef Christine het volgende:
[..]
* Christine heeft ook hhs gedaan
Ik heb er wel veel lol gehad in ieder geval...quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Het is toch een grappige opleiding?
Veel bij de HEBOS gezeten ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb er wel veel lol gehad in ieder geval...![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:31 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus op de Haagse Hogeschool gedaan hebben.
Trouwens wel leuk dat je de eerste vrouw bent die niet denkt dat Rocco een afgeleidde is van mijn echte naam maar weet waar de naam Rocco vandaan komt... Respectquote:Op vrijdag 9 september 2005 21:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Rocco?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 21:33 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Trouwens wel leuk dat je de eerste vrouw bent die niet denkt dat Rocco een afgeleidde is van mijn echte naam maar weet waar de naam Rocco vandaan komt... Respect![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |