abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5766509
quote:
Op woensdag 11 september 2002 00:23 schreef disjfa het volgende:
t is jammer dat de zangeres er mee gekapt is en lunascape is begonnen

roeleerd ook btw zwaar de pan uit (vorige week op westerpop )

Vandaar dat ik My second Skin van Lunascape zo'n geweldig nummer vind.

Geke is goed!

pi_5766554
vind het nieuwe nummer dan weer.. minder, vorige 3 cd's heb ik wel erg van genoten
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_5790104
quote:
Op maandag 09 september 2002 23:44 schreef Gorro het volgende:

Ik ga tog voor Visions Dat is niet alleen het beste nummer van dit millennium, maar allertijden...

Ik ben het niet met je eens. Ik vind veel nummers leuk van Hooverphonic, maar deze slaat net de plank helemaal mis. Het is een misplaatst bombastisch crescendo misbaksel geworden. . Daarvoor moeten ze wat vaker naar GYBE! luisteren.
Ik vind 2wicky een leuk nummer, omdat er ook zo'n leuke vage clip bij zat toen.
pi_6966283
2wicky is inderdaad een lekker nummertje
Nr9 vind ik ook een heel goed nummer, alleen die pokke herrie aan het begin, het midden en eind vind ik erg ruk...waarom zit dat er eigenlijk in?
  zondag 24 november 2002 @ 16:10:13 #35
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_6973181
Vinegar and Salt heeft me op Werchter live bijna doen janken...

wat een prachtige plaat

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 11 december 2002 @ 10:14:21 #36
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7263946
Hoorde laatst een nummer van Hooverphonic op de radio voorbij komen en was gelijk helemaal verkocht! Ik wil dus ook een hele cd van ze aan gaan schaffen, maar welke kan ik dan het beste nemen?

Tips graag!

Back in town
pi_7267779
Is idd erg lekkah relaxende muziek
Ja die stem van haar doet et em gewoon idd
HET LEVEN IS TE KORT OM NIET ELK MOMENT TEN VOLLE TE BENUTTEN
  woensdag 11 december 2002 @ 16:37:13 #38
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_7272010
quote:
Op woensdag 11 december 2002 10:14 schreef Elbutre het volgende:
Hoorde laatst een nummer van Hooverphonic op de radio voorbij komen en was gelijk helemaal verkocht! Ik wil dus ook een hele cd van ze aan gaan schaffen, maar welke kan ik dan het beste nemen?

Tips graag!

Allemaal

Ik vind ze allemaal top, zou er niet egt 1 aan kunnen wijzen die het beste is. The Magnificent Tree (Limited Edition) heeft natuurlijk wel het geniale Visions erop staan, maar eigenlijk zijn alle albums goed van ze...

maandag 16 december 2002 @ 10:15:59 #39
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7362496
Iik heb van het weekend 'The Magnificent Tree gekocht en hij is ! "Mad about you", en "Vinegar & Salt vind ik het mooist!

De nieuwe CD Jackie Cane ga ik vandeweek ook maar even scoren!

Back in town
pi_7791301
quote:
Op donderdag 12 september 2002 11:22 schreef sweek het volgende:
vind het nieuwe nummer dan weer.. minder, vorige 3 cd's heb ik wel erg van genoten
Wat veranderen tijden toch snel... ondertussen post ik met hoofdletters, posticonen, en vind ik het wel een geweldig nummer.

Het hele album Jackie Cane ben ik steeds meer gaan apprecieren, het thema begint me steeds meer te bevallen en met de hemelse stem van Geike kan het gewoon niet anders dan goed gaan.

Mijn favorieten? Sometimes, prachtig openingsnummer en een beetje up-tempo.. voor zover Hooverphonic dat doet. Sad Song staat ook helemaal bovenaan... mooi gitaartje, stem erbij, wat strijkers... lekker simpel gehouden en heel pakkend.
Qua teksten zijn ze ook alleen maar gegroeid merk ik duidelijk...

Ik ben dit album duidelijk in de loop van de tijd beter en beter gaan vinden, van een matige opvolger van het door mij geweldig bevonden The Magnificent Tree tot een album wat misschien nog beter is dan dat.

Probeer ook The Last Supper eens, ik weet niet wat het is, maar het heeft iets, dat nummer.

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_7792690
Sometimes is inderdaad heel erg goed. Ik draai 'm dan ook regelmatig. Toevallig net nog. Ik ga toch binnenkort eens uit op albums van Hooverphonic.
  donderdag 9 januari 2003 @ 11:56:27 #42
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_7794522
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 09:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sometimes is inderdaad heel erg goed. Ik draai 'm dan ook regelmatig. Toevallig net nog. Ik ga toch binnenkort eens uit op albums van Hooverphonic.
Die zijn volgens mij allemaal duurder dan 20 euro, helaas... Alleen Blue Wonder Power Milk is al een tijdje voor een kopersvriendelijker bedrag afgeprijsd.
  donderdag 9 januari 2003 @ 12:00:36 #43
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_7794577
The Kiss vind ik het mooiste nummer van het nieuwe album denk ik, en verder natuurlijk ook Sometimes. Maar bij het niveau van het hemelse Visions komen ze niet. Moest ook even wennen aan het album, maar tis tog wel een goed album.
pi_7797030
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 11:56 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Die zijn volgens mij allemaal duurder dan 20 euro, helaas... Alleen Blue Wonder Power Milk is al een tijdje voor een kopersvriendelijker bedrag afgeprijsd.

www.proxis.be

Jackie Cane: 19.99
The Magnificent Tree 15.50
Blue Wonder Power Milk 15.16
A New Stereophonic Sound Spectactular: 15.16

Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  donderdag 9 januari 2003 @ 15:31:45 #45
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7798794
quote:

[..]

Dat ligt er volgens mij helemaal aan bij wie je hem koopt! Bij de Free Record Shop betaal je je wel helemaal blauw. Maar gelukkig zijn er hier in de buurt ook nog goedkopere cd-winkels te vinden! Volgens mij kost de nieuwe cd Jackie Cane hier 17.50 euro! Ik ga hem van het weekend halen!
Back in town
pi_7798954
quote:

[..]

http://elcheapo.nl/

Blue Wonder Power Milk:
NLStore: 10.83
Proxis: 15.16

A New Stereophonic Sound Spectacular:
FRS: 13.55 (in de winkel ligt i volgens mij voor 11.99)
Proxis: 12.40

zondag 12 januari 2003 @ 20:17:56 #47
43613 Dr_SnUgGles
*click here for verbal abuse*
pi_7860622
mad about you
  zondag 2 februari 2003 @ 18:22:58 #48
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_8240366
quote:
Op donderdag 12 september 2002 09:10 schreef CosmoKramer het volgende:

[..]

Vindt Blue Wonder Power Milk toch echt de beste cd van HV! Is geen nieuwe en ik denk niet dat ie nog makkelijk te krijgen is. Mischien bij Bol.com of kazaa?

En Eden is overigens lang niet het beste nummer van die cd!

Daar ben ik dus ook achter gekomen nu Duidelijk een verdomd goed album dit had het graag eerder ontdekt Maargoed vind t net zo'n juweeltje als Moon Safari van Air ga deze net zo grijs draaien denk ik Eden doet me nu nietmeer zo veel had die MP3 helemaal grijs gedraait. Alle nummers zijn gewoon echt goed maar favorieten zijn: Battersea, Dictionary, Lung, Strange Effect(heel zoet maar net niet te en dat zijn er niet veel is moeilijk), Renaissanse Effect en Tuna

Kwam m toevallig tegen had m al op m'n to buy list gezet en zag m heel toevallig in de koopjes lijst op Bol.com staan voor E.9.95 dus kon m niet laten liggen en heb daar geen moment spijt van. Nieuwere Jackie Cane wil ik misschien nog hebben debuut laat ik aan me voorbij gaan is nog zonder Geike

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_8666799
Hooverphonic NU live op 3FM!

En ze doen Mad About You . Prachtig. Kippenvel. Geweldig.

Tussen 4 en 5 uur gaan ze nog 2 nummer live spelen.

pi_8715332
Gistermorgen waren ze ook bij Stenders Vroeg en het geweldige Sometimes krijgt inmiddels al veel airplay bij 3FM. Zou dat dan de definitieve doorbraak van Hooverphonic in Nederland betekenen?
  dinsdag 25 februari 2003 @ 20:12:43 #51
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_8715357
heerlijke muziek, krijg als het goed is deze week een cd van Hooverphonic
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_8715670
Bij de winkel hadden ze Hooverphonic Presents: Jackie Cane niet . Maar ik wil hem hebben! Ik ga vragen of ze hem willen bestellen en anders ga ik gewoon naar bol.com!
  dinsdag 25 februari 2003 @ 20:31:44 #53
27648 Weakling
available in strong mint
pi_8715744
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende: Zou dat dan de definitieve doorbraak van Hooverphonic in Nederland betekenen?
Het zou eens tijd worden! Heerlijke muziek ... ook toen ze nog gewoon Hoover waren ... 2Wicky blijft goed ... maar de huidige muziek heeft tegenwoordig iets moois melancholisch ... vinnik nog lekkerder ...
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 25 februari 2003 @ 22:37:50 #54
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_8718553
Hooverphonic is goed! Vorig jaar in 013 gezien.. echt well wicked.. die zangeres is iid enorm geil... (ja, dat is ze gewoon). Geweldige stem die die geweldige mooie hoge uithalen kan doen (mniet goed voor mijn oren though
[b]@RemiLehmann[/b]
  dinsdag 25 maart 2003 @ 01:25:45 #55
50720 Wrong
Blinded by the lights..
pi_9354295
Zag ze gister weer B&D. Ik moet toch zeggen dat ik me niet echt meer kan vinden in Hooverphonic. Vond de eerste cd geweldig maar daarna werd het imo allemaal wat minder.
Dizzy new heights..
  dinsdag 25 maart 2003 @ 07:14:06 #56
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_9354891
Hooverpnonic prs jackie kane

pi_9358722
Nieuwe nummer van ze is echt leuk Ben de naam ff kwijt...
pi_9364297
Sometimes!

En de CD is echt briljant! Ik vind Hooverphonic presents Jackie Cane leuker dan The Magnificent Tree, alhoewel daar dan weer Mad About You op staat.

pi_9461003
Oh en ik las op internet dat One in Belgie de nieuwe single is!

Persoonlijk vind ik Nirvana Blue veel mooier, maar One is ook goed .

pi_9465910
Ik heb gisteren met 'Presents Jacky Cane' in mn handen gestaan, maar uiteindelijk niet gekocht. Hoe klinken de liedjes? Ik heb Sometimes gelusiterd, en dat klnikt echt erg goed. Is de rest ene beetje te vergelijken daarmee?
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')