quote:
Net alsof jij dat zo erg vindt.quote:als ik nou maar niet over allemaal seksende kerels ga dromen
Ik ga met je mee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:slapen gaat..... goodnight
als ik nou maar niet over allemaal seksende kerels ga dromen
quote:
...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]
Deze is veel minder leuk dan het origineel.
ik heb er geen ervaring mee, maar mochten ze langskomen in mijn droom en mij totaal links laten liggen omdat ze elkaar interessanter vinden, dan zal ik daar morgen even verslag van komen doen....quote:
Is goed.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb er geen ervaring mee, maar mochten ze langskomen in mijn droom en mij totaal links laten liggen omdat ze elkaar interessanter vinden, dan zal ik daar morgen even verslag van komen doen....![]()
Jij postte van de week toch het origineel met Jim Carreyquote:
kom je tussen Henk en mij inliggen?!?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:32 schreef Svensational het volgende:
Ik ga met je mee.
We hebben ook nog een zwangere vrouw in het huis.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Roddels!!!!
Sven en Babet!
Net nu Dizer het SHO-huis verlaten heeft!
Ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij postte van de week toch het origineel met Jim Carrey
Rob vertelde het binnen 5 minuten. Weer 5 minuten later stond hij naakt met zijn been in z'n hand.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We hebben ook nog een zwangere vrouw in het huis.
Nu is het wachten tot BVO bekent dat hij een kunstbeen heeft..
kd lang bedoel je, in het kader van deze discussie?quote:
KD = Kristin Davis.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
kd lang bedoel je, in het kader van deze discussie?
[afbeelding]
wie is er zwanger?!?!?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef Bupatih het volgende:
We hebben ook nog een zwangere vrouw in het huis.
quote:Nu is het wachten tot BVO bekent dat hij een kunstbeen heeft..
Jij. Toch?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
wie is er zwanger?!?!?MB??? of Tania?!? Zhenar misschien?!?
Ze wil later met me trouwen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
KD = Kristin Davis.
Ik ben vlieft op Kristin..
Heel erg zelfs.
Zij ook al een beetje op mij, zei ze.
dat kind is er allangquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:40 schreef Bupatih het volgende:
Jij. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |