Zal wel aan het weer liggenquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef newsman het volgende:
Tanja in beeld ze kijkt een beetje depri, hoe kan dat nou ?
Maar da's wel de enige vrouw met een kont.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:03 schreef milagro het volgende:
Chantal ziet eruit als een Dominicaanse stoephoer.. sorry, maar dat vind ik
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef Timon223 het volgende:
Zeg ik weet het niet, maar hebben ze Groningen in de buurt van Oslo neergelegd ofzow?
Die moeder moet toch allang aanwezig zijn aldaar???
En nee, er staan geen files......
vaag gedoen
Hij zal wel met zijn knotsen beginnen..lolquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef Tourniquet het volgende:
Haha , Joost gaat de boodschappen doorgeven. Zal wel lachen worden
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef Tourniquet het volgende:
Haha , Joost gaat de boodschappen doorgeven. Zal wel lachen worden
quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben al blij als hij eindelijk eens wat anders dan die oranje bajes-boedha badjas aan heeft![]()
Linda heeft toch overal vetten, dus ook daar...quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar da's wel de enige vrouw met een kont.
Dat is roel tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 19:07 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ben al blij als hij eindelijk eens wat anders dan die oranje bajes-boedha badjas aan heeft![]()
te dik naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als die man echt bijna dood was ze Tanja toch wel hadden ingelicht ?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef Timon223 het volgende:
Tanja: "mijn vader zal wel aan het werk zijn..."
JA NEEM DAAR EENS EEN VOORBEELD AAN HEH
VInd ik ook! Zeker als je haar vergelijk met de andere meiden die jaren jonger zijn. Ingrid bvb. is pas 26, maar ik schatte haar een jaar of 35. Linda en Lieske hebben het mooiste figuur vindt ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:06 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Ik vind Chantal er wel goed uitzien voor d'r leeftijd.![]()
Oh foutjequote:Op vrijdag 9 september 2005 19:09 schreef milagro het volgende:
[..]dat is Roel, hoor, met die oranje badjas
de enige met een te grotequote:Op vrijdag 9 september 2005 19:08 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die man is niet dood.... of ziek, daar geloof ik helemaal niks van....quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat als die man echt bijna dood was ze Tanja toch wel hadden ingelicht ?
Ik denk ook dat Ingrid er over 10 jaar helemaal niet uitziet, ze ziet er nu al oud en rimpelig uit, dat beloofd wat.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:11 schreef Day het volgende:
[..]
VInd ik ook! Zeker als je haar vergelijk met de andere meiden die jaren jonger zijn. Ingrid bvb. is pas 26, maar ik schatte haar een jaar of 35. Linda en Lieske hebben het mooiste figuur vindt ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |