okquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:32 schreef speknek het volgende:
Proberen of dit kan zonder er een suf opsomtopic van te maken.
Ik weet, van Fok mag het niet, maar ik ben toch maar weer even aan de gang met snes9x. Man, tis toch wel gaaf hoor. Lufia 2 pwnedquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:04 schreef Rodie83 het volgende:
Per definitie Lufia ja. Wat een toffe game was dat. Leukste RPG met ook de leukste puzzels erin die ik gespeeld heb. Misschien dat ik die stiekem weer eens op een emulatortje moet spelen
oh die is ook cool idd..maar op de N64 vond ik um wat leukerquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:00 schreef Scorp[AM] het volgende:
je vergeet toch echt de master vande snes games:: mario kart
whehe ik kon Mortal Kombat gewoon (makkelijk) uitspelen..ook toen ik nog heeeel klein wasquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef P8 het volgende:
mortal kombat is best een lame kutspel. zelfs op easy is ie nog moeilijk om uit te spelen.
Zelda was tof. en donkey kong country was ook zwaar ok.
Heb 1GB van die shitquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:04 schreef Rodie83 het volgende:
Per definitie Lufia ja. Wat een toffe game was dat. Leukste RPG met ook de leukste puzzels erin die ik gespeeld heb. Misschien dat ik die stiekem weer eens op een emulatortje moet spelen
oh en nu ik je avatar ziequote:Op vrijdag 9 september 2005 22:29 schreef Eland het volgende:
Lufia 2, Super Maria World.
hmm die ken ik niet...toch maar is een keertje spelenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Chrono Trigger !
Op de voet gevolgd door Terranigma en Mario Kart
Ik ken 'em onder de naam "Unirally".quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:50 schreef MidnightMotion het volgende:
[..]
Unicycle! Die was ook behoorlijk verslavend
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ken 'em onder de naam "Unirally".
SNESquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:37 schreef -Marjo- het volgende:
Solstice:
[afbeelding]
en Zelda:
[afbeelding]
NES'ers openen maar hun eigen topicquote:Op zaterdag 10 september 2005 12:47 schreef DjDev het volgende:
Hmm misschien kan een mod de TT veranderen in: " De beste (S)NES games!"
ok ook goedquote:Op zaterdag 10 september 2005 13:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
NES'ers openen maar hun eigen topicSNES regeert de shit
En hoewel ik 'em zelf nooit op de SNES heb gespeeld, is ook Delphine's meestwerk Another World / Out Of This World natuurlijk helemaal te gek. Een van de meest sfeervolle games ooit gemaakt, als je dit niet hebt gespeeld, zou je het gelijk even op moeten zoeken en vanavond nog moeten spelen. Hoewel er natuurlijk geen enkel geldig excuus dit spel gemist te hebben, want het is werkelijk voor zo'n beetje elk platform gemaakt, van Amiga tot Game Boy. En ook de SNES dus.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:07 schreef Tijn het volgende:
Ik vond Flashback ook wel tof. Behalve dat je niet overal kunt saven, waar je helemaal gek van kunt worden.
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |