Dan snap jij niks van de Nederlandse taal.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je 'verbeteringen' slaan nergens op..
Waarschijnlijk ligt dat aan het gene waar je naar aan het kijken bentquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:49 schreef Gabry het volgende:
[..]
Mijn penis groeit nog met elke post![]()
je hebt de sc vermoord met die link manquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:08 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk maar eens in mijn fotoboekistie zo weer klein of lees de thread die ik net heb geopend !
<k*ttopic>
'Overbodig' staat niet gelijk aan 'fout'. Kunnen dus mooi blijven staan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan snap jij niks van de Nederlandse taal.![]()
Ik heb overigens overbodige woorden gemarkeerd.
*weg*
Sinds wanneer kun je iets op internet vermoorden ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
je hebt de sc vermoord met die link man![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:13 schreef Imberr het volgende:
[..]
je hebt de sc vermoord met die link man![]()
![]()
Incorrect Nederlands is niet fout?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Overbodig' staat niet gelijk aan 'fout'. Die kunnen dus mooi blijven staan..
'Overbodig' is een relatief begrip.quote:
quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:05 schreef Gabry het volgende:
[..]
Dan snap jij niks van de Nederlandse taal.![]()
Ik heb overigens overbodige woorden gemarkeerd.
*weg*
Ga dan.quote:
Fout is ook een relatief begripquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
'Overbodig' is een relatief begrip.
En als iets overbodig is in een zin, wil het nog niet zeggen dat het meteen fout is.
[..]
[..]
Ga dan..
wat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:23 schreef Gizmore het volgende:Eindelijk uitgespeeld: pfiew, dat was wel moeilijk zeg..
Maar vreemd genoeg had ik met de moeilijkste levelbosses weer geen probleem (Alma & Doku). Vooral dat je op het einde al die rondjes achter elkaar moet vechten waren vrij pittig en dan heb ik t nog niet eens gehad over die vernaaide piranhasquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:24 schreef freiss het volgende:
[..]
Ow, Ninja Gaiden, ja is echt fokking moeilijk.
Ik ga zo TopGear kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef spenky het volgende:
[..]
alsof het nix is
ik ga zo ff pspen
Je had een iPod Nano moeten kopen, die is veel meer portable dan de playstation portablequote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef spenky het volgende:
[..]
alsof het nix is
ik ga zo ff pspen
Ik vond het eerste level al moeilijk genoegquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar vreemd genoeg had ik met de moeilijkste levelbosses weer geen probleem (Alma & Doku). Vooral dat je op het einde al die rondjes achter elkaar moet vechten waren vrij pittig en dan heb ik t nog niet eens gehad over die vernaaide piranhas
Vanavond Brainiacquote:Op vrijdag 9 september 2005 20:26 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ga zo TopGear kijken
Alsof het niks is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |