Zo erg newbie ook weer niet hoor, en het aantal posts zegt niets.quote:
Iemand die sinds 2000 meedraait zou ik geen newbie noemen; maar op iemand als laffer zou ik zowieso niet reageren, nu ik geen 'verwijder' knop meer hebquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:25 schreef frederik het volgende:
[..]
Zo erg newbie ook weer niet hoor, en het aantal posts zegt niets.
Beter iets minder posten in aantal, dan posten om het posten.
en toch reageer je indirect op mequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Iemand die sinds 2000 meedraait zou ik geen newbie noemen; maar op iemand als laffer zou ik zowieso niet reageren, nu ik geen 'verwijder' knop meer heb
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:31 schreef laffer het volgende:
komt die kletterslet hier nog posten of hoe zit dat??
het zeker zo`n kop in het zand steek typje![]()
ik voel dat het klikt tussen onsquote:
Even vertellen dan...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef laffer het volgende:
ben je eigenlijk wel een lekker wijf, of ben je een afgelikte boterham?
of ben je een shemale, want sjeen is een jongensnaam...
vertel eens wat![]()
Ja hequote:
quote:
kijk even naar de registratiedatum en doe ff normaalquote:
Thanksquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
en nog veel succes gewenst als modje natuurlijk![]()
Zat bij het kerstpakket, in de envelop met je salarisverhogingquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef Mike het volgende:
Nee, ik kwam toevallig binnenvallen. Als ik vraag waar mijn uitnodiging was dan krijg ik altijd als antwoord dat 'ie vast verdwenen is bij de post.
Niet gekregenquote:
Eerste nacht moet je altijd doormodden hoor. Da's ontgroeningquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef Sjeen het volgende:
Nogmaals dank![]()
Ik ga zo eens mijn bedje opzoeken, zodat ik morgen er fris tegen aan kan...
Ow, nou ok...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eerste nacht moet je altijd doormodden hoor. Da's ontgroening
Da's wel waar hoor, Sjeen, want dan kan ik zo tenminste wél naar bedquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eerste nacht moet je altijd doormodden hoor. Da's ontgroening
Hmmmzzz, zal vriendje leuk vinden... En als ik nou gewoon de wekker héééél vroeg zetquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's wel waar hoor, Sjeen, want dan kan ik zo tenminste wél naar bed
Als jij je wekker om een uur of 1 zet, is het prima hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmmzzz, zal vriendje leuk vinden... En als ik nou gewoon de wekker héééél vroeg zet![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als jij je wekker om een uur of 1 zet, is het prima hoor
Hou vol marinier, je bént niet moequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef Sjeen het volgende:
Ow, nou ok...![]()
Koffie en Redbull klaarzet
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou vol marinier, je bént niet moe![]()
Opwindend hè, mod zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:59 schreef Sjeen het volgende:
Geen wekker gezet... Kan gewoon niet slapen
![]()
Nu nog wel... Wie weet hoe het morgen isquote:
Het gaat hard achteruit; ik zou er nog maar even van genietenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef Sjeen het volgende:
Nu nog wel... Wie weet hoe het morgen is![]()
Nog even zit te genietenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat hard achteruit; ik zou er nog maar even van genieten
Mij... uit de löss overigensquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:25 schreef latic het volgende:
Wie hebben ze nu weer uit de klei getrokken?
Dat vroeg ik me ook af toen ik jouw usernaam zag. Nou ja, ik vroeg me eigenlijk af 'wie is dát nou weer'...quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:25 schreef latic het volgende:
Wie hebben ze nu weer uit de klei getrokken?
1. static (ja ren maar naar het FA topic)quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow ja, in WGR is het goed gebruik dat je je even voorstelt door het beantwoorden van een paar simpele vragen:
1) van wie ben je een kloon
2) werk je?
3) heb je geld?
4) ben je recht?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:36 schreef latic het volgende:
(ja ren maar naar het FA topic)
Huh ? Is er een nieuwe mod ? Niemand vertelt mij ooit watquote:
Dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |