Zo erg newbie ook weer niet hoor, en het aantal posts zegt niets.quote:
Iemand die sinds 2000 meedraait zou ik geen newbie noemen; maar op iemand als laffer zou ik zowieso niet reageren, nu ik geen 'verwijder' knop meer hebquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:25 schreef frederik het volgende:
[..]
Zo erg newbie ook weer niet hoor, en het aantal posts zegt niets.
Beter iets minder posten in aantal, dan posten om het posten.
en toch reageer je indirect op mequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:27 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Iemand die sinds 2000 meedraait zou ik geen newbie noemen; maar op iemand als laffer zou ik zowieso niet reageren, nu ik geen 'verwijder' knop meer heb
quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:31 schreef laffer het volgende:
komt die kletterslet hier nog posten of hoe zit dat??
het zeker zo`n kop in het zand steek typje![]()
ik voel dat het klikt tussen onsquote:
Even vertellen dan...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:17 schreef laffer het volgende:
ben je eigenlijk wel een lekker wijf, of ben je een afgelikte boterham?
of ben je een shemale, want sjeen is een jongensnaam...
vertel eens wat![]()
Ja hequote:
quote:
kijk even naar de registratiedatum en doe ff normaalquote:
Thanksquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef laffer het volgende:
[..]
![]()
en nog veel succes gewenst als modje natuurlijk![]()
Zat bij het kerstpakket, in de envelop met je salarisverhogingquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:59 schreef Mike het volgende:
Nee, ik kwam toevallig binnenvallen. Als ik vraag waar mijn uitnodiging was dan krijg ik altijd als antwoord dat 'ie vast verdwenen is bij de post.
Niet gekregenquote:
Eerste nacht moet je altijd doormodden hoor. Da's ontgroeningquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:22 schreef Sjeen het volgende:
Nogmaals dank![]()
Ik ga zo eens mijn bedje opzoeken, zodat ik morgen er fris tegen aan kan...
Ow, nou ok...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eerste nacht moet je altijd doormodden hoor. Da's ontgroening
Da's wel waar hoor, Sjeen, want dan kan ik zo tenminste wél naar bedquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Eerste nacht moet je altijd doormodden hoor. Da's ontgroening
Hmmmzzz, zal vriendje leuk vinden... En als ik nou gewoon de wekker héééél vroeg zetquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Da's wel waar hoor, Sjeen, want dan kan ik zo tenminste wél naar bed
Als jij je wekker om een uur of 1 zet, is het prima hoorquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hmmmzzz, zal vriendje leuk vinden... En als ik nou gewoon de wekker héééél vroeg zet![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:41 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Als jij je wekker om een uur of 1 zet, is het prima hoor
Hou vol marinier, je bént niet moequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef Sjeen het volgende:
Ow, nou ok...![]()
Koffie en Redbull klaarzet
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hou vol marinier, je bént niet moe![]()
Opwindend hè, mod zijnquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:59 schreef Sjeen het volgende:
Geen wekker gezet... Kan gewoon niet slapen
![]()
Nu nog wel... Wie weet hoe het morgen isquote:
Het gaat hard achteruit; ik zou er nog maar even van genietenquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:17 schreef Sjeen het volgende:
Nu nog wel... Wie weet hoe het morgen is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |