quote:Vandaar dat ik My second Skin van Lunascape zo'n geweldig nummer vind.
Op woensdag 11 september 2002 00:23 schreef disjfa het volgende:
t is jammer dat de zangeres er mee gekapt is en lunascape is begonnenroeleerd ook btw zwaar de pan uit
(vorige week op westerpop
)
Geke is goed!
quote:Ik ben het niet met je eens. Ik vind veel nummers leuk van Hooverphonic, maar deze slaat net de plank helemaal mis. Het is een misplaatst bombastisch crescendo misbaksel geworden.
Op maandag 09 september 2002 23:44 schreef Gorro het volgende:Ik ga tog voor Visions Dat is niet alleen het beste nummer van dit millennium, maar allertijden...
wat een prachtige plaat
Tips graag!
quote:Allemaal
Op woensdag 11 december 2002 10:14 schreef Elbutre het volgende:
Hoorde laatst een nummer van Hooverphonic op de radio voorbij komen en was gelijk helemaal verkocht! Ik wil dus ook een hele cd van ze aan gaan schaffen, maar welke kan ik dan het beste nemen?Tips graag!
Ik vind ze allemaal top, zou er niet egt 1 aan kunnen wijzen die het beste is. The Magnificent Tree (Limited Edition) heeft natuurlijk wel het geniale Visions erop staan, maar eigenlijk zijn alle albums goed van ze...
De nieuwe CD Jackie Cane ga ik vandeweek ook maar even scoren!
quote:Wat veranderen tijden toch snel... ondertussen post ik met hoofdletters, posticonen, en vind ik het wel een geweldig nummer.
Op donderdag 12 september 2002 11:22 schreef sweek het volgende:
vind het nieuwe nummer dan weer.. minder, vorige 3 cd's heb ik wel erg van genoten
Het hele album Jackie Cane ben ik steeds meer gaan apprecieren, het thema begint me steeds meer te bevallen en met de hemelse stem van Geike kan het gewoon niet anders dan goed gaan.
Mijn favorieten? Sometimes, prachtig openingsnummer en een beetje up-tempo.. voor zover Hooverphonic dat doet. Sad Song staat ook helemaal bovenaan... mooi gitaartje, stem erbij, wat strijkers... lekker simpel gehouden en heel pakkend.
Qua teksten zijn ze ook alleen maar gegroeid merk ik duidelijk...
Ik ben dit album duidelijk in de loop van de tijd beter en beter gaan vinden, van een matige opvolger van het door mij geweldig bevonden The Magnificent Tree tot een album wat misschien nog beter is dan dat.
Probeer ook The Last Supper eens, ik weet niet wat het is, maar het heeft iets, dat nummer.
quote:Die zijn volgens mij allemaal duurder dan 20 euro, helaas... Alleen Blue Wonder Power Milk is al een tijdje voor een kopersvriendelijker bedrag afgeprijsd.
Op donderdag 9 januari 2003 09:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Sometimes is inderdaad heel erg goed. Ik draai 'm dan ook regelmatig. Toevallig net nog. Ik ga toch binnenkort eens uit op albums van Hooverphonic.
quote:www.proxis.be
Op donderdag 9 januari 2003 11:56 schreef Grobbel het volgende:[..]
Die zijn volgens mij allemaal duurder dan 20 euro, helaas... Alleen Blue Wonder Power Milk is al een tijdje voor een kopersvriendelijker bedrag afgeprijsd.
Jackie Cane: 19.99
The Magnificent Tree 15.50
Blue Wonder Power Milk 15.16
A New Stereophonic Sound Spectactular: 15.16
quote:Dat ligt er volgens mij helemaal aan bij wie je hem koopt! Bij de Free Record Shop betaal je je wel helemaal blauw. Maar gelukkig zijn er hier in de buurt ook nog goedkopere cd-winkels te vinden! Volgens mij kost de nieuwe cd Jackie Cane hier 17.50 euro! Ik ga hem van het weekend halen!
Die zijn volgens mij allemaal duurder dan 20 euro, helaas... Alleen Blue Wonder Power Milk is al een tijdje voor een kopersvriendelijker bedrag afgeprijsd.
quote:http://elcheapo.nl/
Blue Wonder Power Milk:
NLStore: 10.83
Proxis: 15.16
A New Stereophonic Sound Spectacular:
FRS: 13.55 (in de winkel ligt i volgens mij voor 11.99)
Proxis: 12.40
quote:Daar ben ik dus ook achter gekomen nu
Op donderdag 12 september 2002 09:10 schreef CosmoKramer het volgende:[..]
Vindt Blue Wonder Power Milk toch echt de beste cd van HV! Is geen nieuwe en ik denk niet dat ie nog makkelijk te krijgen is. Mischien bij Bol.com of kazaa?
En Eden is overigens lang niet het beste nummer van die cd!
Kwam m toevallig tegen had m al op m'n to buy list gezet en zag m heel toevallig in de koopjes lijst op Bol.com staan voor E.9.95 dus kon m niet laten liggen en heb daar geen moment spijt van. Nieuwere Jackie Cane wil ik misschien nog hebben debuut laat ik aan me voorbij gaan is nog zonder Geike
En ze doen Mad About You
. Prachtig. Kippenvel. Geweldig.
Tussen 4 en 5 uur gaan ze nog 2 nummer live spelen.
quote:Het zou eens tijd worden! Heerlijke muziek ... ook toen ze nog gewoon Hoover waren ... 2Wicky blijft goed ... maar de huidige muziek heeft tegenwoordig iets moois melancholisch ... vinnik nog lekkerder ...
Op dinsdag 25 februari 2003 20:11 schreef Tom_Tom- het volgende: Zou dat dan de definitieve doorbraak van Hooverphonic in Nederland betekenen?
En de CD is echt briljant! Ik vind Hooverphonic presents Jackie Cane leuker dan The Magnificent Tree, alhoewel daar dan weer Mad About You
op staat.
Persoonlijk vind ik Nirvana Blue veel mooier, maar One is ook goed .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |