Ah, daar zijn ze al.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:44 schreef APK het volgende:
Die moeten ook nog effe in het naar jou vernoemde tietuh-topic, Scanman.![]()
Ja, en dat Tanja nog niet weet wat het geslacht van haar kind is, en ze bang is dat mensen het over het hek gaan schreeuwenquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:43 schreef Day het volgende:
Hoor net bij RTL Boulevard dat Tanja's vader vandaag is gedotterd!
Ik welquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:37 schreef clauwheee het volgende:
Ik zie geen gezellgsamenzijnstream van Dido en Roel?
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:47 schreef pluisje het volgende:
[..]
Ja, en dat Tanja nog niet weet wat het geslacht van haar kind is, en ze bang is dat mensen het over het hek gaan schreeuwen
Zij dacht ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:47 schreef -Delta- het volgende:
Weet iemand toevallig of Natte Lie ooit verteld heeft hoe de relatie met Ralph beëindigd is, wie heeft de relatie toen destijds verbroken?
Dan gaat ze er helemaal uit.quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:44 schreef wickie het volgende:
Tanja's vader is vandaag gedotterd hoor ik op RTL boulevard
hij werd er even onrustig van, zag ikquote:
Volgens moet de Boerin met de fiets komen, want het duurt wel erg langquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:48 schreef lillymoon het volgende:
Buik zit er nog in wacht op haar mamma die komt praten
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:49 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Zij dacht ik.
Ze vond dat ze niet zichzelf kon zijn in de relatie.
Ze hebben overigens nooit samengewoond.
Oh klein verschilquote:Op vrijdag 9 september 2005 18:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het ging uit met ralph omdat natte lie er met zijn vriend vandoor ging
Het moet je smaak zijn. Is mijn smaak zeer zeker niet. Iets meer vormen mag van mij welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |